جاباما
۸۰۹۱۷۵
۳۹ نظر
۵۱۳۳
۳۹ نظر
۵۱۳۳
پ

جذاب‌ترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان را بشناسید

اگر چه بسیاری از زنان سیاستمدار در دهه‌های چهارم و پنجم زندگی خود به مقام سیاسی بالایی دست پیدا می‌کنند، اما در سال‌های اخیر شاهد ظهور زنان جوانی در عرصه سیاست بوده ایم که علاوه بر استعداد سیاسی خود از زیبایی ظاهری قابل توجهی نیز برخوردار بوده و همین موضوع بر فعالیت سیاسی آن‌ها سایه افکنده است.

وب‌سایت روزیاتو - حسین علی پناهی: سیاست نقش مهم و بزرگی در کنترل و مدیریت مسائل اجتماعی هر ملتی ایفا می کند از این رو حوزه ای اساسی و حیاتی برای هر کشور به شمار می آید. از دیرباز این بخش همواره عرصه جولان مردان بوده و کمتر دیده شده که زنان به این عرصه وارد شوند و به موفقیتی چشمگیر دست پیدا کنند. در واقع باور عمومی این است که زنان کمتر به دنیای سیاست علاقه دارند.

با این وجود در دهه های اخیر بر مشارکت زنان در عرصه سیاست افزوده شده و هر ساله شاهد ظهور زنان سیاستمدار قدرتمندی بوده ایم که اکنون یا در همین اواخر رهبریت سیاسی کشورهای قدرتمندی را در اختیار داشته اند؛ زنانی مانند هیلاری کلینتون، ایندرا گاندی، مارگارت تاچر، آنگلا مرکل، یولیا تیموشنکو، گولیندا گرابار کیتاروویچ، ایوانکا ترامپ و بسیاری دیگر.

جذاب‌ترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان را بشناسید

اگر چه بسیاری از این زنان سیاستمدار در دهه های چهارم و پنجم زندگی خود به مقام سیاسی بالایی دست پیدا می کنند اما در سال های اخیر شاهد ظهور زنان جوانی در عرصه سیاست بوده ایم که علاوه بر استعداد سیاسی خود از زیبایی ظاهری قابل توجهی نیز برخوردار بوده و همین موضوع بر فعالیت سیاسی آن ها سایه افکنده است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با زیباترین زنان سیاستمدار حال حاضر جهان که زیبایی چهره آن ها بیش از فعالیت سیاسی شان مورد توجه قرار گرفته آشنا کنیم.

۱۰- مریم نواز- پاکستان

جذاب‌ترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان را بشناسید

مریم نواز، از سیاستمداران زن پاکستانی در سال های اخیر به رقابت کسب عنوان زیباترین زنان سیاستمدار جهان شده است. اگر چه چهره زیبای نواز همواره مورد توجه قرار گرفته است اما از زمان حضورش در سیاست این زیبایی بیش از گذشته نمود پیدا کرده است. او دختر نواز شریف، نخست وزیر سابق پاکستان است که به خاطر اتهامات مربوط به فساد مالی از مقام خود برکنار شد. مریم نواز نیز در سال ۲۰۱۲ وارد سیاست شده و مانند پدر و عمویش، شهباز شریف، فعالیت های سیاسی چشمگیری داشته است. در سال ۲۰۱۳، مریم نواز به عنوان مشاور نخست وزیر در زمینه جوانان منصوب شد. مریم نواز در سال ۱۹۹۲ با محمد صفدر که یک افسر بازنشسته پاکستانی است ازدواج کرد.

۹- وانیا هادزوویچ- صربستان

جذاب‌ترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان را بشناسید

وانیا هادزوویچ یکی از زیباترین زنان سیاستمدار جهان است که در کشور صربستان به دنیا آمده و به خاطر بدن متناسب و زیبایی خیره کننده اش شناخته می شود. او به خاطر شخصیت افسون گر خود در کابینه دولت و در رسانه های تلویزیونی کشور بسیار فعال و مورد توجه بوده و از مجریان سابق تلویزیون کشور نیز بوده است.

او در سمت وزرات امور خارجه کشورش فعالیت کرده است. این زن ۲۷ ساله همواره به خاطر عکس هایی که از او در رسانه های اجتماعی قرار می گیرد جنجال آفرین بوده است. هادزوویچ گفته است که به خاطر انتشار عکس های خصوصی اش در اینترنت ناچار به کناره گیری از مقام سیاسی خود شده است.

۸- آلینا کابوا- روسیه

جذاب‌ترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان را بشناسید

آلینا ماراتوونا کابواو یک ژیمناست شناخته شده در کشور روسیه است که علاوه بر ژیمناستیک در عرصه مدلینگ، سینما و سیاست نیز فعالیت داشته است. کابوا در سال ۱۹۸۳ و در دوران اتحاد جماهیر شوروی در شهر تاشکند ازبکستان به دنیا آمد و در طول دوران فعالیت ورزشی خود با ۲۵ مقام قهرمانی اروپا، ۲ مدال المپیک و ۱۴ مدال قهرمانی جهان به یکی از معروف ترین و پرمدال ترین ژیمناست های نمایشی تاریخ جهان تبدیل شد.

او پس از بازنشستگی از ژیمناستیک در سال ۲۰۰۷ وارد سیاست شد و سال بعد به عضویت پارلمان روسیه درآمد. او همواره از خود چهره ای دوست داشتنی ارائه داده و در زمینه رسانه ای نیز فعال است. شایعاتی در مورد ازدواج قریب الوقوع کابوا با ولادیمیر پوتین در سال های اخیر وجود داشته که البته تکذیب شده اند.

۷- لوسیانا لئون- پرو

جذاب‌ترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان را بشناسید

لوسیانا لئون دختر روملو لئون آلگریا، سیاستمدار مشهور پرویی است که تصمیم گرفته پا جای پای پدر خود بگذارد. او در سال ۱۹۷۸ با نام کامل لوسیانا میلاگروس لئون رومرو بدنیا آمده و بسیاری او را یکی از بهترین و صادق ترین سیاستمداران تاریخ پرو می دانند. او در رشته حکومتداری و سیاست عمومی از دانشگاه سن مارتین دی پورس مدرک کارشناسی ارشد دریافت کرده و بعدها نیز در رشته حقوق از دانشگاه لیما فارغ التحصیل شد. در سن ۱۴ سالگی، به عنوان رهبر شاخه جوانان حزب آپریستا منصوب شد و دو سال در این مقام باقی ماند. او به عنوان یک زن زیبا و شناخته شده از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ به عضویت کنگره کشورش درآمد.

۶- ستریدا گیگی- لبنان

جذاب‌ترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان را بشناسید

ستریدا جعجع با نام اصلی ستریدا تاوک در سال ۱۹۶۷ در کوماسی، غنا بدنیا آمد و در کشور خود و آفریقای جنوبی در عرصه تجارت فعالیت می کرد. سپس ستریدا وارد دانشگاه آمریکایی لبنان شده و به سیاست علاقمند گردید. وی بعدها در سال ۱۹۹۱ با سمیر جعجع از سیاستمداران شناخته شده لبنان ازدواج کرد. ستریدا جعجع به خاطر شخصیت دوست داشتنی و زیبایی چهره اش همواره مورد توجه بوده است و در عرصه سیاست نیز به دلیل صداقت و عملکرد مناسبش همواره فعال بوده است.

۵- یوری فوجیکاوا- ژاپن

جذاب‌ترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان را بشناسید

این سیاستمدار زن زیبای ژاپنی علاوه بر فریبندگی ظاهری، شخصیت بسیار مسحور کننده ای نیز دارد. یوری فوجیکاوا دختر عضو سابق پارلمان و معاون سابق شهردار هاچینو بوده که به درستکاری و صداقت در خدمت به مردم شناخته می شد. فوجیکاوا اکنون عضو حزب محافظه کار کشور و نماینده کنگره ژاپن از شهر هاچینو است. جالب این که وی برای رسیدن به چنین قدرت سیاسی از کمک و حمایت پدرش استفاده نکرده است.

۴- ایوا کایلی

جذاب‌ترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان را بشناسید

ایوا کایلی یک مجریی سابق تلویزیونی و عضو پارلمان اتحادیه اروپاست که به حزب سیاسی Pasok کشور یونان تعلق دارد. کایلی در زمینه دفاع از حقوق کودکان بسیار فعال بوده است. وی در سال ۱۹۷۸ در تسالونیکی یونان بدست آورده و مدرک کارشناسی خود را در رشته معماری و مهندسی از دانشگان ارسطو تسالونیکی بدست آورد. او به عنوان یک سیاستمدار چهره ای قوی از خود ارائه داده و در مجمع پارلمانی ناتو نیز حضور دارد. وی رییس مجلس نمایندگان یونان در حال حاضر است.

۳- جولیا بونک- آلمان

جذاب‌ترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان را بشناسید

جولیا بونک یک سیاستمدار زیبای آلمانی است که در پارلمان ساکسونی عضو حزب چپ این ایالت است. او حدود ۳۰ سال سن دارد و جوان ترین آلمانی است که تاکنون به عنوان نماینده وارد پارلمان منطقه می شود. او در هنگام ورود به پارلمان ساکسونی تنها ۱۸ سال سن داشت. بونک از همان نوجوانی علاقه خود را برای ورود به دنیای سیاست نشان داده و در سن ۱۴ سالگی به عضویت شورای مدرسه درآمد. جولیا بعدها در رشته سیاست و تاریخ در دانشگاه درسدن تحصیل کرده و در نهایت وارد دنیای سیاست شد.

۲- روبی دالا- کانادا

جذاب‌ترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان را بشناسید

روبی دالا که یکی دیگر از زنان زیبای سیاستمدار جهان است عضو حزب آزادی کانادا بوده و به اولین زن هندی پیرو مذهب سیک تبدیل شد که در مجلس عوام کانادا عضویت دارد. دالا در سال ۱۹۷۴ در وینی پگ کانادا بدنیا آمده و برای اولین بار به خاطر نامه ای که پس از کشته شدن تعدادی سیک در معبد طلایی به نخست وزیر وقت کانادا نوشت به شهرت رسید. او فعالیت سیاسی خود را خیلی زود در سال ۱۹۸۴ آغاز کرد و در سال ۱۹۹۲ به شناخته شده ترین چهره زن لیبرال در مانی توبا تبدیل شد. وی هنوز هم یکی از چهره های سیاسی فعال و شناخته شده کشور به شمار می آید.

۱- ماریا کارفاگنا- ایتالیا

جذاب‌ترین و زیباترین زنان سیاستمدار جهان را بشناسید

ماریا کارفاگنا که یک مدل شناخته شده است، زیباترین سیاستمدار زن جهان نیز به شمار آمده و به خاطر زیبایی ظاهری و شخصیت دوست داشتنی اش محبوب بوده است. او در سال ۱۹۷۵ در سالرنو بدنیا آمده و بعد از فارغ التحصیلی در رشته حقوق از دانشگاه شهرش به عرصه تلویزیون و روزنامه نگاری روی آورد. کارفاگنا در نهایت در سال ۲۰۰۴ به عنوان یک فعال سیاسی و اجتماعی حوزه زنان در حزب فورتزا ایتالیا به شهرت رسید. او در دولت برلوسکونی به مقام وزارت رسید و علیرغم حضور زنان متعدد در کابینه های مختلف دولت ایتالیا، به عنوان زیباترین زن سیاستمدار کنونی کشور شناخته می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تف تف تف

      تیتر و مطلب تهوع آوری بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا خانما رو فقط با ظاهرشون میشناسید؟حتی وقتی تو سیاست موفق میشن باید در مورد ظاهرشون مطلب بذارید؟واقعا که عقب افتاده هستید...تا حالا چند بار دیدید جایی بنویسن خوشتیپ ترین سیاستمداران مرد رو بشناسید همون قدر که این مطلب میتونه مسخره باشه این مطلب شما هم مزخرف و مایه ی تاسف بود

      • بدون نام

        فکر خوبیه خوب بگید مردان خوش تیپ دنیای سیاست رو هم بذارید چرا حرص و جوش می خورید و تف و لعنت میفرستید

    • بدون نام

      مرگ بر مردسالاری که همیشه با بدن زن کار داره.مرگ و ننگ ابدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب خودتونو میخایم چیکار.بدنتونو میخایم دیگه.همونطوری که شما پول مارو میخاین

      • بدون نام

        دهنت طلا
        گل کفتی

      • بی نام

        بی نام12.35خیلی بیشعوری به تو میگن مریض جنسی.

      • بدون نام

        نیس ک خبرتون پول دارین حالا

      • Behrad

        .

    • بدون نام

      پس خانم ابتکارکجاس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قرار برای قسمت جدید جنگیر بازی کنه

        البته نقش جن

      • بدون نام

        وقتی وحشتناکترین هارو خواستن انتخاب کنن حتما از ایشون استفاده میکنن البته فکر نکنم رقیبی هم داشته باشن

      • بدون نام

        اتفاقا قيافه ش خوبه فقط سنش زياده

      • N.A.J.A

        خخخخ لایک

    • ستایش

      فقط معصومه ابتکار. :-)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن ابله بد چیزیه

    • عبدالله

      به نظر من مریم نواز و ایوا گایلی از همه خوشگلترند

    • کاوشگر

      خانم ابتکار فراموش شد

    • بدون نام

      فقط خانم ابتکار اینا همه سوتفاهمن

    • بدون نام

      نوشته شاهد ظهور زنان جوانی در عرصه سیاست بودیم!!!! یعنی اینجا هم دنبال عروسک و بازیچه هستید نه زن قدرتمند.بیخود نیست در ایران زنهای سیاستمدار و مدیری که دارند بازنشسته میشن همگی در دهه پنجاه و حتی چهل عمر خود هستند!!!!در حالیکه مردها هفتاد ساله هستند و هنوز سر کارند!! اوف اوف اوف بر شما

    • بدون نام

      مردسالاری وقتی از بين ميره که زنها قدرت پيدا کنند اون هم از طريقی بجز بدنشون.وگرنه دخترخوشگلها بخاطر ضعف طبیعی مردها همیشه تو بورس بودند که

    • sajjadb

      و در آخر معصومه ابتکار..

    • پویا قلعه ویسی

      اگه این زنان دنیا رو به دست میگرفتن هیچ وقت بی عدالتی فقر و زیان و اختلاس روی نمیداد

    • بدون نام

      همشون جیگرن.همشونو میگیرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حیف که دستت نمیرسه تو ایران هم که ازینا نمی تونیم داشته باشیم با پیشرفت دخترامون مشکل شرعی داریم

      • بدون نام

        کدوم دختری به شخص بی فرهنگ و چندشی مثل تو نگاه میکنه آخه!

    • 2424

      مهم نیست دوستان
      هیچی از ارزش های خانم ابتکار کم نمیشه

    • بدون نام

      چرا به جای توی بوق و کرنا کردن زیبایی این زنان به قابلیتهاشون بیشتر نپرداختید؟
      مبلغ زیبایی و خوش اندامی شدید ؟ مزخرفها

    • بدون نام

      برترینهای بیشعور و زردنبو

    • بدون نام

      شماره ۲، هادزوویچ #بدن_مناسب و #زیبایی_خیره_کننده داره؟!!!!!

    • شیما

      انتظار داشتم معصومه ابتکار صدر جدول باشع ولی :/

    • بدون نام

      کابوا و پوتین بچه دارن بعد تکذیب میکنن؟طلاق پوتین و زنش هم بخاطر کابوا بود...برید بمیرید که همش فکرتون ظاهره

    • باران

      فقط خانم ابتکاررررررررر .

    • iran

      خانم زهرا سعیدی نماینده مبارکه ,هم باید جزعشون می بود

    • بدون نام

      ناشناس ذاتا بی شعور به دنیا امدی بی شعور هم از دنیا میری اگر جسم ماشینی می خوای بگو برات از چین ابزار الات رو برات بیارن !! ادم مصنوعی اش هم هست اوق به خود نجست و زندگیت و طرز فکرت فقط یک لاشی خیابانی می تونه این طرز فکرش باشه به جای همدم !!!!! خیلی درب و داغونییییییییییی

    • بدون نام

      برترين هاي ظاهرپرست

    • صبا

      متاسفانه خودمون کاری کردیم که بهمون بگن جهان سومی. نه بخاطر جغرافیامون بخاطر طرز فکرمون.

    • ramin

      موگرینی جاموند:-)خخخخخخخ

    • ماجی

      فقط مریم نواز زیبا بود بقیه هیچ زیبایی نداشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج