۷۴۵۰۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کره جنوبی به سنگاپور پاداش داد

سئول و سنگاپور در جریان دیدار «مون جائه این» رئیس جمهوری کره جنوبی از این دولت - شهر جنوب شرق آسیا ۶ قرارداد افزایش همکاری های دو جانبه در بخش های صنعت، انرژی، محیط زیست، تجارت،فناوری و نوآوری و سرمایه گذاری های کوچک امضا کردند.

خبرگزاری ایرنا: سئول و سنگاپور در جریان دیدار «مون جائه این» رئیس جمهوری کره جنوبی از این دولت - شهر جنوب شرق آسیا ۶ قرارداد افزایش همکاری های دو جانبه در بخش های صنعت، انرژی، محیط زیست، تجارت،فناوری و نوآوری و سرمایه گذاری های کوچک امضا کردند.

ناظران منطقه ای امضای این قراردادها را قدردانی و حمایت کره جنوبی از سنگاپور بابت میزبانی نشست ترامپ - کیم و حمایت از خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره ارزیابی کردند.

کره جنوبی به سنگاپور پاداش داد

مون جائه این رئیس جمهوری کره جنوبی از روز چهارشنبه گذشته در سفری سه روزه در سنگاپور حضور دارد.
'لی هسین لونگ' نخست وزیر سنگاپور و مون جائه این رئیس جمهوری کره جنوبی در کاخ ایستانا سنگاپور با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

مون جائه این پس از این دیدار گفت: دولت و مردم سنگاپور با برگزاری نشست تاریخی دیدار رئیس جمهوری آمریکا و رهبر کره شمالی به ایجاد دوره جدیدی در شبه جزیره کره کمک کردند.

وی افزود: سنگاپور و کره جنوبی برای صلح و ثبات در منطقه با یکدیگر همکاری می کنند.

رئیس جمهوری کره جنوبی و لی هسین لونگ با شرکت در یک کنفرانس خبری مشترک بر تلاش و همکاری های مشترک برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه به ویژه شبه جزیره کره تاکید کردند.

لی هسین لونگ گفت که سنگاپور با اعتقاد به مذاکرات سازنده برای ایجاد و حفظ صلح ، دیدار ترامپ - کیم را در ۱۲ ژوئن(۲۲ خرداد) دراین کشور میزبانی کرد.

رئیس جمهوری کره جنوبی در دیدارهایش با مقام های ارشد سنگاپور از جمله حلیمه یعقوب رئیس جمهوری این کشور، برگسترش همکاری های اقتصادی با این دولت- شهر جنوب شرق آسیا و همچنین اتحادیه جنوب شرق آسیا ' آسه آن' تاکید کرد.

سنگاپور با ۲۰ میلیارد دلار دومین شریک تجاری کره جنوبی در میان کشورهای جنوب شرق آسیاست که قرار است دو کشور با کاهش مالیات های مضاعف بر کالاهای یکدیگر حجم روابط تجاری را افزایش دهند.

رئیس جمهوری کره جنوبی گفت: سنگاپور می تواند با تلاش هایش نقش مهمی در خلع سلاح هسته ای در شبه جزیره کره داشته باشد.

سئول و سنگاپور همچنین در مورد افزایش همکاری های تجاری میان گروه همکاری های جامع اقتصادی منطقه ای (آر سی ای پی) و اتحادیه جنوب شرق آسیا ' آسه آن'و شرکای آسه آن شامل استرالیا، چین، هند، ژاپن، کره جنوبی و نیوزیلند تاکید کردند.

این درحالی است که به گزارش شبکه های خبری غربی، با وجود این که ترامپ پس از دیدار با اون در سنگاپور بارها از توافق با رهبر کره شمالی مبنی بر خلع تسلیحات هسته‌ای در این کشور خبر داده اما آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا بر این باورند که به رغم توافق به عمل آمده میان آمریکا و کره شمالی، این کشور تولید سوخت برای تسلیحات اتمی را در چند سایت مخفی در ماه‌های اخیر افزایش داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج