جاباما
۸۰۸۵۵۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نامداری: ناراحتی حسینی طبیعی است

استقلال تهران هرچند نیم‌فصل را خوب شروع نکرد اما رفته‌رفته نتایج بهتری گرفت و توانست خود را به‌عنوان یک مدعی مطرح کند.

فرهیختگان: استقلال تهران هرچند نیم‌فصل را خوب شروع نکرد اما رفته‌رفته نتایج بهتری گرفت و توانست خود را به‌عنوان یک مدعی مطرح کند. مربی دروازه‌بان‌های استقلال هم معتقد است این تیم در نیم‌فصل اول نتایج خوبی کسب کرده و تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا در ادامه مسابقات هم نتایج خوبش را تکرار کند.

البته می‌گوید اشتباهات داوری در نیم‌فصل اول خیلی به استقلال ضربه زد و امیدوار است این اشتباهات در نیم‌فصل دوم کمتر شود. گفت‌وگو با اشکان نامداری را در ادامه می‌خوانید.

درخصوص بازی با پدیده صحبت کنید. اعتراض زیادی به داوری داشتید.

ما عملکرد خیلی‌خوبی مقابل پدیده داشتیم. باید این تیم را شکست می‌دادیم، توانایی این کار را هم داشتیم. اگر داور کمی دقت می‌کرد، سه امتیاز را با یک امتیاز عوض نمی‌کردیم.

به نظرتان چرا اشتباهات داوری زیاد شده است؟

نمی‌دانم چرا اینقدر اشتباهات داوری تکرار می‌شود. داوران باید کمی دقت‌شان را بیشتر کنند. هم داوران، هم کمیته داوران و هم فدراسیون فوتبال؛ نمی‌شود یک تیم این همه زحمت بکشد و داور با اشتباهاتش آن را از بین ببرد. داوران باید کاری کنند که این شبهه‌ای هم که بین طرفداران به وجود آمده، از بین برود.

اعضای تیم شما معتقدند داوری‌ها به سود یک تیم خاص است. شما هم این نظر را دارید؟

شواهد این‌گونه نشان می‌دهد. بعضی اتفاقات درحال رخ دادن است، اما کمیته داوران می‌توانند با توضیحاتی که می‌دهند این شبهات را از بین ببرند. فدراسیون فوتبال هم باید با اشتباهات داوران برخورد جدی‌تری انجام دهد.

البته کمک‌داور بعد از بازی بابت اشتباهاتش معذرت‌خواهی کرده است.

معذرت‌خواهی او به درد ما نمی‌خورد. اشتباهاتش باعث شد ما در یک بازی حساس، دو امتیازمان از بین برود.

مقابل پدیده، رحمتی دوباره به میدان رفت. نظر شما بود؟

خیر، نظر شفر بود که رحمتی بازی کند. من فقط گزارش طول هفته را به شفر می‌دهم تصمیم‌گیری با او است که چه کسی در دروازه قرار بگیرد.

نگران نیستید نیمکت‌نشینی حسینی باعث شود از تیم ملی خط بخورد؟

فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد؛ زیرا کی‌روش قبلا ثابت کرده روی این موضوع حساسیت زیادی ندارد، چون در گذشته برخی بازیکنان را دعوت می‌کرد که حتی تیم هم نداشتند. دروازه‌بان‌های ما سه هفته فرصت دارند که قبل از شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خود را به کی‌روش ثابت کنند.

اما حسینی بعد از بازی ناراحت به‌نظر می‌رسید.

طبیعی است هر بازیکنی دوست دارد بازی کند. حسینی فصل گذشته عملکرد خیلی‌خوبی داشت اما به‌هرحال همان‌طور که گفتم تصمیم نهایی را در این خصوص شفر می‌گیرد.

با پایان نیم‌فصل اول از نتایج تیم راضی هستید؟

من فکر می‌کنم استقلال نتایج خوبی گرفت و با توجه به مصدومیت‌هایی که در ابتدای فصل برای بازیکنان به وجود آمده بود، ما توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. از اشتباهات داوری هم خیلی ضرر کردیم و امتیازات زیادی از دست دادیم. اگر اشتباهات داوری نبود، صدرنشین لیگ برتر بودیم. امیدوارم بتوانیم در نیم‌فصل دوم همین روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

برنامه‌تان برای تعطیلات نیم‌فصل چیست؟

طبق برنامه قرار است یکی، دو روز تمرین کنیم و سپس برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برپایی اردویی چندروزه انجام دهیم. از هواداران استقلال هم که در نیم‌فصل از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امان از کی‌روش ضد پرسپولیس

      نگران نیستید نیمکت‌نشینی حسینی باعث شود از تیم ملی خط بخورد؟
      فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد؛ زیرا کی‌روش قبلا ثابت کرده روی این موضوع حساسیت زیادی ندارد، چون در گذشته برخی بازیکنان را دعوت می‌کرد که حتی تیم هم نداشتند.

    • ف.ازادبخت

      امان پرسپولیسها پررو!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج