جاباما
۷۷۱۷۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

والورده: استراحت کردن مسی، به سود بارساست

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، تایید کرد که عدم حضور لیونل مسی در دیدارهای اخیر تیم ملی آرژانتین، یک اتفاق مثبت برای تیمش بوده است.

ورزش سه: ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، تایید کرد که عدم حضور لیونل مسی در دیدارهای اخیر تیم ملی آرژانتین، یک اتفاق مثبت برای تیمش بوده است.

بارسلونا در حالی امروز مقابل رئال سوسیداد قرار خواهد گرفت که در ۸ دیدار اخیر در آنوئتا، تنها یک بار به پیروزی رسید. اما لیونل مسی که در دو دیدار دوستانه اخیر آرژانتین مقابل کلمبیا و گواتمالا در آمریکا به میدان نرفت، دو هفته فرصت داشت تا خود را برای این دیدار دشوار آماده کند.

بارسا در ۱۵ روز آینده، ۵ بازی انجام خواهد داد و والورده آماده است تا از بازیکنانش به صورت چرخشی استفاده کند اما از اینکه شماره ۱۰ تیمش از استراحت کافی برخوردار بوده، خوشحال است.

او به خبرنگاران گفت:" بازیکنانی که در بازی های ملی حضور نداشتند، زمان بیشتری برای تمرین و استراحت داشتند.

در این مدت تجربه خسته کننده سفر و پروازهای هوایی زیادی برای بازیکنان وجود داشت بنابراین به طور کلی، نرفتن او به اردوی آرژانتین برای ما بهتر بود؛ این را تکذیب نمی کنم.

ما همیشه بهترین ها را از مسی انتظار داریم؛ مانند سایر بازیکنان؛ فارغ از اینکه بازی بین هفته باشد یا نه. ما می دانستیم که وقتی بازیکنان باید به اردوی تیم های ملی بروند و پس از آن بلافاصله بازی باشگاهی است، این یک امتیاز اضافه خواهد بود که او یک هفته استراحت کند.

والورده: استراحت کردن مسی، به سود بارساست

ما سه روز دیگر هم یک بازی داریم. بعضی از بازیکنان با آمادگی بدنی پایین بازی کردند؛ بنابراین بله، ممکن است تغییراتی داشته باشیم."

آرتورو، هافبک برزیلی که در تابستان به بارسا پیوست، در فهرست این تیم برای دیدار مقابل سوسیداد حضور ندارد اما والورده تایید کرد که احتمالا از او و آرتورو ویدال در هفته های پیش رو بیشتر استفاده خواهد کرد.

" بله، باید برای همه آنها جایی پیدا کنم و امیدوارم وقتی آنها بازی کردند، در بازی های مان به پیروزی برسیم. در تیم ما رقابت زیادی برای حضور در ترکیب وجود دارد. ویدال این هفته سفرهای زیادی انجام داد و احتمالا این، بهترین زمان برای آنها نیست. آنهایی که سفرهایی طولانی داشتند."

سرمربی بارسا همچنین از شرایط عثمان دمبله ابراز خشنودی کرد و گفت:" او مانند همان بازی قبل است. با قدرت تهاجمی و توانایی زیاد در پیدا کردن فضاها و قدرت گلزنی. ما از او می خواهیم که ثبات داشته باشد. او در تمرینات به سختی کار می کند اما اساسا او همان بازیکن قبل است. بازی های بزرگی پیش رو داریم که نیاز داریم او عملکرد فوق العاده ای داشته باشد. این کاری است که او باید انجام بدهد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج