۷۶۴۰۸۷
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

حکم افساد فی‌الارض برای رئیس «البرز ایرانیان»

سخنگوی قوه قضائیه اظهار داشت:برای رئیس موسسه البرز ایرانیان حکم افساد فی الارض صادر شده است. برای بعضی دیگر هم مثل موسسه فرشتگان و برخی موارد دیگر هنوز کیفرخواست صادر نشده است.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی قوه قضائیه اظهار داشت:برای رئیس موسسه البرز ایرانیان حکم افساد فی الارض صادر شده است. برای بعضی دیگر هم مثل موسسه فرشتگان و برخی موارد دیگر هنوز کیفرخواست صادر نشده است.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره پرونده موسسات مالی که از بین آنها فقط ثامن الحجج تعیین تکلیف شده است و شرایط پرونده‌های دیگر در حال حاضر، گفت: برای رئیس موسسه البرز ایرانیان حکم افساد فی الارض صادر شده است. برای بعضی دیگر هم مثل موسسه فرشتگان و برخی موارد دیگر هنوز کیفرخواست صادر نشده است.

وی افزود: در این پرونده‌ها چیزی که مد نظر سه قوه بوده این است که شرایط فراهم شود تا بتوان پول مردم را به آنها بازگرداند. اما بسیاری از پرونده‌های دیگر مانند این‌پروندهها از سوی سران سه قوه زمان زیادی گرفت ضمن اینکه مدت‌هاست هر هفته جلساتی تشکیل می‌شود که چطور سپرده‌گذاران به پول خود برسند.

سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: مبالغ پایینی به سپرده گزاران پرداخت شده و تا یک میلیارد در حال پرداخت است. علاوه براین اگر اموالی کشف شود هم از همین باقی مانده پرداخت می‌شود. اما مشکل این است که به اندازه طلب طلبکاران پول وجود ندارد. بااین حالسه قوه همکاری کردند تااین مشکل هم با کمک مجلس و دولت انجام شود وگرنه توان پرداخت همین میزان هم به سپرده سپرده‌گذاران وجود نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ازه

      اعدام چه فایده ای دارد ...

    • بدون نام

      با تبر سر مورد نظر را قطع کنید .

    • بدون نام

      این احکام را اجرا کنید هنوز بابک در زندان اب خنک مینوشد و ما از عربستان که هیچ، از قطر که اندازه روستای ایران هست هم عقب تریم!!!اونا دزد کوچک و بزرگ، مواد مخدر، زنا، حریم کعبه و ...خیلی چیزهارو حل کردند اینجاعربستان را با موضو عات سیاسی جلاد جلوه میدهید اما غیر سیاسی میدونه که هنگام اذان مکه مغازه ها رها به سمت نماز میروند چون خیالشون راحت هست اگرم دزدی پیدا شود انقدر سریع و ده سال لفت نمیدن !!احکام اعدام دزدان بیت المال را اجرا کنید ومنتظر نمانید که چرا من اسم ال سعود اوردم ! ش مثال زدم مثل صادق ورمزیار سریع اجرا کنید .

    • پرویز

      صدور اینگونه احکام به هیچ وجه مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایران را بهبود نخواهد بخشید اگر قرار بود با اعدام و زندان اقتصاد و زندگی مردم خوب شود اعدام فاضل خدادا و .... تاثیر خود را نشان می داد
      از دلایل مشکلات اقتصادی دو فاکتور مهم وجود دارد یکی توزیع ناعادلانه ثروت و عدم بهره برداری صحیح از منابع اقتصادی و استخدام می باشد به عبارتی استخدام افراد و مدیران براساس تخصص فرد صورت نمی گیرد

    • رحمت شیراوند

      خداوند میفرماید این انسان را من آفریدم هیچکس این مخلوق را بهتر از من نمیشناسد دستورالعمل برای دزدی در آیه صادر شده ما اجرا نمی کنیم مفاسدش را نظاره میکنیم
      والسارق والسارقه فاقطعو ایدیهما (مائده ۳۸)
      دست مرد دزد وزن دزد را به کیفر عملشان ببرید این عقوبتی
      است که خدا بر هر کار مقتدر وبه مصالح خلق داناست
      چون زمان دزدی انتخاب میکند یا دستش یا مال ؛ اینستکه آدم عاقل نمی خواهد دستش را از دست بدهد

    • بدون نام

      پول مردم چی شداعدام اینابه چه دردی میخوره اونایی که به اینامجوزدادن بایداعدام کنن باکدام پشتوانه مجوزبهشون دادین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج