جاباما
۷۵۷۱۳۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

دستگیری ۱۵۰ معتاد متجاهر در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۱۵۰ معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۱۵۰ معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «محمد صفری» اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی های نامحسوس و هدفمند ۱۵۰ معتاد متجاهر را در پاتوق ها و معابر عمومی اهواز دستگیر و به مرکز ترک اعتیاد تحویل دادند.

وی با اشاره به اینکه اکثریت این معتادان دارای پرونده سرقت و برهم زدن نظم عمومی شهرستان بودند، اظهار کرد: بررسی پرونده ها در مراکز انتظامی نشان می دهد اعتیاد در بروز و وقوع جرائم و آسیب هایی همچون سرقت، ولگردی، تکدی گری، مزاحمت، اختلافات خانوادگی، نزاع، طلاق و فروپاشی خانواده نقش داشته است.

صفری تصریح کرد: اعتیاد به مواد مخدر معضل خانمان سوزی است که افراد علاوه بر قرار گرفتن در معرض ابتلا به انواع بیماری ها، وجهه اجتماعی خود را نیز در سطح جامعه از دست می دهند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم، طرح های جمع آوری معتادان متجاهر که بیشتر مطالبه خود مردم است، اجرا و نقاط آلوده و پاتوق های استعمال مواد مخدر از لوث برهم زنندگان نظم و امنیت پاکسازی می شود.

فرمانده انتظامی اهواز یادآورشد: معضل اعتیاد در صورت بی توجهی و عدم احساس مسئولیت در کمین همه اقشار اجتماعی قرار دارد پس همگان باید با هوشیاری و مراقبت از خود، فرزندان و اطرافیانمان به طور همه جانبه با این پدیده شوم مبارزه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چهل سال مبارز با مهتاد ان وبیش از چندین ملیون اهدام وچندین هزار از نیروی انتظامی کشته شده‌ اما‌ مواد مخدر بیشتر شده پش خجالت بکشین این همه دروغ به این مردم ستم دیده وستم کشید نگویید واغعآ گر سرتان شود خجالت خوبه

    • ناجی

      ...برین اختلاس گران روبگیرید

    • بدون نام

      بایداز ریشه قطع شود والادستگیری یک عده جوابگونیست تازه خیلی از اینهاجوان هستندوبارفتن به زندان کارهای خلاف بیشتری یادمیگیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج