۷۵۸۲۰۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ممنوعیت سیگار، چالش سرمربی جدید چلسی

«مائوریتسیو ساری» سرمربی جدید تیم چلسی که در زمان حضور روی نیمکت ناپولی به دلیل سیگار کشیدن در کنار زمین شهرت زیادی داشت، حالا با قانون عدم استعمال دخانیات در لیگ برتر جزیره مجبور است از برچسب نیکوتین یا راه حل دیگری به عنوان جایگزین استفاده کند.

ایرنا: «مائوریتسیو ساری» سرمربی جدید تیم چلسی که در زمان حضور روی نیمکت ناپولی به دلیل سیگار کشیدن در کنار زمین شهرت زیادی داشت، حالا با قانون عدم استعمال دخانیات در لیگ برتر جزیره مجبور است از برچسب نیکوتین یا راه حل دیگری به عنوان جایگزین استفاده کند.

شبکه تلویزیونی راشا تودی روز یکشنبه نوشت: سرمربی ۵۹ ساله ایتالیایی مسوولیت احیای تیم رو به سقوط «آنتونیو کونته» سرمربی سابق آبی ها را بر عهده گرفت، مسوولیتی که البته با شروع توفانی و پیروزی ۳ - صفر مقابل هادرزفیلد در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر جزیره، به خوبی از عهده آن بر آمد.

ممنوعیت سیگار، چالش سرمربی جدید چلسی

با این حال، مرد ایتالیایی نیمکت چلسی که بخش زیادی از شهرت خود را به واسطه عادت دیرینه خود در استعمال دخانیات در کنار زمین بازی در «سری آ» ایتالیا به دست آورده است،توسط نهادهای اجرایی ورزشگاه های انگلیس مجبور شده تا از قوانین ممنوعیت استعمال دخانیات پیروی کند، قوانینی که ظاهرا کارگر بوده و تصاویر ساری در جریان نخستین بازی تیمش همواره درحال 'جویدن سیگار خاموش' ضبط شده است.

سرمربی جدید آبی ها با گل های «انگولو کانته»، «ژورژینیو» و «پدرو» سه امتیاز خارج از خانه را برای آبی های غرب لندن به ارمغان آورد و بدین ترتیب برند فوتبالی خاص خود را که 'ساری-بال' نام دارد، به رخ سایر سرمربیان لیگ برتری کشید.

مسوولان باشگاه آلمانی لایپزیک در بازی این تیم مقابل شاگردان سابق ساری، اتاقی را به عنوان اتاق سیگار برای او اختصاص داده بودند، کاری که البته در مدت اقامت او در استمفورد بریج عملی نخواهد بود و این بدان معناست که زمان سرمایه گذاری ساری روی «چسب نیکوتین» فرا رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج