۷۹۴۷۳۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای شمالی

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: شاهد ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای شمالی و همچنین محورهای منتهی به مشهد در استان خراسان رضوی هستیم.

خبرگزاری فارس: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم و در برخی مناطق سنگین در محورهای مشهد به چناران و مشهد به ملک آباد هستیم.

وی افزود در محور شاهرود میامی و سمنان هم شاهد ترافیک پرحجم هستیم که حکایت از بازگشت مسافران و زائران از مشهد مقدس به سمت تهران هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص ترافیک در محورهای شمالی نیز گفت: باند جنوبی جاده قزوین به کرج د رمحدوده پل فردیس و در ادامه در باند جنوبی آزادراه کرج تهران شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی گفت: در محور هراز محدوده جاجرود به سمت تهران ترافیک سنگین گزارش شده است.

سرهنگ نادر رحمانی خاطرنشان کرد این در حالی است که در محور رشت قزوین محدوده آمازاده هاشم، منجیل و رودبار شاهد ترافیک سنگین و در کل محور شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محور فیروزکوه شمال به جنوب محور در منطقه زیرآب و پل سفید شاهد ترافیک سنگین هستیم و در کل محور ترافیک پرحجم شاهدیم.

وی تصریح کرد: در مسیر شمال به جنوب محور چالوس به کرج در برخی مقاطع ترافیک سنگین و در کل محور ترافیک پرحجم گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: در محور هراز نیز در منطقه پارک جنگلی آملی و آب اسک ترافیک سنگین گزارش شده است و در باقی مسیر ترافیک پرحجم است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در مسیر هراز از آب اسک به سمت تهران از ساعت ۱۵ شاهد تردد به صورت یک طرفه بوده‌ایم و همین محدودیت در محور چالوس هم از ساعت ۱۷ از منطقه مرزن آباد به سمت کرج اعمال خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جان مادرتون نیائید ما را اسیر نکنید توی جاده الان من توی طرافیک متل قو - عباس آباد- نشتارود - رامسر اسیر شدم یک کمربندی نداره جاده مال ۹۰ سال پیش آقایان مسئولین این شهرها خسته باشید خیلی زحمت میکشید جان ابول خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      اگر بنزین اینقدر ارزان نبود این همه ترافیک در این حادها بخاطر یک دوروز تعطیلی هرهفته شمال نمیروند!؟

    • بدون نام

      رفته بودند زیارت ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج