جاباما
۸۰۱۲۳۶
۳ نظر
۵۰۵۷
۳ نظر
۵۰۵۷
پ

درمان‌های زیبایی عجیب و غریب در دنیا

اگر نگاهی به جاهای مختلف دنیا بیندازید، روش‌های درمانی جالبی را می‌بینید که مردم برای تقویت پوست و جسمشان انجام می‌دهند. در این مطلب جالبترین روش‌های زیبایی دنیا را مشاهده می‌کنید.

برترین‌ها : مردم سراسر دنیا روش‌های مختلفی برای مراقبت از ذهن، جسم و روحشان دارند و به نظر می‌رسد برای این کار از هر چیزی، از طلا تا شکلات می‌توان استفاده کرد. اگر نگاهی به جاهای مختلف دنیا بیندازید، روش‌های درمانی جالبی را می‌بینید که مردم برای تقویت پوست و جسمشان انجام می‌دهند. در این مطلب جالبترین روش‌های زیبایی دنیا را مشاهده می‌کنید.

درمان حلزون در تایلند
درمان‌های زیبایی عجیب و غریب در دنیا
در این روش، حلزون مخاطش را روی پوستتان پخش می‌کند و صورتتان را ماساژ می‌دهد. هرچند این روش درمانی در تایلند محبوب است، اما قدمت درمان‌های مشابه با استفاده از حلزون به یونان باستان بازمی گردد.
زنبوردرمانی
درمان‌های زیبایی عجیب و غریب در دنیا
اگر در کودکی می‌ترسیدید زنبور نیشتان بزند، اگر بدانید چه چیزی را از دستت دادید، حتما تعجب می‌کنید. زنبوردرمانی شامل روش‌هایی می‌شود که از همه محصولات زنبور از جمله زهر آن استفاده می‌شود. این درمان برای کمک به اسکلروزیس چندگانه، آرتریت، عفونت و زونا استفاده می‌شود. همچنین برخی افراد از زنبور درمانی برای غلبه بر ترس از زنبور‌ استفاده می‌کنند.
دلفین درمانی در پرو
درمان‌های زیبایی عجیب و غریب در دنیا
حیوانات مختلفی برای روش‌های درمانی به کار گرفته می‌شوند. در پرو، شنا کردن با دلفین‌ها در پارک‌های آبی یک روش درمانی به شمار می‌رود. زنان باردار هم از این درمان استفاده می‌کنند. دلفین‌ها به آرامی به شکم زنان ضربه می‌زنند و صدای با فرکانس بالا تولید می‌کنند که مغز جنین را تحریک می‌کند.
ماساژ مار
درمان‌های زیبایی عجیب و غریب در دنیا
در این روش درمانی چندین مار روی بدن شخص می‌خزند و تمام بدن، از جمله صورتش را ماساژ می‌دهند. مشتریان ادعا می‌کنند که این روش به درمان میگرن و درد عضلانی کمک می‌کند.
ماسک با جفت جنین
درمان‌های زیبایی عجیب و غریب در دنیا
استفاده از جفت جنین برای درمان انواع مشکلات پوستی از آکنه تا پسوریازیس در سراسر جهان استفاده می‌شود. در هلند، فوتبالیست‌های هلندی پارگی رباط مچ پا را با جفت جنین اسب درمان می‌کنند.
حمام خاکستر آتشفشانی
درمان‌های زیبایی عجیب و غریب در دنیا
شاید درباره حمام گل یا حتی حمام شن شنیده باشید، اما تا به حال شنیده اید که از ماسه‌های آتشفشانی برای درمان استفاده شود؟ در این درمان نه تنها از ماسه آتشفشانی استفاده می‌شود، بلکه برخی حمام‌های سنتی مثل یاماکاوا را آتشفشان گرم می‌کنند.
سرما درمانی
درمان‌های زیبایی عجیب و غریب در دنیا
معمولا وقتی بیمار می‌شویم از گرما برای درمان خودمان استفاده می‌کنیم (سوپ گرم، چای گرم، پتوی گرم، آب گرم)، بنابراین استفاده از سرما برای درمان کمی عجیب به نظر می‌رسد. در سرما درمانی از دمای انجماد یا نزدیک به انجماد استفاده می‌شود، هرچند شناخته شده‌ترین نوع آن نشستن در یک مخزن سرد است. ظاهرا ماندن در این مخزن سلامت روانی را افزایش می‌دهد و عمر را طولانی می‌کند. اما این ادعا اثبات نشده است.
علف درمانی در شمال ایتالیا
درمان‌های زیبایی عجیب و غریب در دنیا
در این روش، مشتری با علف مرطوب و تخمیرشده پوشانده می‌شود. این ایده به قرن‌ها پیش بازمی گردد که کشاورزان روی علف‌ها می‌خوابیدند تا باانرژی بیدار شوند. این روش درمانی به گرفتکی عضلانی، سفتی مفاصل و حتی چاقی کمک می‌کند.
اسب درمانی در استرالیا
درمان‌های زیبایی عجیب و غریب در دنیا
در این روش «انرژی حیات» از طریق لمس کردن منتقل می‌شود. مشتریان روی تخت دراز می‌کشند و اسب‌ها دور آن‌ها حرکت می‌کنند تا انرژی خود را منتقل کنند.
کتی بستی
درمان‌های زیبایی عجیب و غریب در دنیا
در این روش خمیری از آرد عدس به شکل دایره روی نواحی گرفته بدن فرد به خصوص کمرش قرار داده و یک روغن دارویی داخل آن ریخته می‌شود.
حمام نودل در ژاپن
درمان‌های زیبایی عجیب و غریب در دنیا
در ژاپن مشتریان داخل یک وان بزرگ پر از نودل می‌نشینند که گفته می‌شود متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و مشکلات پوستی را درمان می‌کند.
یوگای بز
درمان‌های زیبایی عجیب و غریب در دنیا
ابتدایی‌ترین شکل یوگای بز، انجام حرکات یوگا در میان بز‌ها و به خصوص بزغاله‌هایی است که هنگام اجرای حرکات از شما بالا می‌روند و ماساژتان می‌دهند. این روش به درمان استرس و اضطراب کمک می‌کند.
بادکش کردن
درمان‌های زیبایی عجیب و غریب در دنیا
این درمان طب سنتی چینی شامل گرم کردن فنجان‌های شیشه‌ای و قرار دادن آن روی کمر مشتری می‌باشد که روی پوست مکش ایجاد می‌کند. این درمان به مشکلات مختلف، از گرفتگی عضلات تا سرماخوردگی ساده کمک می‌کند. اما کبودی‌های دایره‌ای شکلی در اثر مکش ایجاد می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیشنهاد میکنم همیشه اول متن رو خودتون یه دور بخونید بعد تیتر بزنید....واقعا که....

    • بدون نام

      بهترینش بادکش خودمونه

    • ستایش

      چ جالب.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج