جاباما
۷۵۲۷۴۲
۲ نظر
۵۱۳۷
۲ نظر
۵۱۳۷
پ

کیسه‌های غیر پلاستیکی حل شونده در آب

یک کمپانی مستقر در کشور شیلی، کیسه‌های غیر پلاستیکی حلال در آب را به عنوان جایگزینی بی‌خطر برای فراورده‌های آلاینده پلاستیکی ارائه داده است.

وب سایت گجت نیوز - ندیم نجم آبادی: یک کمپانی مستقر در کشور شیلی، کیسه های غیر پلاستیکی حلال در آب را به عنوان جایگزینی بی‌خطر برای فراورده‌های آلاینده پلاستیکی ارائه داده است.

کیسه‌های غیر پلاستیکی حل شونده در آب

زباله‌های پلاستیکی همچنان در حال ورود به دریاها و رودخانه‌ها در اقصی نقاط دنیا و آلوده کردن محیط زیست هستند؛ موضوعی نگران کننده‌ای که لزوم برداشتن گام‌های اساسی برای کنترل این آلاینده‌ها را آشکار می‌سازد. در همین راستا کمپانی سولوبگ (Solubag) با استفاده از مواد اولیه‌ای چون هیدروژن، کربن و یک پلیمر مصنوعی؛ کیسه‌هایی را برای حمل خوار و بار تولید کرده که فاقد هرگونه پلاستیک در ساختار خود هستند. این کیسه های غیر پلاستیکی به آسانی در آب سرد حل می‌شوند و برخلاف همتایان پلاستیکی خود، به صدها سال زمان برای تجزیه شدن نیاز ندارند.

کیسه‌های غیر پلاستیکی حل شونده در آب

از این کیسه های غیر پلاستیکی می‌توان برای حمل اقلام خریداری شده از فروشگاه‌ها استفاده کرد

البته این اختراع، طی همکاری Solubag با یک شرکت چینی که پیش‌تر فعالیت‌هایی در این زمینه داشت، حاصل شده و رسما به ثبت نیز رسیده است. کمپانی Solubag با هدایت «روبرتو آستِته» و «کریستین اولیوارس» از سال‌ها پیش درصدد ارائه جایگزینی برای کیسه های پلاستیکی بود تا اینکه اخیرا یافته‌های خود را با همکاری شرکت چینی Polye Materials در منطقه گوانگ دونگ چین تحت آزمایش قرار داد.

کیسه‌های غیر پلاستیکی حل شونده در آب

آستِته در این خصوص اظهار داشت: ما در تلاش برای کاهش هزینه تولید، به دنبال همکاری با شرکت‌های مختلف هستیم تا بتوانیم کیفیت محصولات خود را تضمین و همواره به عنوان یک کمپانی دوست‌دار محیط زیست فعالیت کنیم.

سران دو کمپانی مدعی‌اند از آنجایی که در ساختار این کیسه های غیر پلاستیکی مواد آلاینده به کار نرفته است، حل شدن‌شان در آب دریا هیچ نگرانی‌ای ایجاد نمی‌کند و می‌توان آن‌ها را جایگزین ظروف و کیسه‌های پلاستیکی کرد تا روند افسار گسیخته‌ی ورود زباله‌های پلاستیکی به دریاها متوقف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      عالیه عالی !

    • حسین

      تا این که به ایران برسه خیلی زمان می بره ، شایدم نرسه

      تا جای ممکن وسایل کمی که خرید می کنیم از فروشنده در خواست کنیم به کیسه پلاستیکی نزاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج