جاباما
۷۷۱۵۱۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

تهدید مقتدی صدر در مورد پیوستن به اپوزیسیون

رهبر جریان صدر عراق تهدید کرد، در صورتی که مخالفت گروه‌های سیاسی با پیشنهادهای او برای کاندیداتوری شخصیت‌های مستقل جهت تصدی پست نخست‌وزیری این کشور ادامه داشته باشد، وی به اپوزیسیون ملحق خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: رهبر جریان صدر عراق تهدید کرد، در صورتی که مخالفت گروه‌های سیاسی با پیشنهادهای او برای کاندیداتوری شخصیت‌های مستقل جهت تصدی پست نخست‌وزیری این کشور ادامه داشته باشد، وی به اپوزیسیون ملحق خواهد شد.

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در صفحه توئیتر خود نوشت: با شخصیت‌های بزرگ عراق در مورد کاندیداتوری چند شخصیت تکنوکرات و مستقل برای پست نخست‌وزیری به توافق رسیدیم و این تصمیم یک تصمیم کاملاً عراقی است.

وی افزود: نامزد منتخب پست نخست وزیری باید وزرای کابینه خود را به دور از تقسیم‌بندی‌های جناحی، طائفه‌ای و نژادی و بر اساس معیارهای درست و مورد قبول و همچنین بر اساس تخصص، عملکرد درست و مهارت انتخاب کند.

رهبر جریان صدر عراق در ادامه اظهار داشت، برخی از شخصیت‌های سیاسی بلافاصله گزینه وی مبنی بر انتخاب شخصیت‌های مستقل و تکنوکرات را رد کردند تا از این طریق عراق را به خانه اول برگردانند و افراد فاسد در لباسی جدید پا به عرصه قدرت بگذارند و احزاب و نهادهای اقتصادی وابسته به این افراد نیز بر حق و حقوق مردم مسلط شوند.

وی ادامه داد: در صورتی که آنها به این رویکردشان ادامه دهند، من پیوستن خود را به اپوزیسیون اعلام خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو خودت هم احمقی

    • بدون نام

      توهم اخر به خاطر غرور وتکبری که داری وازسیاست فقط تظاهرات رابلدی وانهم بخاطر نیروی نظامی در اختیار داری اخرش عراق را بباد خواهی داد دمدمی مزاج

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین دمدمی مزاج ث،سالهای سال و با دستهای خالی جلوی ارتش آمریکا وایساد و تا آخرش جنگید بدون اینکه رسانه و صوت و تصویر داشته باشن.الان چی؟حشد شعبی و مالکی و گروه مختار و چندین گروه دیگه با بیت المال ما چه گلی به سر ما و ملت عراق زدن؟

    • بدون نام

      توهم اخر به خاطر غرور وتکبری که داری وازسیاست فقط تظاهرات رابلدی وانهم بخاطر نیروی نظامی در اختیار داری اخرش عراق را بباد خواهی داد دمدمی مزاج

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج