جاباما
۷۷۲۵۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فریرا: بازی با استقلال را صفر بر صفر آغاز می‌کنیم

مانوئل فریرا می‌گوید بازی با استقلال را با تساوی بدون گل آغاز خواهند کرد و کاری به پیروزی بازی رفت نخواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم: مانوئل فریرا، سرمربی السد که شاگردانش در بازی رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر یک استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دادند، در آستانه دیدار برگشت دو تیم با حضور در کنفرانس خبری گفت: بازی فردا مقابل استقلال ایران برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و ما بازی را با نتیجه صفر بر صفر آغاز خواهیم کرد و اصلاً به نتیجه بازی رفت فکر نمی‌کنیم.

فریرا: بازی با استقلال را صفر بر صفر آغاز می‌کنیم

در واقع طوری بازی خواهیم کرد که انگار گلی در بازی رفت نزده‌ایم. برای تساوی بازی نمی‌کنیم و برای پیروزی و کنترل بازی خواهیم جنگید تا صعودمان به مرحله نیمه‌نهایی قطعی شود.

وی افزود: برای تمامی هواداران قطری پیامی دارم و آن این است که از السد در این بازی حمایت کنید که نماینده قطر است. اگر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنیم، این برای سومین بار در تاریخ باشگاه السد است که موفق به انجام این کار می‌شویم. ما به نقاط قوت استقلال واقف هستیم و می‌دانیم که چه چیزی انتظارمان را می‌کشد. خیلی مهم است که در بازی فردا مرتکب اشتباه نشویم و با اعتماد به بازیکنان به دنبال پیروزی باشیم.

سرمربی پرتغالی السد ادامه داد: رویای السد رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی است و از بازیکنانم خواسته‌ام که در تمام طول بازی تمرکزشان را حفظ کنند. به ثمر رساندن یک گل زودهنگام مقابل استقلال انگیزه ما را برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها دوچندان خواهد کرد. همانطور که گفتم برای رسیدن به این هدف باید سخت تلاش کنیم و مرتکب اشتباهی نشویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج