جاباما
۸۱۸۵۰۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

سروری: روحانی بدون اصلاح‌طلبان پیروز نمی‌شد

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اگر سبد رأی اصلاح طلبان نبود، هرگز روحانی رئیس‌جمهور نمی‌شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سروری، عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر واعظی مبنی بر اینکه ما هیچ ائتلافی با اصلاح‌طلبان نداشته‌ایم، گفت: کارگزاران همیشه در عرصه استفاده از فرصت‌ها بسیار تبحر دارند، اما همه بر این مسئله واقف هستند که کارگزاران سبد رایی ندارد و نمی‌توانند با حمایت از کسی به پیروزی برسند و خودشان هم این موضوع را می‌دانند.

وی با بیان اینکه کارگزاران فرصت‌طلب‌های حرفه‌ای هستند، افزود: این امر بسیار مبرهن و روشن است کهاگر سبد رأی اصلاح‌طلبان نبود، هرگز روحانی رئیس‌جمهور نمی‌شد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه به نظرم انتخاب روحانی نقشه طراحی شده توسط مرحوم هاشمی رفسنجانی بود، گفت: این نقشه به خوبی طراحی شد و کارگزاران توانست اصلاح‌طلبان را کنار رینگ ببرد و آن‌ها را مجبور کند که از گزینه کارگزاران و مرحوم هاشمی حمایت کنند و این امر حتی در باور کارگزاران نیست که به صورت مستقل به پیروزی برسند.

عضو شورای مرکزی با اشاره به اختلافات اصلاحات و دولتی‌ها تصریح کرد: این گفتگو‌های اختلافی نمایانگر این است که اختلافاتی در جبهه اصلاح‌طلبان به وجود آمده و بر خلاف تمایل آن‌ها به بیرون از فضای داخلی آن‌ها درز پیدا کرده است.

سروری با بیان اینکه انتقادات اصلاح‌طلبان رویه آن‌ها یک فرار رو به جلو است، گفت: گروهی از اصلاح‌طلبان می‌خواهند اختلافات به بیرون درز پیدا کند تا نوعی جدایی دولت از اصلاح‌طلبان در اذهان مردم شکل بگیرد.

وی افزود: از آنجایی که اصلاح طلبان احساس می‌کنند دولت به آخر خط رسیده است و چیزی جز هزینه روی دست اصلاح‌طلبان نگذاشته است، دنبال این هستند که داستان را به گونه‌ای مدیریت کنند که در اذهان مردم، فاصله زیاد دولت با اصلاح‌طلبان شکل بگیرد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه به هیچ‌وجه اصلاح‌طلبان نمی‌توانند این تصور را در اذهان مردم جا بیندازند، گفت: باور این تصور هم حتی امکان‌پذیر نیست؛ چرا که همه می‌دانند عملکرد روحانی و دولت محصول اقدامات اصلاح‌طلبان است و کارگزاران نمی‌توانند در عرصه افکار عمومی این موضوع را مدیریت کنند.

سروری ادامه داد: این اصلاح طلبان بودند که با دشمن هراسی و رقیب هراسی تلاش کردند که مردم را متقاعد کنند دولت ناکارآمد استمرار داشته باشد، اما آن‌ها با وجود اینکه می‌دانستند عملکرد دولت ناموفق بوده است، اما مردم را متقاعد کردند به دولت رأی دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اختلافات اصلاح‌طلبان و حزب اعتدال و توسعه هم به خاطر نزدیک شدن انتخابات مجلس و اصلاح‌طلبان است و آن‌ها به دنبال این هستند که به هر نحوی خود را از مخمصه‌ای که دولت به وجود آورده، نجات دهند و از طرفی کارگزاران هم به دنبال این است که به اصلاح‌طلبان امتیاز ندهند و نقش آن‌ها را کمرنگ کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه اصلاح طلبان باشندنه شب سیاه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه بگو سروری تو را سننه ...

    • بدون نام

      شماهم مدیونید به این خرابکاری واگذارتون کردیم به خدا

    • بدون نام

      درست میگی .اصلا بدون اصلاح طلبان مملکت به این روز نمی افتاد ..خجالت اور است .

    • بدون نام

      اقتصاد مملکتو درست کنید گور پدر اصلا طلبها و اصول گرایان همشون بیحیا بی قیرتن ملت دارن از گرونی نابود میشن این اقا چرت و پرت میگه ..

    • اسد

      روحانی به مردم واصلاح طلبان پشت کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج