۷۵۵۹۲۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

یک ویدیوی دیدنی؛ وقتی رنج روور از ۹۹۹ پله بالا می‌رود!

شرکت‌های خودروسازی علاقه زیادی دارند تا با ویدئو‌های تبلیغاتی قدرت و عمل‌کرد خودرو‌های خود را به رخ رقبا بکشند. در بیشتر مواقع نیز این برنامه‌های تبلیغاتی در قسمت‌های عجیب و جالب توجه دنیا صورت می‌گیرد تا طرفداران بیشتر جذب شوند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: شرکت‌های خودروسازی علاقه زیادی دارند تا با ویدئوهای تبلیغاتی قدرت و عمل‌کرد خودروهای خود را به رخ رقبا بکشند. در بیشتر مواقع نیز این برنامه‌های تبلیغاتی در قسمت‌های عجیب و جالب‌‌توجه دنیا صورت می‌گیرد تا طرفداران بیشتر جذب شوند.

یک ویدیوی دیدنی؛ وقتی رنج روور از ۹۹۹ پله بالا می‌رود!

در این تبلیغات سعی بر این است که خودروهای معمولی که در بازار به‌فروش می‌روند کارهای استثنایی و شگفت‌انگیز انجام دهند تا نظر مشتری‌ها بیشتر به یک برند خاص جلب شود. در همین راستا شاهد تبلیغ جدیدی هستیم که در آن یک رنج روور از ۹۹۹ پله از پلکانی در یکی از کوه‌های چین بالا می‌رود.

در این تبلیغ شاهد یک خودروی آف‌رود رنج‌ روور مدل P400e هستیم که به پیشرانه هیبریدی مجهز است. و لندروور با نمایش این خودرو قصد داشت ثابت کند که سیستم انتقال نیروی هیبریدی جدید این خودرو عمل‌کرد بالایی دارد. به همین دلیل به جای مانور دادن بر روی آسفالت یا جاده‌‌های خاکی و سنگلاخ، لندروور پلکان ۹۹۹ پله‌ای کوهستان تیان‌من را انتخاب کرد تا رنج روور P400e با بالا رفتن از حدود هزار پله ثابت کند که خودرویی تمام‌عیار است.

لندروور برای جذابیت هرچه بیشتر قدرت‌نمایی رنج روور خود به کوهستان سرسبز تیان‌من در کشور چین رفت. جالب است بدانید این منطقه به عنوان یکی از زیباترین مناطق گردشگری چین به‌حساب می‌آید و عنوان قطعه‌ای از بهشت را از آن خود کرده است.

در این منطقه پلکان ۹۹۹ پله‌ای را شاهد هستیم که تا ارتفاعات کوه بالا می‌رود. ورودی این پلکان که با نام دروازه بهشت نیز خطاب می‌شود زیبایی وصف‌ناپذیری دارد تا رنج روور مدل P400e در این منطقه زیبا قدرت خود را به رخ رقبا و طرفداران بکشد.

لاستیک‌های این خودروی رنج روور در حین بالا رفتن از پله‌ها تنها با نوک پله تماس داشتند و در نتیجه اصطکاک بسیار کمی را میان خودرو و پله‌ها شاهد بودیم. اما همان‌‌گونه که انتظار می‌رفت رنج روور P400e مثل آب خوردن از ۹۹۹ پله با شیب زیاد بالا رفت بدون اینکه خم به ابرو بیاورد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

یک ویدیوی دیدنی؛ وقتی رنج روور از ۹۹۹ پله بالا می‌رود!

لندروور برای اینکه رنج روور P۴۰۰e از این آزمایش خطرناک سربلند بیرون بیاید از هو پین تانگ یکی از قهرمانان رانندگی و برنده مسابقات خودروهای الکتریکی و مسابقه معروف ۲۴ ساعته لمانز کمک گرفت. از طرف دیگر مسیر پلکان به بالای کوه یک مسیر صاف و مستقیم نبود و این رنج روور قدرتمند با پلکانی پر از پیچ و خم روبرو بود، رنج روور P۴۰۰e با چالاکی تمام در عرض تنها ۲۲ دقیقه و ۴۱ ثانیه توانست ۹۹۹ پله را پشت‌سر بگذارد و به بالای این بهشت سرسبز برسد.

این خودروی رنج روور به یک پیشرانه الکتریکی ۸۵ کیلووات مجهز بود و به لطف یک موتور بنزینی با ظرفیت ۲.۰ لیتر میزان ۴۰۴ اسب‌بخار نیرو را در اختیار داشت. رنج روور P۴۰۰e در عرض کمتر از ۶.۶ ثانیه شتابی برابر با یک‌صد کیلومتر دارد.

بالارفتن رنج روور P۴۰۰e از ۹۹۹ پله موردی نیست که هر روز در صنعت خودروسازی شاهد باشیم و حیف است اگر تماشای این ویدئو را از دست بدهید.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه جالبی را در این زمینه سراغ دارید، در قسمت نظرات این تجربه‌ها را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این ویدئو خیلی قدیمیه...

    • بدون نام

      یعنی از پراید بهتره؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج