جاباما
۷۷۲۴۹۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

سریال «گشت پلیس» ۷ قسمتی شد

سریال تلویزیونی «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت که پیش از این قرار بود در ۱۳ قسمت ساخته شود، ۷ قسمتی شد.

خبرگزاری صبا: سریال «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی سعید پروینی که مدتی است کار تصویربرداری خود را به اتمام رسانده این روزها در حال انجام مراحل فنی خود است.

سعید پروینی در خصوص آخرین وضعیت مراحل فنی این سریال به «صبا‌» گفت: هم اکنون در حال حاضر مراحل فنی این کار را به صورت همزمان انجام می‌شود که کار تدوین را مهدی جودی، صداگذاری را امین شریفی و آهنگسازی را بهنود یخچالی انجام می‌دهند.

سریال «گشت پلیس» ۷ قسمتی شد

پروینی در خصوص عدم حضور برخی اسامی که ابتدا به عنوان بازیگر این کار مطرح شده بودند ادامه داد : ابتدا این سریال در ۱۳ قسمت طراحی شده بود اما با توجه به شرایط مالی سازمان صداوسیما و معاونت اجتماعی ناجا تصمیم گرفته شد که این سریال در ۷ قسمت ساخته شود و بالطبع این اتفاق باعث کم شدن تعداد بازیگران این مجموعه شد و این که ادامه داشته باشد یا نه منوط به تصمیم مدیران سیمافیلم و ناجی هنر است.

وی در مورد زمان پخش «گشت پلیس» افزود : این سریال طبق آنچه که اعلام شده است در مهرماه و در هفته ناجا در هفت قسمت به روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

گفتنی است ؛ سریال «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت است . این سریال داستان چهار مامور نیروی انتظامی است که به فواصل مختلف درگیر عملیات‌های شهری می‌شوند. فرهاد قائمیان، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری و رضا کریمی ترکیب اصلی بازیگران سریال "گشت پلیس" را تشکیل می‌دهند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج