۸۱۸۱۲۱
۲۴ نظر
۵۰۱۲
۲۴ نظر
۵۰۱۲
پ

فردوسی‌پور از گلزار و رشیدپور عقب افتاد

در آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در دی ۱۳۹۷، برنامه‌های «خندوانه»، «برنده باش»، «حالا خورشید»، «نود» و «به خانه برمی‌گردیم» بالاترین آمار جلب رضایت مخاطبان را به خود اختصاص دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان: در آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در دی ۱۳۹۷، برنامه‌های «خندوانه»، «برنده باش»، «حالا خورشید»، «نود» و «به خانه برمی‌گردیم» بالاترین آمار جلب رضایت مخاطبان را به خود اختصاص دادند.

بر اساس این نظرسنجی که در تاریخ دهم دی با نمونه آماری ۴۰۴ نفر از افراد ۱۵ سال و بالاتر ساکن شهر تهران به انجام رسیده‌ است، ۷۸ درصد از پاسخگویان، بیننده حداقل یکی از برنامه‌های شاخص شبکه‌های سیما بوده‌اند. از این میزان بر اساس جنس، بانوان ۸۱ درصد و آقایان ۷۵ درصد، بیننده این برنامه‌ها بوده‌اند.

همچنین در میان گروه‌های سنی و تحصیلی، نوجوانان ۸۷ درصد و افراد با تحصیلات راهنمایی و دبیرستان ۹۵ درصد بیشتر از سایر گروه‌ها بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند.

بر این اساس برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان با ۶۳ درصد بیننده، رتبه اول برنامه‌های سیما را به خود اختصاص داده است.

مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار با ۴۹ درصد بیننده و برنامه‌های «حالاخورشید» با اجرای رضا رشیدپور با ۳۹ درصد، «نود» با اجرای عادل فردوسی‌پور با ۳۸ درصد از شبکه سه و به «خانه برمی‌گردیم» با ۳۱ درصد در رتبه‌های بعدی این نظر سنجی قرار دارند.

در این نظر سنجی، میزان بیننده برنامه‌های هر شبکه نیز به تفکیک اعلام شده‌اند.

براین اساس از برنامه‌های شبکه یک سیما، مسابقه «دستپخت» با حدود ۲۹ درصد بیننده، رتبه اول را در بین برنامه‌های این شبکه دارد و برنامه‌های درس‌هایی «از قرآن»، «آفتاب شرقی»، «سیمای خانواده»، «پایش»، «فرمول یک»، «سخنرانی رحیم‌پور ازغدی»، «صبح به خیر ایران» و «ثریا» در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

«محله گل‌وبلبل (۳)» از بین برنامه‌های شبکه دو سیما پربیننده‌تر و با میزان ۱۸ در صد بیننده بوده است و برنامه‌های «مسابقه محله»، «ورزش از نگاه دو»، «زنده‌باد زندگی»، «عصر خانواده» و «خوش‌وبش» در مرتبه‌های بعدی قرار گرفته اند.

در شبکه سه سیما پس از سه برنامه یاد شده «گزارش ورزشی»، «گزارش برتر»، «سمت خدا»، «کاملا دخترانه»، «بدون توقف» و «فوتبالیسم» به ترتیب در رتبه‌های بعدی جذب مخاطب قرار گرفته‌اند.

در شبکه چهار سیما نیز برنامه «چهارسوی علم»، بیشترین بیننده را داشته و برنامه‌های «شوکران»، «سینماگرام»، «معرفت»، «شب‌های هنر»، «هنرنامه» در مراتب بعدی قرار گرفته‌اند.

«برنامه به خانه برمی‌گردیم» شبکه ۵ نیز اقبال خوبی در میان مخاطبان داشته و برنامه‌های «در شهر» و «تهران ۲۰» نیز پس از آن قرار گرفته‌اند.

در شبکه نسیم برنامه «شبی با عبدی» با ۲۶ درصد بیننده در رتبه بعدی پس از «خندوانه» و برنامه‌های «کتاب باز»، «قاچ» و «چهل تیکه» در رتبه‌های پس از آن جای گرفته‌اند.

در شبکه آموزش سیما، برنامه «دکترسلام» با ۱۱ درصد بیننده اول و برنامه‌های «صبحی دیگر»، «کنکور»، «فرصت برابر» و «آخ جون کارتون» در رتبه‌های بعد هستند.

برنامه‌های «چوب خط» و «عصرانه» نیز با آماری نزدیک به هم در سکوی اول برنامه‌های شبکه افق قرار گرفته و برنامه «عصر»، «دوران» و «آفاق» بعد از این دوبرنامه قرار گرفته‌اند.

در شبکه قرآن سیما تلاوت‌های درخواستی بیشتر نظر بینندگان را جلب کرده و برنامه «بشارت»، «پرسمان» و «روزی بهتر» در اولویت‌های بعدی علاقمندان این شبکه قرار گرفته‌اند.

در شبکه سلامت سیما نیز برنامه «ضربان»، بیشترین آمار مخاطب را داشته است و برنامه «مادر»، «کودک»، «تندرستی»، «دهکده تندرستی» و «حال خوب» پس از آن قرار گرفته‌اند.

در این گزارش از برنامه‌های ویژه شب یلدا نیز نظر سنجی شده و بر اساس آن میان سه برنامه ویژه شب یلدا شامل «شب آرام»، «شب نشینی» و «امشب مثل هر شب نیست»، برنامه «شب آرام» رضا رشیدپور در شبکه سه بیشتر توجه مخاطبان را جلب کرده است.

این برنامه ۲۲ درصد مخاطب داشته است که از این میزان ۸۲ درصد با میزان رضایت بالا از این برنامه یاد کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعید می دانم ....

      پاسخ ها

      • بی نام

        می خوان یه توجیهی برای حذف برنامش داشته باشن. نظرسنجی های الکی ساختگی

    • مهدی

      چه جالب چه مردم ایران بی سواد و بی تحقیق هستند
      برنامه برنده باش که داره ماهب 50 میلیاردددددد تومان از اپ برنده باش از ملت پول میگیره
      و بعد ماه به کل شرکت کننده ها 3 میلیاردم جایزه ننیده ک بقیه اشو کلاه برداری میکنه شده برنامه خوب

    • بدون نام

      واقعا تلویزیون ایران که بیننده ی میلیاردی داره میشه با ۴۰۴ نفر دقیق جواب داد؟

    • امیر

      چرت و پرتای صدا و سیما

    • بدون نام

      جونم کیروش خخخخخخخ

    • بدون نام

      عاقبت دلال بازی همینه هر روز از محبوبیتش کم میشه یکی خود من دیگه حرفاش به دلم نمیشنه .

    • بدون نام

      مطمنا دروغ است

    • بدون نام

      بر نامه نود استقلال ها اصلا نگاه نمی کند برنامه لنگی

    • میلاد م

      چرا چشم دیدن یک ادم با فکر و باهوشی مثل فردوسی پور را ندارید چرا دوست دارید فردوسی پور را زمین گیر کنید ایا رشید پور و گلزار میتوانند مثل فردوسی پور گزارشگری کنند جواب خیــــر

      پاسخ ها

      • میم

        داداش چی داری برا خودت میگی
        این قیاس کردنا اصلا درست نیس
        اگه یکی تووایران باشه ک خوب مجری گری میکنه همین اقای رشیدپوره

      • اره بابا

        این نظرسنجی روحتما موسسه گالوپ انجام داده خخخخ خخخخ

    • محمد

      عجیبه واقعا مردم برنامه گلزار و به خانه برمبگردیم میبنن؟؟!!! البته چیزی نداره دیگه.

    • محمود

      اخه با ۴۰۴ نفر رفتین نظرسنجی کردین؟؟؟؟
      مگه رفتین سینما؟!

    • بدون نام

      هزینه صدا و سیما از بیت المال پرداخت میشه و متاسفانه شدا صدا و سیمای میلی و تمام و کمال در اختیار ی جناح خاص هستش و بر علیه منافع ملی و مردم برنامه سازی میکنه

    • بدون نام

      رجیم پور ازغدی با افکار تفرقه افکنانه اش ذهن مردم را آشفته کرده و شده سخنگوی تندروها و با وجود مخالف اکثریت جامعه ،صدا و سیما مصرانه هزینه زیادی صرف تولید این برنامه بی محتوا میکنه

    • بدون نام

      اگر سخنان رجیم پور یک درصد برای مردم مفید بود اشکالی نداشت ولی افسوس که ایشون هر جی به ذهنش میرسه ،بدون ملاحظه میگه . نه در مورد علم میگه نه اختراعی نه اکتشافی

    • بدون نام

      صدا و سیما لطف کنه و ی شخص باسواد و بیطرف را روبروی رجیم پور بذاره و باهاش مناظره کنه ولی افسوس که اقایون فقط حرف خودشون را میزنن و مردم را .... فرض میکنن

    • بدون نام

      برنامه فقط نود با اجرای عادل فردوسی پور، برنامه حالا خورشید که اصلا جالب نیست نزدیک سه ساعت برنامه که فقط رشیدپور از اول تا آخر حرف میزنه و می خنده، برنده باش هم اصلا جالب نیست و یکنواخته، خندوانه هم خیلی افت کرده برنامه فقط و فقط نود همین

    • بدون نام

      خیلی بدم میاد شما مردم ایران همتون ادعای روشن فکری تون میشه تا یکی یه چیزی میگه شما هر چیز چرت و پرتی که شنیدین و می گید

    • بدون نام

      خیلی بدم میاد شما مردم ایران همتون ادعای روشن فکری تون میشه تا یکی یه چیزی میگه شما هر چیز چرت و پرتی که شنیدین و می گید

    • امیرخان

      من که قبول ندارم

    • بدون نام

      من خودم از طرفداران برنامه نود بودم ولی خیلی وقته که این برنامه رو نمی بینم ولی خندوانه رو باید ببینم. مردم نیاز به برنامه های طنز و متنوع دارند. حالا خورشید رو به ندرت می بینم ولی چون این برنامه بیشتر به حواشی مسائل میپردازه برای مردم جذابتره. توجه کنید که شرکت کنندگان خانم بیشتر بودند. برنامه نود باید یه تنوعی به کارش بده وگرنه عقب میمونه

    • بدون نام

      دروغ که شاخ ودم ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج