جاباما
۷۹۴۴۵۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نمازی: هرچه از مسلمان خواستیم به آن عمل کرده

امید نمازی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از شرایط محسن مسلمان، هافبک این تیم ابراز رضایت کرد و گفت که بحث اخراج او مطرح نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: امید نمازی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خوشحالیم که در شهر تبریز حضور داریم و امیدواریم بازی خوبی مقابل تراکتورسازی داشته باشیم. امیدوارم از این بازی با یک پیروزی خوب بیرون بیاییم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیم ذوب‌آهن برای رویارویی با تراکتورسازی هم گفت: بازیکن محروم نداریم، فقط مدافع ما محمد نژادمهدی مصدوم است و با ما به تبریز نیامده. بیشتر بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و امیدواریم به ما کمک کنند تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره شرایط فنی تراکتورسازی هم تصریح کرد: ما مقابل تیمی قرار می‌گیریم که با آمدن مالک جدید و هزینه‌هایی که کرده است، توانسته تیم خوب و یکدستی را تشکیل دهد و ستاره‌های خوبی جذب کرده است. مطمئناً بازی سختی خواهیم داشت و تا جایی که تراکتورسازی را آنالیز کردیم نسبت به اوایل فصل هماهنگ‌تر شده‌اند و برای هر تیمی مشکل‌ساز می‌شوند.

نمازی: هرچه از مسلمان خواستیم به آن عمل کرده

ما می‌دانیم که کار سختی پیشِ رو داریم و از طرفی دیگر ذوب‌آهن هم تیم دست و پابسته‌ای نیست. تراکتورسازی تیم خوبی دارد و فوتبال خوبی ارائه می‌کند. کارشناسان هم می‌گویند یکی از بهترین فوتبال‌های لیگ را ذوب‌آهن انجام داده است. مشکل اصلی ما در گلزنی است که امیدوارم با تمرینات و بازیکنانی که اضافه کردیم این مشکل هم حل شود و فردا در زمین موفق باشیم.

نمازی ادامه داد: استحقاق تیم ما بالاتر از این جایگاهی است که الان در اختیار داریم. ما الان در رده نهم جدول هستیم، اما اگر بازی‌های ما را مرور کنید به غیر از یک بازی در جام حذفی که احساس کردم تیم پدیده برتر زمین بود، ما در مقابل هر حریفی که بازی کردیم، سرتر بودیم.

متأسفانه مشکلات نتیجه‌گیری ما به دلایل مختلف که یکی از آنها داوری است، برمی‌گردد. داور یک پنالتی صددرصد را در بازی آخر برای ما نگرفت. این یک واقعیت است که نمی‌شود از آن گذشت. ما بدشانسی‌های زیادی هم آوردیم، توپ‌ها تغییر مسیر می‌دهند و دروازه‌بان ما را فریب می‌دهند.

همه اینها دست به دست هم داده و باعث شده است ما در اینجا قرار بگیریم، اما این جایگاه واقعی ما نیست. البته ما مقابل هر تیمی قرار بگیریم می‌توانیم یک حریف قدرتمند و مشکل‌ساز باشیم. ما از بازی فردا هم جز پیروزی چیز دیگری نمی‌خواهیم. مطمئن باشید ما برای یک امتیاز نمی‌آییم و فقط می‌خواهیم با پیروزی زمین را ترک کنیم.

وی درباره برنامه‌های ذوب‌آهن برای نیم‌فصل نیز تصریح کرد: ما در فاز نتیجه‌گیری تاکنون عقب هستیم، اما برای هماهنگی بهتر باید بیشتر کار کنیم تا تیم روی غلطک بیفتد. ما در مرحله خوبی هستیم، اما می‌توانیم بهتر شویم. اضافه شدن دو بازیکن در فاز هجومی می‌تواند به ما کمک کند. البته مصدومیت‌هایی هم داشتیم که در این مدت کار ما را سخت کرده است.

نمازی درباره تعطیلات دوباره لیگ برتر عنوان کرد: این همه تعطیلی قطعاً طبیعی نیست، اما فوتبال ایران هم حالت طبیعی ندارد. مربی تیم ملی می‌خواهد بیشترین زمان را با بازیکنان تیم ملی باشد و آنها را به شرایط ایده‌آل برساند و در جام ملت‌ها موفق شود. متأسفانه یا خوشبختانه نظر سرمربی تیم ملی این است که بازیکنان لیگ ایران در اینجا آماده نمی‌شوند و دوست دارد خودش برنامه‌ها را جلو ببرد.

این به باشگاه‌ها لطمه می‌زند و کی‌روش هم خودش قبول دارد. همه دنبال موفقیت تیم ملی هستیم و باید با این مسئله ساخت و چاره‌ای دیگری نداریم، اما در آینده باید با تعامل بیشتر بین باشگاه‌ها و تیم ملی برنامه‌های بیشتری چیده شود تا این همه توقف در بازی‌های باشگاهی نداشته باشیم.

ما دو هفته پیش بازی کردیم و دوباره دو هفته تعطیل می‌شویم و این برنامه همچنان ادامه دارد. مطمئناً این موضوع به نفع تیم ما و هیچ تیم دیگری نیست. تا اینجا این تعامل بین کادرفنی تیم ملی و باشگاه‌ها نبوده است و امیدوارم در آینده مشکلات برطرف شود.

وی درباره بی‌اعتمادی کی‌روش نسبت به لیگ برتر گفت: من نمی‌خواهم در مورد عقاید او صحبت کنم و باید از خودش سؤال کنید. اما اعتقاد کی‌روش این است که بازیکنان در لیگ برتر ایران از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی آن شرایط لازم را ندارند که در بازی‌های بین‌المللی موفق باشند.

البته در جام جهانی همه دیدیم که بازیکنان لیگ برتری بهتر بودند و کارایی بیشتری داشتند. بنابراین باید از کی‌روش سؤال شود و نمی‌دانم جواب این سؤال را چه بدهم، اما ما در ذوب‌آهن سعی می‌کنیم استانداردهای بین‌المللی را پیاده کنیم تا بازیکنان به هماهنگی خوبی برسند.

فکر می‌کنم تا به حال این کار را به خوبی انجام دادیم و میزان دوندگی بازیکنان ما از شرایط بین‌المللی چیزی کم ندارد، البته شرایط مسابقات هم متفاوت است. کی‌روش سطح لیگ ما را به آن اندازه بالا نمی‌داند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره عملکرد محسن مسلمان تصریح کرد: درباره مسلمان باید بگویم که زیاد نمی‌خواهم به این بحث بپردازم و اینکه مقابل تراکتورسازی بازی می‌کند یا نه، فردا مشخص می‌شود. قرار نبود مسلمان از تیم اخراج شود فقط یک موضوعی بود که ما با آن برخورد کردیم و به او تذکر دادیم که نمی‌تواند در یک باشگاه حرفه‌ای این‌طور عمل کند.

از لحاظ دوندگی و تلاش در زمین به او تذکر دادیم و او هم در همین مدت خوب کار کرده است و یک بار هم به عنوان بازیکن ثابت به زمین رفت. هرچه از مسلمان خواستیم به آن عمل کرده است و از او راضی هستیم. بازیکن باید خودش را ثابت کند و این مسئله در تمام دنیا وجود دارد.

متأسفانه در فوتبال ایران بازیکن سالاری وجود دارد و این موضوع باید برطرف شود. اگر فوتبال ایران می‌خواهد پیشرفت کند و حرفه‌ای شود این موضوع را باید کنار بگذارد. بازیکن هر روز باید به نحو احسن کار و خودش را به مربی تحمیل کند. مربی نباید آنقدر بی‌عقل باشد که یک بازیکن خوب را بیرون از ترکیب بگذارد.

وی درباره شناختش از تراکتورسازی گفت: این تیم در ضربات ایستگاهی خیلی قوی است. احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی بازیکنان باکیفیتی هستند، اما شیوه بازی تراکتورسازی سانتر از جناحین نیست. بیشتر تمرکز این تیم روی کانال مرکزی است. این تیم دوست دارد بیشتر روی زمین کار کند. تراکتورسازی مهاجم‌های باکیفیتی هم دارد و بازیکنان خارجی این تیم کیفیت بالایی دارند و می‌خواهند از عمق حریف استفاده کنند و ما هم روی آن برنامه داریم.

نمازی درباره شرایط گلزنی ذوب‌آهن بعد از رفتن تبریزی گفت: مرتضی تبریزی بازیکن باکیفیتی است و در هر تیمی می‌تواند موفق باشد. تبریزی شش سال در ذوب‌آهن کار کرد و عملکرد خوبی داشت و فکر می‌کنم سال پیش دومین گلزن برتر لیگ بود. تبریزی در تمام فصول نشان داده که بازیکن مؤثری بوده است.

این موضوع سال پیش هم مطرح شده بود که یکی دو تیم مثل استقلال و تیمی خارجی دنبال مرتضی تبریزی بودند و این باعث شده بود که تبریزی دلش جای دیگر باشد. وقتی شما بازیکنی دارید که دلش در آن تیم نیست و از طرفی هم باشگاه می‌توانست درآمدرسازی خوبی داشته باشد، طبیعی است که باشگاه به نتیجه برسد که این بازیکن را به فروش برساند.

از طرف دیگر فقط باید تیم تقویت شود که خوشبختانه با آمدن ارسلان مطهری و مهدی رحیم زهیوی توانستیم این تقویت را انجام دهیم و ان‌شاءالله این دو بازیکن بتوانند به موفقیت تیم کمک کنند.

وی درباره تأثیر حضور پرتعداد هواداران تراکتورسازی عنوان کرد: مطمئناً اگر الان بگویم هیچ تأثیری نخواهد داشت، دروغ گفته‌ام. تماشاگران در همه جای دنیا به عنوان یار دوازدهم به حساب می‌آیند، به ویژه هواداران تراکتورسازی که فردا هم با تعداد زیادی در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

ما هم باید بتوانیم با صبر و حوصله اول شور و اشتیاقی که هواداران پرشور تبریزی در بازی تراکتورسازی ایجاد می‌کنند را بگیریم و سعی کنیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم. بازیکنان ما بازیکنان کم‌تجربه‌ای نیستند و می‌توانند خودشان را با این شرایط وفق دهند. امیدواریم با برنامه‌هایی که داریم، بتوانیم موفق باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      انشاالله ذوب آهن بابردن تراکتور روغلطک میفته
      وخودش رومیکشه بالا ودر اسیاهم موفق میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج