۷۵۷۴۱۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تارتار: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

سرمربی تیم پارس جنوبی جم روز گذشته با حضور در ورزشگاه آزادی به تماشای دیدار استقلال و تراکتور نشست و حالا درباره بازی هفته بعد با آبی های پایتخت حرف زده است.

ورزش‌سه: مهدی تارتار در جریان حضورش در ورزشگاه آزادی به باشگاه خبرنگاران گفت: باتوجه به اینکه تیم ما در تهران حضور داشت، به ورزشگاه آمدیم تا بازی استقلال که باید در هفته آتی به مصاف آن برویم از نزدیک ببینیم و شناخت بهتری نسبت به این تیم پیدا کنیم.

وی ادامه داد: استقلال بازی خوبی مقابل تراکتورسازی ارائه کرد و به هواداران این تیم برای برد شیرینشان تبریک می گویم اما شرایط هر بازی متفاوت است.استقلال در جم میهمان ما است و سعی داریم بازی خوبی مقابل تیم قابل احترام استقلال ارائه کنیم و نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم‌.

تارتاردرمورد آخرین وضعیت تیم پارس جنوبی اظهار داشت: با توجه به جا به جایی هایی که در تیممان به وجود آمد برای رسیدن به هماهنگی به زمان نیاز داریم.

سرمربی پارس جنوبی درباره تفاوت تیم استقلال تهران نسبت به فصل گذشته گفت: به هر حال این تیم تغییرات زیادی داشته اما حسن استقلال این است که کادرفنی این تیم حفظ شده است و نقاط ضعف و قوت استقلال را می داند. این تیم برای رسیدن به شرایط آرمانی نیم فصل دوم سال گذشته نیاز به زمان دارد.

تارتار درمورد احتمال پیروزی تیمش برابر استقلال اظهار داشت: در هر بازی برای برد به زمین می رویم و تفاوتی ندارد حریف ما استقلال و پرسپولیس باشند یا هر تیم دیگری. بی محابا بازی می کنیم و از هیچ تیمی نمی ترسیم. به بازیکنانم گفته ام تمام بازی ها را بردن بازی می کنیم اما کارمان برابر استقلال سخت است.

او درباره درخشش ابراهیم صالحی در ۲ بازی اخیر پارس جنوبی تصریح کرد: ابراهیم از سپاهان به خانه خودش بازگشت و خیلی خوشحالیم او امسال هم می تواند به تیم ما کمک کند.

تارتار درمورد اینکه آیا محسن بنگر می تواند مشکلات پارس جنوبی در خط دفاعی را حل کند یا خیر، گفت: تیم ما دفاع زیادی نداشت و تنها ۲ بازیکن بزرگسال در خط دفاعی داشتیم. انتقال مسیح زاهدی به پارس میسر نشد و محسن بنگر می تواند به ما کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولی من بهت میگم که می ترسی و باید ترست رو نشون بدی. کتمان نکن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج