۷۴۵۳۸۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آغاز ثبت سفارش کتب درسی کلاس اولی‌ها

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش کتاب های درسی کلاس اولی ها از امروز ۲۳ تیرماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش کتاب های درسی کلاس اولی ها از امروز ۲۳ تیرماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

احمدرضا امینی اظهار داشت: همچنین دانش آموزان پایه های دهم شاخه فنی و حرفه ای و کار دانش نیز می توانند در این فاصله زمانی نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی خود در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir اقدام کنند.

وی یادآورشد: قبل از ثبت سفارش کتاب های درسی، باید دانش آموز در مدرسه مورد نظر ثبت نام کرده و نامش در سامانه سناد درج شده باشد تا با کد ملی و ۶ رقم اول شماره سریال شناسنامه وی، والدین بتوانند وارد سامانه شوند.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امکان ثبت سفارش به صورت فردی و گروهی از طریق مدرسه نیز وجود دارد، تصریح کرد: قیمت یک دوره کتاب درسی برای پایه اول ابتدایی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ ، ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین و قیمت کتاب های درسی پایه دهم نیز در سامانه مذکور درج شده است.

امینی اضافه کرد: پیش از این امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم شاخه فنی‌ و حرفه‌ای و کار دانش، پایه‌های یازدهم و دوازدهم رشته معارف اسلامی و پایه‌های هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان فراهم شده بود.

وی بیان داشت: تاکنون ۹۹ درصد دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی سفارش خود را انجام داده اند و تعداد بسیار محدودی باقی مانده است.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش افزود: با اتمام زمان ثبت سفارش اینترنتی کتاب های درسی، دانش آموزانی که موفق به این کار نشده اند شناسایی شده و در مورد آنها تصمیم گیری خواهد شد.

بر اساس اعلام معاونت پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش میزان افزایش قیمت کتاب های درسی برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ تنها دو درصد است و کمترین قیمت کتاب های درسی مربوط به کلاس اول ابتدایی با قیمت یک دوره ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان است و قیمت کتاب های پایه دوم تا ششم نیز به ترتیب ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان، ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان، ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان، ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان و ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج