جاباما
۷۴۴۷۳۳
۲۴ نظر
۵۰۱۳
۲۴ نظر
۵۰۱۳
پ

گاف مشترک شاپرک شجری‌زاده و مسیح علی‌نژاد؟!

شاپرک شجری‌زاده با کشف‌ حجاب در منطقه قیطریه تهران و تهیه عکس و فیلم از این اقدام خود، حمایتش از این ماجرا (دختران خیابان انقلاب) را استارت زد. بعد از این ماجرا، شجری‌زاده به دو سال حبس تعزیری و ۱۸ سال حبس تعلیقی محکوم شد.

روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت:

شاپرک شجری‌زاده با کشف‌ حجاب در منطقه قیطریه تهران و تهیه عکس و فیلم از این اقدام خود، حمایتش از این ماجرا (دختران خیابان انقلاب) را استارت زد. بعد از این ماجرا، شجری‌زاده به دو سال حبس تعزیری و ۱۸ سال حبس تعلیقی محکوم شد. بعدتر او با چهره‌ای گریان با انتقاد از وضعیت پیش‌آمده، مدام از حکم در نظر گرفته شده خود می‌گفت.

بعد از انتشار فیلم‌ها و تصاویر شجری‌زاده، آتنا فرقدانی، از فعالان و محکومان فتنه ۸۸ نسبت به آنها واکنش نشان داد و نوشت: «اینها که تکلیفشون مشخصه، موندم تو کار خانمی که ۱۸ سال حکم تعلیقی گرفته و دو سال تعزیری و کلی هم ناله و زاری؛ چرا نمی‌فرماید که بعد از آزادی از زندان که در کاشان دستگیر شده بودن، از ایران رفتن و نزدیک به یک ماهی هست که ایران نیستند؟»

بعد از این ماجرا مسیح علینژاد، حامی شجری‌زاده، در صفحه توئیتر خود به نقل از شجری‌زاده نوشت: «ایران را ترک کردم. به‌خاطر فرزندم احساس امنیت نداشتم و...»

فرقدانی در ادامه با استناد به گفته شجری‌زاده مبنی‌بر اینکه «بی‌بی‌سی» از خروج وی از ایران اطلاع داشته، به این رسانه نیز انتقاد کرد و سکوت آنها را توجیه‌ناپذیر دانست.

در این بین رضا خندان . همسر نسرین ستوده، وکیل شجری‌زاده (نسرین ستوده از محکومان ۸۸ بود) با درج مطلبی در فضای مجازی در حمایت از شجری‌زاده و همسر خود نوشت: «شاپرک شجری‌زاده، زن جوانی که با داشتن فرزند خردسال نه‌تنها خودش مستوجب ۲۰ سال محکومیت می‌شود بلکه هم‌زمان وکیلش بابت جسارت دفاع از حقوق او راهی زندان می‌شود.»

نادر فتوره‌چی به این موضوع در صفحه توئیتر خود واکنش نشان داد و نوشت اگر اقامت شجری‌زاده در خارج از کشور مهم بوده، چرا همسر ستوده به آن اشاره نکرده است و اگر هم مهم نبوده است، چرا پس از افشای مساله توسط فرقدانی، علینژاد و شجری‌زاده کلیپ توضیح منتشر کردند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا روزنامه های ایران به جای خبر دروغ پخش می کنن

    • خودم

      برای پناهندگی پیدا کردن هم راههای زیادی پیدا شده بنام مبارزه ولی نیت جیز دیگری است.
      باریکالله.

    • ایوب

      ای بابا چراگذاشتی فرارکند.سریعا دستگیرشود
      وقصاص گردد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قصاص چی

    • بدون نام

      خبرکوچک راچجوری پیچوندن!

    • بدون نام

      کی ب کی شد؟!!!

    • هه

      وواووو. عجب گاف بزرگی دادند . باید حتما تصمیم به مهاجرت شجری زاده رو با ذکر تاریخ دقیق خروج و با ترسیم شکل از مدتها قبل اعلام میکردند تا برادران و سربازان گم نام با هوش و ذکاوت خود به دستگیری این موجود جانی میپرداختند . با تشکر از گاف گیر حرفه ای شما . مدال بهترین گاف گیر سال رو باید به این دوست عزیز بدن احسنت

    • خسته و رنجور

      خانم مسیح علی نژاد شما با دین اسلام در افتادی. بترس از خدا.
      از خدا می خوام یه بیماری مهلک بهت بده تا ادب شی. خدایا مسیح علی نژاد رو که با تبلیغات ضد حجابش زندگی رو به ما محجبه ها سخت کرده به بیماری های غیرقابل درمان مبتلا کن تا دوباره به تو برگرده. از جونش ذره ذره بکش. برکت رو از عمرش بردار. آمین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برا ما محجبه ها این یارو هیچ تاثیری نداشته چجوری زندگیتونو سخت کرده

    • بدون نام

      لعنت خداوند به كساني كه پرده دري ميكنند!لعنت خداوند به كساني كه پا روي خود شهيدا ميذاره لعنت خدا به كساني كه به صورت قرآن با بي حجابي و تختلاس سيلي ميزنن

    • بدون نام

      کارشناسان برترینها حمله......

    • بدون نام

      بی سر و ته و خاله زنکی

    • بدون نام

      خخخخ چه سیرکی هست این شبکه های ماهواره ای. اینا کاردشون ببره از همه بدترند.
      آیا خانم علی نژاد محض رضای خدا کار می کنند یا چشم به دلارهای آمریکایی ها دوخته اند؟!

    • امیر احمدی

      دروغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

    • بدون نام

      مرگ بر منافق مرگ بر علينژاد معاند اسلام

    • بدون نام

      آب رو بریز اونجا که میسوزه فرهیختگان

    • بدون نام

      خب که چی الان این مزخرفات چه ربطی به ما داره؟

    • بدون نام

      برو بابا! حالا گفتم چه گافي دادند

    • بدون نام

      متنفرم از كسايي كه بخاطر پول كشور خودش شرف خودش خانواده خودش دين خودش رو بفروشه...چند ميگيري معصومه علينژاد؟؟؟مي ارزه فردا كه سرازيرت كردن تو قبر بد عاقبتي در انتظارت هست

      پاسخ ها

      • کپل النسا

        آخه عزیز من اول اسم طرف رو یاد بگیر بعد نظر بده مسیح نه معصومه

      • بدون نام

        معصومه علی‌نژاد قمی معروف به مسیح علی‌نژاد، روزنامه‌نگار، نویسنده، فعال حقوق زنان و فمنیست ایرانی است. ویکی‌پدیا

    • بدون نام

      چه صحبت های نامربوطی. چرا آنقدر اینها رو بزرگ میکنید و مرتب دربارشون مینویسید؟؟ حالا هر کی ندونه فکر میکنه این جور آدم ها واسه مردم ارزش دارن

    • یک شهروند

      بنظر من اینکه یکی روسری اش را یرداشته و حجاب نداشته و اینکه یک فرد کوچکی در اون سوی دنیا درباره اش حرف میزنه یا طرفداری اش رو میکنه ، اینکه گاف دادند یا نداده اند ، اینکه خواهرش میاد و حرف میزنه یا نمیزنه ، اینکه جای اون خانم تو جهنمه یا تو بهشت و اینکه اسمش مسیح یا چیز دیگری ، همه و همه اینها مسأله ما نیست . مشکل ما مسايل مهمتر و اساسی تری است . چرا هیچکس در مورد خشکسالی و آب و نبود امکانات در شهرهای مهم ایران ، بیکاری روز افزون و فقر بیش از حد و گرانی و کاهش خرید مردم ، کمبود دارو و گرانی آن هوای آلوده تمام شهرهای ایران حرفی نمیزنه.
      باید به دولت و خودمون کمک کنیم تا بتوانیم این بحران ها را پشت سر بگذاریم. مشکل ما بیشتر از این حرفهاست

    • رهاوتنها

      ای بابا . خیلی تابلو هست شاپرک خانم برنامه پناهندگی و مهاجرت داشته . بقیه برای ویزا و اقامت یا کلی پول میدن یا کلی مراحل سخت طی میکنند ...یه عده هم راه آسان پیدا میکنند .روسری وردار معروف شو و پرونده آبکی و بزن به چاک . خانم مسیح علینژاد که از زندگی روستایی رسیدن به حقوق دلاری و .... . من جاش بودم روزی هزار بار خدا رو شکر میکردم با اون قیافه تو ایران بزرگ شده و گرنه از اول آمریکا بود نون خالی هم گیرش نمیامد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج