۸۱۳۶۹۱
۱۷۴ نظر
۵۱۱۱
۱۷۴ نظر
۵۱۱۱
پ

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

واقعا نمی‌توان مفهوم دقیقی از زیبایی تعریف کرد، زیرا زیبایی کاملا نسبی ست و هر کس زاویه دید متفاوتی نسبت به آن دارد. اما ما بر اساس آنچه که از نظر اکثریت مردم به عنوان زیبایی تعریف می‌شود، فهرستی از زیباترین زنان جهان را تهیه کرده و در ادامه برایتان آورده ایم.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: واقعا نمی توان مفهوم دقیقی از زیبایی تعریف کرد زیرا زیبایی کاملا نسبی ست و هر کس زاویه دید متفاوتی نسبت به آن دارد. اما بر اساس آماری که مجله «Hooch» به دست آورده، اکثریت مردم به ستاره هایی که نامشان را در ادامه برایتان آورده ایم، رای داده اند.

ترانه علیدوستی

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

بازیگر سینما و تئاتر، متولد ۱۳۶۲، دوبلور و مترجم فمینیست ایرانی ست که تاکنون توانسته عناوین متعدد سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن در پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس، جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم آسیایی و عربی اوسیان سینه فن و سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر را کسب کند. او بازیگری را از سن ۱۷ سالگی با بازی در فیلم «من ترانه ۱۵ سال دارم» آغاز کرد. نام ترانه علیدوستی به عنوان یکی از زیباترین ستاره های جهان ثبت شده است.

مژده جمالزاده

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

مژده جمالزاده، متولد ۱۹۸۵، خواننده، مدل و بازیگر کانادایی افغان می ‌باشد. او اولین آوازخوان افغان بود که در کاخ سفید در حضور بارک اوباما ریس جمهور آمریکا ترانه افغانی اجرا کرد. در حال حاضر او به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان شناخته می شود.

نائومی کمبل

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

نام نائومی کمبل به عنوان یکی از جذاب ترین و موفق ترین مدل های دهه 80 و 90 میلادی ثبت شده است. او یکی از 6 مدلی ست که در نسل خود نام سوپرمدل را در صنعت مد و فشن از آن خود کرده است. علاوه بر مادلینگ، او به عنوان بازیگر در چند فیلم نیز حضور داشته است.

ان کرتیس

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

ان کرتیس هنرپیشه، مجری تلویزیون، خواننده فیلیپینی ‌الاصل اهل استرالیا است. از فیلم ها یا مجموعه ‌های تلویزیونی که وی در آنها نقش داشته است می ‌توان به «رابطه پنهانی» محصول سال ۲۰۱۲ اشاره نمود. او چشم های بسیار جذابی دارد، شاید به همین دلیل است که نامش جزو زیباترین زنان جهان قرار گرفته است.

الیزاوتا بویارسکایا

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

الیزاوتا بویارسکایا هنرپیشه اهل روسیه است. از فیلم‌ ها یا برنامه ‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته می ‌توان به «سقوط» و «شرلوک هولمز» اشاره کرد. او در سال 2010 با بازیگر روسی ماکسیم ماتیو ازدواج کرد و 2 سال بعد صاحب یک فرزند پسر شد. زیبایی این ستاره زبانزد خاص و عام است.

آیشواریا رای

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

آیشواریا رای بازیگر هندی و دختر شایسته‌ دنیا در سال ۱۹۹۴ است. عمده رسانه ها او را زیباترین زن جهان می نامند. وی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ‌های «دلدادگان، من دلم را باختم» و «دوداس» در سال ‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۳ از جشنواره فیلم فیر(بزرگترین جشنواره سینمایی هند) شد.

هیفا وهبی

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

هیفا وهبی خواننده، مدل و بازیگر لبنانی است که در دنیای عرب با برگزیده شدن در مقام دوم «دختر شایسته لبنان در سن ۱۶ سالگی به شهرت رسید و پس از آن با انتشار آلبوم «هو الزمن»(وقتشه) خوانندگی را آغاز کرد. در کنار استعدادها، او با زیبایی که دارد، جزو یکی از مشهورترین زنان جهان به شمار می رود.

آدریانا لیما

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

آدریانا لیما مدل و هنرپیشه برزیلی است که به عنوان یکی از زیباترین مانکن ‌های ویکتوریا سیکرت و یکی از معروفترین مدل‌ های لوازم آرایش شناخته می ‌شود. او در سن ۱۵ سالگی در رقابت ‌های «سوپر مدل برزیل» مکان اول را به خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت‌ های «سوپر مدل جهان» مقام دوم را کسب کرد. بعد از آن رقابت ‌ها بود که با کمپانی « Elite» در نیویورک قرارداد بست. او در حال حاضر یکی از سوپر مدل های مشهور و دومین مانکن پردرآمد در صنعت مد و فشن جهانی ست. آدریانا در حال حاضر به خاطر حضورش به عنوان یکی از مانکن های ویکتوریا سیکرت شهرت دارد.

نیکی کریمی

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

نیکی کریمی بازیگر و کارگردان ایرانی است. او با کسب جوایز متعدد از جشنواره ‌های گوناگون بین ‌المللی یکی از موفق ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده ‌است. او تاکنون در جشنواره‌ های متعدد داخلی و بین ‌المللی فیلم به عنوان داور حضور داشته ‌است. به عنوان مثال در سال ۱۳۸۶ از داوران بخش فیلم کوتاه شصتمین جشنواره فیلم کن فرانسه بود. همچنین در زمینه عکاسی و ترجمه کتاب نیز فعالیت داشته ‌است. او نه تنها در ایران، بلکه در جهان نیز به عنوان یکی از زیباترین زنان شناخته می شود.

پیا وورتزبچ

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

پیا وورتزبچ بازیگر، مدل و ملکه زیبایی فیلیپینی-آلمانی است. او به نمایندگی از فیلیپین در مسابقات دوشیزه جهان در سال ۲۰۱۵ شرکت کرد و برنده شد. نام او نیز در لیست زیباترین زنان جهان جای دارد.

ناتالی پورتمن

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

ناتالی پورتمن هنوز هم جزو زیباترین زنان جهان شناخته می شود. او هنرپیشه، تهیه‌ کننده و کارگردان آمریکایی- اسرائیلی سینما و تلویزیون است که نخستین بار در فیلم «لئون حرفه ‌ای» در مقابل ژان رنو ایفای نقش کرد. اما موفقیت اصلی اش زمانی حاصل شد که او برای بازی در نقش پدمه آمیدالا در سه‌گانه جدید «جنگ ستارگان» انتخاب شد. او تاکنون جوایز زیادی از جمله جایزه گلدن گلوب، جایزه انجمن بازیگران فیلم، جایزه بفتا، جایزه گزینش منتقدان فیلم و جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرده است.

هایلی بالدوین

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

هایلی بالدوین مدل آمریکایی و شخصیت تلویزیونی است. پدرش استفن بالدوین از بازیگران شناخته شده هالیوود است. او از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را به عنوان مدل شروع و در سپتامبر سال ۲۰۱۸ با جاستین بیبر خواننده مشهور کانادایی ازدواج کرد و در نوامبر نام خود را به «هیلی بیبر» تغییر داد. نام این مدل هم در لیست زیباترین زنان جهان قرار دارد.

تیلور هیل

زیباترین زنان سال ۲۰۱۸ از نگاه مردم

تیلور هیل مدل آمریکایی است که بیشتر به خاطر ظاهر معصومانه خود که بدون آرایش زیباتر است، شناخته شده و در حال حاضر جزو یکی از زیباترین مدل های جهان محسوب می شود. او از زمانی که تنها ۱۴ سال سن داشت، کار خود را آغاز و پس از موفقیت در این حرفه با برندهای مشهوری چون H&M همکاری کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الیزاوتا واقعا زیباست ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الیور استون که چند ماه پیش اومده بود ایران حسابی قیافه ترانه علیدوستی و بازیگران ایرانی رو زیر سوال برد و گفت من نمی فهمم چطور فیلم می سازید و یک بازیگر زن کسل کننده (منظورش علیدوستی) بود و یک بازیگر مرد کسل کننده رو به خورد مخاطب می دید و بعد هم جایزه می گیرید. واقعا این لیست هم که اسم علیدوستی توشه خیلی جای سوال داره

      • بدون نام

        هر چند آنچیزی که هدیه طبیعته و اکتسابی نیست و نهایتا خوب از آن نگهداری شده را افتخار نمی دانم و بُلد کردن اینگونه مسائل بعنوان ارزش در جامعه باعث افسردگی نوجوانان و کسانی میشود که چهره متوسط یا دچار عارضه دارند،علی ایحال بهتر بود از چهره های کاملا طبیعی در این رقابت دعوت میشد نه آنهایی که در حد مرسدس بنز بازسازی و دیزاین شده است

      • بدون نام

        من از ترانه خوشم نميادولي اين اليور استون هم آدم حسابي نيست و از سر حسودي اين حرفا رو زده يادمون نره كه اين همون عوضي اي هست كه فيلم توهين آميز اسكندر رو ساخت

      • ح

        نمی‌فهمم چرا بعضی ها خوششون نمیاد دوتا ایرانی توی این لیستن تنها چیزی به ذهنم میرسه حسودی

      • بدون نام

        خدابیامرزه همه مادر بزرگارو اگه این عملارو انجام می دادن خیلی از اینا خوشگلتر بودن

      • بدون نام

        حالا لیست دیگه ای هم دارید بیارید قطار کنید ببینم بلکه
        یکیشون نظرمو گرفت یه فکری براش کردم و پسندیدم ، عه

      • بدون نام

        تا وقتی زنها رو مثل برده ها زیر ذره بین بگذارند تا زیباترین ها رو پیدا کنند هرگز به برابری زن و مرد نمی رسیم.زنها مثل کالا منقضی میشن و مردها همه جهان رو در دست می گیرند

      • بدون نام

        الیور استون به قیافه چه کار داشت جاهل؟ تو فکر میکنی کل موجودیت یک زن قیافه شه لابد!

      • بدون نام

        مگه فیلم فروشنده بخاطر قیافه ی بازیگراش جایزه گرفته بود ؟

    • بدون نام

      این لیست کدوم ..... درست کرده
      کجای ترانه علیدوستی یا نیکی کریمی زیبا هست
      یا آسیایی ها؟؟؟

      فقط تیلور هیل ادرینا لیما زیبا هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین دقیقا من هم تو این فکر بودم که این لیست رو کی کشف کرده.همشوم معمولی هستن.زیبا اونم ترانه علیدوستی هههههه.

      • بدون نام

        مثلا نیکی کریمی ماشالله با این سن و سال چی از لیما کم داره؟؟؟ چرا مثلا آسیایی ها نمیتونن قشنگ باشن؟؟؟ چه سلیقه عجیبی

      • بدون نام

        ان شاءالله با یه زن خوشکل مثل تیلور هیل ازدواج کنی ولی به شدت بداخلاق باشه، کینه توز و نق نقو، و به شدت ولخرج. اون موقع معنی زیبایی رو درک می کنی

      • بدون نام

        حسودین چشم ندارین ببینین . مرغ همسایه پیشتون غازه . وگرنه زیباترین زنان دنیا رو ایرانیا دارن . چشم و ابروی زیبا و دماغ و دهن زیبا . یکی مثل شیلا خداداد . نیکی کریمی . نیوشا ضیغمی . و خیلی دیگه که از خوشکلی سرامد تمام زنان دنیان . اینا که گذاشتن فقط آیشواریا خوشکله بقیه با اون چشمای تو رفتشون و اون دماغای کج و کولشون کجا خوشکلن ؟؟ سلیقه نداره هر کی این لیست رو درس کرده یا هم خوشکل ندیده

      • بدون نام

        بنده اصلا از علیدوستی و نیکی خوشم نمیاد ولی خدا رو شاکر باشند چون بهشون زیبایی داده؛ گرچه به نظر من هرچی سن میره بالاتر، یه چیزایی مربوط به درون و روح و روان آدمیزاد اثر میذاره رو قیافه ش و معصومیت رو که عامل اصلی زیبایی هست کم می کنه

      • بدون نام

        به نظر شما پس زیباترین اگر اینها نباشه کیه زیبای فقط صورت نیست تمام بدن شامل میشه

      • بدون نام

        من با این لیستهای زن ستیز مخالفم ولی زیبایی شناسی آشغالت رو برای خودت نگه دار .هر کس می تونه از یک جور قیافه خوشش بیاد و اصلا زیبایی امری نسبیه.باید با اونهایی که میخوان زیبایی رو مطلق کنند و زنها رو فقط در زیبایی خلاصه کنند جنگید

      • الهه

        برای احمق و بی سلیقه و غرب زده ای عین تو حتی زن های غربتی ایرانی هم زیادن!!!تو و امثال تو نفهم بی سواد اصلا از
        زیبایی چی می دونید؟؟!!!در ضمن اگر به قول خودت زن های غربی از آسیاها بهترن مردهای غربی هم ظاهر و البته اخلاق خیلی خیلی بهتری نسبت به مردهای آسیایی به خصوص مردهای ایرانی دارند که خیلی هاشون رو با پاکستانی ها آدم نمی تونه تشخیص بده!!!خدا رو شکر که هیچ کس به نظر نکبتی مثل تو .محل سگ هم نمی ذاره بدبخت ندیدبدید تو برو از شدت حسادت و عقده بمیر

    • رهگذر

      به نظرم اون غبغب آویزون ترانه علیدوستی اوج زیباییشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :-)))))))))))))))

      • d

        خخخخخخخ

      • بدون نام

        باز این دختر دبیرستانیا اومدن حسادت کنن

      • بدون نام

        شاعران کلاسیک در وصف غبغب یار شعرها سرودند شماها یک مشت عوام اید که زیبایی شناسی تون رو رسانه ها تعیین می کنند و از خودتون اراده و شعور ندارید

      • بدون نام

        غبغب یارو عشقهههههه

      • Lou

        تو خوبی

    • امیر

      یکی زنان سیاه رنگ وسبزه ودیگری زنان دهان گشادزشت ترین زنان میباشند،اَه

      پاسخ ها

      • N.A.J.A

        راست میگه.

      • بدون نام

        یکی هم مردای بیشعور از کثیف ترین حیوانات میباشند

      • یلداY

        تو چی هستی مگه؟

      • بدون نام

        آیا از بیشعوری خود رنج میبرید؟

      • باران

        امیدوارم یکی از همین زنان که توصیف کردی نصیبت بشه تا بفهمی مهم ذات آدماست نه چهره

      • صبا

        نژادپرست کثیف. تو ادم نیستی اصلا. همین زن ها از سر تو زیادن. مهم ذات ادم هاس نه چهره شون. همون جور که تو ذاتت خرابه و چهرت مهم نیست.

      • بدون نام

        و مردهای زشت مردهای ایرانی هستند که ننه هاشون تبدیلشون کردند به کپسول اعتماد به نفس.به امید انقراضتون

      • بدون نام

        مردهای کچل کوتوله پشمالو و شکم گنده ایرانی از زشت ترین مردها هستند

      • بدون نام

        ایران اسکاندیناوی نیست که همه زنها سفید و بور باشند همونطور که اغلب مردها سیاه و پشمالو و دماغ گنده هستند.با نژاد خودت مشکل داری خاورمیانه ای؟

      • ب

        یه بار یکی حرف مفت نزد،نمرد

      • بدون نام

        بدون نام 10:22
        عالی بود لایک

      • Lou

        کاربر "ب" با این کامنتت عاشقت شدم.

      • بدون نام

        واقعا نمیفهمی که خودت هم از همین نژادی ؟(نه نژاد مو بلوند و سفید غربی).خیلی از زنهای ایزانی ام از مردای سبزه بدشون میاد.
        کلا چنین مردا و زنهایی که آدمها رو بر اساس رنگ پوست و ظاهر زشت و زیبا میدونن احمقترین آدمها هستن

    • بدون نام

      ادريانا ليما واقعا خوشگله

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      چه مسخره همه که ایرانین

      پاسخ ها

      • Masoud.

        من عذر میخوام که همه ایرانی بودن تو بیخیال شو D:

      • ایران بانو

        همه این خانم ها زشتن فقط شما با دویست تا عمل ماه شب چهارده ین؟ حسودا

      • بدون نام

        مرغ همسایه غازه ...

    • بدون نام

      هایلی بالدوین بنظرم زشته

    • سلطان

      هزار ماشالله

    • بدون نام

      ترانه علیدوستی !!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هههههه

      • بدون نام

        بازیگر خوبی ولی دیگه جز خوشگلترین ها نیست

      • بدون نام

        آخه کجای ترانه علیدوستی زیبا هستش؟!
        با اون چشمای اندازه نخودش!

      • Lou

        چشه مگه؟
        حالا چون دویستا عمل نکرده و لبا رو شتری نکرده خوشگل نیست؟
        اتفاقا خیلی هم زیباست.

    • بدون نام

      به نظر من زیباترین چهره های دنیارو ایرانیا دارن . چهره ای جو گندمی و جذاب . این خارجیا که گذاشتن ادم خندش میگیره که .. البته بجز آیشواریا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوگندمی وسبزه!!!!! ،شوخی میکنی،

      • بدون نام

        ،خخخخ،البته که توراست میگویی البته زنان ایرانی با آرایش وعمل ،بسیارمصنوعی وشبیه هم شده اندونه زیبا

      • بدون نام

        ببخشید اشتباهی مثبت دادم
        عزیز ت نت یه سرچ بکن

      • بدون نام

        جوگندمی رو برای مو بکار می برند چهره گندمگون درسته

      • بدون نام

        این عقده ای ها اینقدر فیلمهای هالیوودی دیدند امر بهشون مشتبه شده چهره های اروپایی نهایت زیبایی هستند .حتی نژاد خودشون رو هم فراموش کردند.چقدر از عوام بدم میاد

      • بدون نام

        هم حرف شما ابلهانست هم حرف اونایی که میگن فقط نژادهای اروپایی زیباترین چهره ها رو دارن!
        در حالی که زیبایی نسبیه و هیچ آدم عاقلی اینطوری زیبا رو دسته بندی نمیکنه!
        شمام معلومه تا حالا پات رو از ایران بیرون نذاشتی که چنین توهمی زدی دوست عزیز

    • nastaran

      افسانه پاکرو زیباست و آیشواریا

      پاسخ ها

      • یلداY

        زاااااررررت

      • بی نام

        قطعااین افرادکه به عنوان زیباترین زنهاانتخاب شدن پارتیشون کلفت بوده............

      • بدون نام

        نگاه به سن ها بکن اگه گا زنها همه مثل اون ها آرایش و عمل کنیم همه در صف زنان زیبا بودیم

    • kami

      مادر بزرگ منم خیلی زیباست اسمش رو چرا نذاشتین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی پیرسگهایی مثل جرج کلونی با اون چروکهاتش بعنوان جذاب ترین مردها انتخاب میشن چرا در مورد زنها باید رفت سراغ حوریهای بهشتی؟

      • بدون نام

        این مردهای بی همه چیز ایرانی چه توقعات بالایی هم دارند. آخه تو خودت چی هستی گلابی؟؟؟؟

    • 7

      خانم های ایرانی به خاطر نجابتشون بیشتر زیبا جلوه میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره خیییللللیییی

      • AF

        سخن بزرگان

    • شیما

      چرا کامنتای منو نمیزارید://

      پاسخ ها

      • Lou

        حتما مورد دارن!

    • بدون نام

      خوب این تنها به انتخاب مردم هست و هر کسی با دلیل یا بی دلیل به شخصیت محبوب خودش رای داده. هرچند واقعا زیبایی فقط سلیقه ای هست.

    • بدون نام

      بعضیا نون خوشگلیشونو می خورند

    • بدون نام

      من که لیستو یه جایی دیگه دیدم بین صدتا از زیباترین زنان 2018 هیچ کدوم ازینا نبودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول مطلب نوشته این لیست بر اساس نظرسنجی مجله هوچ هستش. شما رفتی لیست این مجله رو نگاه کردی؟!!!!!ا

    • بدون نام

      واقعا ترانه عليدوستي؟!
      حاضرم بگم همه كسايي كه اينجا كامنت ميذارن از خوشگل ترن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرسیییییی^^

    • m o

      واقعا من موندم علیدوستی چیش قشنگه بیشتر شبیه پیر زنا شده واقعا با این خوشتیپا مقایسش میکنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر شماحسودین دارین میترکین ای بد بختهای اجنبی پرست....

      • بدون نام

        بله تو ایران زنها رو سریع پیرزن حساب می کنید و پبرزن هم از نظرتون حاشیه ای ترین موجود جهانه.برعکس مردها تا پنجاه سالگی هم جوان هستند و تا دم گور همه کاره مملکت.تف به نرسالاری

      • بدون نام

        میدونی اجنبی پرستی چیه؟
        اینه که فرهنگ اصیل اریایی خودمون گذاشتیم کنار فرهنگ عذبای کثیف و جاهلو اوردیم تو مملکت

    • بدون نام

      توو انتخاب عكس واقعا سنگ تموم گذاشتين بخصوص عكس ترانه و نيكي:)))))

    • ابن الرضا

      همانطور که در مقدمه آمده ، زیبایی امریست نسبی و هرکسی یه دید خاص خودش رو داره درباره چهره زیبا ، از نظر بنده ، هیچکدوم این زنها زیبا نیستند ، به نظر حقیر ، فقط سه زن بدون آرایش چهره واقعا زیبایی دارن ، حالا نام اون سه زن بماند

      پاسخ ها

      • Lou

        حتما اون سه تا هم مادر و خواهر و همسرتن

    • محمد براتزاده

      هرچه ساده تر زیبا تر

    • بدون نام

      اينا بيشترشون بايد بيان ايران دماغ عمل كنند

    • بدون نام

      مهم زیبایی باطن زیبایی ظاهری ازبین میره

      پاسخ ها

      • AF

        بازهم سخن بزرگان

    • بدون نام

      بعضی هاشون ترسناک هم هستند!

    • بدون نام

      نیکی کرمی چی میگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیکی کریمی که خوشگله.

      • بدون نام

        آره والا نیکی کریمی هم خیلی خوشگله هم اینکه تو این سن
        هزارماشاله اندام روفرمی داره

    • ماجی

      همشون معمولی بودن زیبایی آنچنانی نداشتن بدون آرایش باشن بهتر میشه تشخیص داد کدام زیباتره ولی اگر منصفانه باشه با آرایش یا بدون آن بنظرم نیکی کریمی از همشون زیباتره چون تمام معیارهای زیبایی از نظر ملاک زیبا پسندی ایرانی رو داره مانند دهان کوچک بینی متناسب گونه های برجسته و وقار و آرامشی که در چهره شون هست حسابی بدل میشینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در ایران دماغ کوچک و گونه برجسته جز زیبایی شناسی بوده؟

    • بدون نام

      ترانه علیدوستی نیکی کریمی مثلا خوشگل اند منم اینقدر آرایش کنم زیبا ترین می شم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عکستو بذار تا مردم نظر بدن.....

    • بدون نام

      واقعا معیارهای زیبایی شناختی بعضی ها چیه
      آخه علیدوستی؟!؟!؟!؟

    • بدون نام

      برترینهااینهافاحشه هستندلطفاباخبرگذاشتن ازاینها،اشاعه فحشانکنیدوجوانان ومردم رابه گناه نیندازید،بسه دیگرآنقدرتوکوچه وخیابان وجامعه ازاینهامیبینیم که دیگرلازم نیست شماهم کاسه داغترازآش بشی وجواین مجله راآلوده بکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین واقعا گل گفتی

      • سپیده

        زر نزن باو

      • بدون نام

        خجالت نمیکشی اگر یکی این حرفو به تو وخانوادت بگه چه حالی میشی ؟؟؟؟ واقعا که....

      • بدون نام

        درجواب آن دوکاربر:اولی که گفته بود،زرنزن باو:بی ادب خودت زرنزن معلومه فامیل یکی ازهمونهائی/دومیکه گفته بودخانوادت:الحمدلله خانواده ماایرانی اصل هستندنه خارجی واونهم ازنوع فاحشه اش

      • خاله بتول

        اینها بازیگر هستن تو بمیری هم نمیتونی یک ارزن از هنر این ها رو داشته باشی( به جز نیکی کریمی البته

      • بدون نام

        خاله بتول نصف شب اومدی پیام گذاشتی بپابلندت نکنن خیابوناخلوته البته اگرهنرفرارکردن وداری!

      • Lou

        تو خوبی

    • بدون نام

      نمیدونم چرا هروقت ایشواریا جلوی دوربین ظاهر میشه احساس میکنه قدیسه زیباییه!?

    • هادی

      کاش نظراتتون از روی حسادت و بی ادبیتون نبود.

    • صباااا

      خدایاااااا آخه ترانه علیدوستی؟؟؟؟



      جای گلشیفته خالیه تو این لیست

    • سکینه

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

      یه لیست من دراوردی

      بازهم خخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بالا نیاری سکینه
        پشم الدین شوهرت ممکنه فک کنه حامله ای

      • Lou

        وای "بدون نام" ایشالا هرچی از خدا می خوای بهت بده. شادم کردی

    • رزیتا

      لامصب نائومی کمپبل قالی کرمونه پیر نمیشه :(

    • بدون نام

      مسخره ترین لیستی بود که از زیبایی میشه داشت
      مخصوصا اون سه چهار تا افغان زبان(ایرانیا و افغانی)
      عقده حقارت کاملا در پدید آورنده این لیست جعلی موج میزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دست پیش میگیری پس نیفتی؟؟؟
        این نظری که دادی, گواه اینه که عقده ی حقارت در وجود تو موج میزنه.

    • بدون نام

      پس کو گوهر خیراندیش؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جووووون

      • Lou

        ای جان ای جان

    • بدون نام

      فقط یکی دوتاشون زیباییشون طبیعی بود، بقیه همش گریم و آرایش و بتونه کاریه.

    • بدون نام

      اومدم یه مطلب ببینم کامنتا رو خوندم حالم بد شد
      چرا انقدر عقده ای هستین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    • نازی

      فقط هیفا وهبی قشنگه

    • باربد

      آشواریا یه سروگردن از بقیه بالاتره
      ترانه علیدوستی هم یه سروگردن پایینتره

      بقیه هم زشتن...

    • علی

      به نظر من هیچ کدوم خوشگل نبودن ، مخصوصا اون سیاه پوست ذغالی ، واقعا معیار زیبایی این خانوم سیاه پوست چیه !! بگین ما هم بدونیم !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

      • بدون نام

        معیارش اینه که قرار نیست برای همه نژادها یک استاندارد گذاشت.معیارش اینه که اینقدر حقیر نباشید و نرید با عمل و آرایش خودتون رو شبیه اروپاییها کنید.معیارش عزت نفسه

      • بدون نام

        اتفاقا من دوست داشتم چهره اون سیاه پوسته رو

    • بدون نام

      والنتیناناپی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وات د هل

    • بدون نام

      این هندیا چرا دماغاشونو عمل نمیکنن خیلی ضایعن
      فکر کنم هنوز علم دماغ عمل کردن به هندوستان وارد نشده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون مثل شما از نژادشون متنفر نیستند و عقده حقارت ندارند

    • بدون نام

      چقدر زشتن این زیباترین های دنیا

    • بدون نام

      تو ایرانیا لیلا اوتادی و شیلا خداداد زیباترین هستن

    • Inception

      به نظر من خیلی از خانم های ایرانی از اینا خوشگل تر هستند, الهی به امید تو.

    • H

      ببخشید ترانه علیدوستی با اون غبغب افتضاحش و با اون صورت بی زاویه اش یعنی اینقدر معیار ها تنزل کرده یعنی آدریانا لیما یا تیلور هیل یا نائومی کمبل باشن بعد ترانه علیدوستی هم باشه مسخره اس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معیارها رو کی گذاشته؟ خاله خانباجیهای فامیل تو؟ یه زمان می رفتند تو حموم دختر پسند می کردند حالا وقاحتشون به اینجا رسیده

      • H

        نکنه خود ترانه علیدوستی بودی اینقدر ناراحت شدی و عکس العمل نشون دادی و بی ادبانه پاسخ دادی آنچه مسلمه معیار زیبایی هرچه باشه در ترانه علیدوستی نیست حالا خاله خانباجی من گذاشته باشه یا مال تو

        دنبال وقاحت میگردی پاسخ خودت را بخون تا درجه اش را دریابیمتاسفم که هنوز ظرفیت پذیرش نظر دیگران را ندارین

    • بدون نام

      هیچ کدوم زیبا نبودن البته در حد ناتالی پورتمن و ايشوارا .آنجلینا چرا نزاشتند یا جي لو شايد در حق اونای دیگه نامردی میشد چون شانسی واسه رقابت براشون نمی موند .یا خواننده ها مثل تیلور سوئيفت یا بلا حدید که جدیدا با دیوید بکام نامزد کرده یا خیلی های دیگه مثل شکيرا .نیکول کیدمن .شارون استون یکم پیرشدن ولی

    • بدون نام

      نیکی کریمی از نظر من پیر نمیشه

    • Omid

      پس الهه ی زیبایی بانو طناز طباطبایی کو

      پاسخ ها

      • محمد

        طناز بازیگر خوبیه ولی خیلی هم زیبا نیست که

    • Omid

      پس الهه ی زیبایی بانو طناز طباطبایی کو

    • بدون نام

      جای تعجب داره که امثال امیلیا کلارک و مارگوت روبی توی این لیست قرار ندارن!
      بین بازیگران ایرانی هم آزاده صمدي و آناهیتا افشار خیلی از این دو نفر زیباتر هستند
      البته زیبایی نسبی و سلیقگی است

      پاسخ ها

      • خاله بتول

        ازاده صمدیو خوب اومدی

      • بدون نام

        مارگوت رابی خداییش خوب گفته کو الهه زیبایی؟

    • رؤیا ساز

      آیشواریا رای واقعا خیلی زیباست و همینطور تیلور هیل هم قشنگه...بنظرم آیشواریا یه سر و گردن از همه بهتره

    • یدالله

      خب سلیقه ها فرق میکنه . به نظر من کاجول زیباترین زن دنیاست .

    • بدون نام

      جنیفر کجاس؟!!!

    • بدون نام

      علیدوستی بازیگر خوبیه ولی انقدر زیبا نیست که . یه خورده هم انصاف داشته باشین .

    • بدون نام

      منبع خبر کجاست؟؟!!!!
      ترانه فمنیسته؟!!!!!!!!

    • بدون نام

      اونجا ها با این شکل و شمایل ه

    • بینام

      شرق مرکز زیبارویان عالم است آفتاب ،خاک ،فرهنگبب عبامل اصلی زیبایی هستند بنظر من زیباترین زنان دنیا اکثر زنان عادی هستند که دراطراف ما زندگی می کنند

    • بینام

      هیچ نژاد دوام وقوام نژاد ایرانی رو نداره اکثر نژاد های دنیا زود پیر وچروک مشوند مخصوصا نژادهای اروپایی دلیل اصلی افسردگی در غرب همین پیری زود رس است امکان ترمیم واحیاشدن نیز خیلی کم برای این نژاد ها وجود داره برای مثال فاطمه گودرزی 56 سال دارد یا بیژن امکانیان64 ساله است نوبخت سخنگوی دولت 67 داره بدون هیچ اثری ازپیری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینهمه تعصب واسه چی؟؟

      • بدون نام

        دیگه خداییش از ایرانیا بت نسازید!!!!!

      • بدون نام

        ربطی به نژاد نداره
        هرکس غذای سالم بخوره هم زیبا و هم خوش هیکل میمونه

      • بدون نام

        پس این کره ای ها چی که نمیشه تشخیص داد چن سالشونه؟

      • Lou

        سن که هیچی دختر و پسرشون هم نمیشه تشخیص داد

    • م

      اینا چرتن همش از یه نظره

    • شاهینم

      درسته زیبایی نسبیه وهرکسی از زاویه ای بهش نگاه میکنه...ولی برام خیلی تعجبه چطور اسم جی جی حدید وکایلی جنر داخلشون نیست..به نظرم نفر اول ودوم دنیا هستند

    • طراوت

      به نظرم ترانه علیدوستی و مژده جمالزاده خیلی خوشگل نیستن که بخوان توی این لیست باشن

      پاسخ ها

      • مریم

        النازشاکردوست ازاین دونفرایرانی خوشکل ترمن هم بدون داشتن غرض باشماموافقم

    • AF

      من یه نظر بدم تمام کسانی که دارن میگن چهره مهم نیست براشون
      چرت محض میگن خودشون دنبال خوشگلترین ها از نظر قیافن بعد اینجا همچین حرفی میزنن

    • زهرا

      من قبلا هایلی بالدوین رو اصلادوست نداشتم و خوشگل نمیدونستم ولی از وقتی با جاستین ازدواج کرد عاشقش شدم چون عاشق جاستین بودم

      پاسخ ها

      • Lou

        وات د فاز؟

    • AF

      اخه نائومی کمبل کجاش خوشگله؟

    • آرامش

      پس آنجلینا کو ؟؟؟

    • آرامش

      پس آنجلینا کو ؟؟؟

    • miss

      هایلی با اون دماغش زیبا بود؟؟؟

    • miss

      جای تیلور سوئیفت خالی بود

    • بدون نام

      اصلا بحث معنویت و اخلاقیات نیست به هر حال درسته که باطن مهم تره از قیافه ولی بحث قیافه اینجا مطرحه و به علاوه هر انسانی ذاتا زیبا بودن و زیبایی رو دوست داره و به نظرم تیلور هیل قیافه جذابی داره هر چند که من از چشم سیاه خوشم میاد ولی چشماش ابی

    • کارشناس زیبایی اندام از دانشگاه ....

      بع نظر من کسی زیبا که تمام اعضای صورتش متناسب و میانه باشه والبته از لحاظ بدنی اندامی متناسب و خوش هیکل داشته باشه این زیبایی حتی شامل دندانهای فرد و فک میشه حالا دوستان خودتون قضاوت کنید کی زیبا هست به خودتون نگاه کنید شاید زیباترین خودتون باشید که البته چون شما دیده نشدید اسمی از شما نیست

    • shiva

      ای خدا ترانه علیدوستی کجاش جذابه اونم واسه ستاره جهان

    • بی نام

      اه اه اینا چی بودن زدین نصف خوبا رو نزدین.
      مردم دیگه انقد بی سلیقه نیستند از خودتون چرا میزنین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج