۷۸۸۳۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیدجلال: از حرف‌هایم بد برداشت شد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ممنون هواداران هستم که به ورزشگاه آمدند و از تیم ما حمایت کردند.

خبرگزاری تسنیم: سیدجلال حسینی پس از تساوی یک بر یک تیم پرسپولیس مقابل السد قطر و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خدا را بابت این موضوع شکر می‌کنم. ما هوادارانی داریم که نشان دادند همیشه کنار تیم هستند. من با آقای گرشاسبی هم که صحبت می‌کردم، او گفت نمی‌دانید بلیت‌ها چطور به فروش رسیده و چند هزار نفر متقاضی خرید بلیت بودند. ممنون هواداران هستم، آنها یک بازوی قوی برای تیم ما هستند.

وی افزود: ما میلیون‌ها هوادار داریم و خدا را شکر که توانستیم با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا دل هواداران را شاد کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه شما صحبت‌هایی کردید و برخی گفتند خیلی به بازی با السد امیدوار نبودید، عنوان کرد: اتفاقا سوال بسیار خوبی مطرح کردید، من در مورد مشکلات حرف می‌زنم اما صحبت‌هایم طور دیگری انعکاس داده می‌شود. اگر قرار است پشت این بردها مشکلات‌مان را پنهان کنیم من دیگر حرفی نمی‌زنم.

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه تاج بعد از صعود پرسپولیس در رختکن چه صحبت‌هایی با شما داشته است و آیا قول حمایتی گرفته‌اید یا خیر؟ گفت: بحث پرسپولیس بحث ملی است و ما هواداران‌مان را داریم که همیشه پشت‌مان هستند.

وی درباره این که آیا انتخاب شجاع‌خلیل‌زاده برای پست دفاع راست تصمیم درستی بود یا خیر؟ گفت: چند ماه است که می‌گویم اما از حرفم بد برداشت می‌شود و بد انعکاس پیدا می‌کند و در نهایت می‌گویند سید جلال ناامید است اما اینها مشکلاتی است که عده‌ای برای پرسپولیس پیش آورده‌اند، مردم باید اینها را بدانند. وقتی تیم بازیکن نداشته باشد مربی مجبور است که با مهره‌ها بازی کند. واقعا دست برانکو بسته است.

حسینی درباره اینکه آیا بهتر نبود مثل بازی قبل سیامک نعمتی در این پست به میدان می‌رفت؟ گفت: این بازی با بازی قبل بسیار فرق می‌کرد و ما مجبور بودیم که در این بازی هجومی به میدان برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج