۷۵۷۴۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اولیایی: سکو‌ها در اختیار افراد غیرموجه است

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: واقعیت آن است که سکوها در اختیار آدم های غیر موجه قرار گرفته است و این خطر بسیار بزرگی در آینده دارد.

خبرگزاری فارس: سید کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت مباحث مربوط به فرهنگ سازی در ورزشگاه ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شایسته است کانون های هواداری واقعی را تشکیل دهیم تا آنها در این کانون تماشاگران را ساماندهی کنند.

وی با بیان اینکه برخی در باشگاه ها استخدام می شوند که موجب شعارهای تماشاگران می شوند گفت: واقعیت درونی تماشاگران این نیست که اقدامات ناشایست انجام بدهند اما آدم هایی هستند که می خواهند از تماشاگران سوء استفاده کنند و آن ها را به جهت های هدفمند بکشانند در این بین هر بخشی در باشگاه افرادی را در استخدام خود دارد که در نهایت با افکار عمومی هوادار بازی می شود.

اولیایی اهمیت سازماندهی هواداران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: واقعیت آن است که سکوها در اختیار آدم های غیر موجه قرار گرفته است و این خطر بسیار بزرگی در آینده دارد. حتی آژیر خطر را هم به صدا درآورده است که در صورت ادامه این روند اتفاقات ناگوارتری هم رخ خواهد داد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: فوتبال را ما اختراع نکردیم بلکه از اروپا اقتباس کردیم در آنجا هواداران برای عشق و علاقه خود حتی حاضرند محصولاتی که در بازار قیمتی به مراتب پایینتر دارد اما وقتی به آرم باشگاه موردعلاقه آنها مزین می شود با دو سه برابر قیمت آن کالا را خریداری کنند.

وی ادامه داد: هواداری شغل نیست که برخی به خاطر پول شعارهای خاص بدهند هواداری عشق است بنابراین باید کار بنیادی انجام داد تا از اساس به فکر فرهنگ سازی و جو مثبت در ورزشگاه ها باشیم در این بین باید سازمان های مردم نهاد هم به این موضوع ورود کنند و با ساماندهی هواداران شرایط را به سمت اخلاقی و حرفه ای سوق دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج