۸۱۹۰۵۹
۱۷ نظر
۵۰۰۷
۱۷ نظر
۵۰۰۷
پ

بهره‌برداری دشمن از تصاویر دوربین‌های مداربسته

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور یکی دیگر از تهدیداتی که متوجه کشور هست را در حوزه هوشمندسازی اشیا دانست و گفت: دشمنان با استفاده از این ظرفیت هوشمندسازی قطعا تلاش می‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را از جامعه ما به دست آورد، به عنوان مثال با فروش دوربین‌های مداربسته و تعریف برنامه‌هایی این دستگاه‌ها هر چیزی را تصویربرداری می‌کنند یک نسخه از آن را به آدرس ارسال کند.

خبرگزاری ایلنا: سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست روسا و دبیران کمیته های پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در سال جاری نقشه های بسیاری علیه جمهوری اسلامی طراحی شد و دشمن به دنبال ایجاد تابستان داغ برای ما بودند اما توانستیم به خوبی از این مسائل عبور کنیم.

اهم سخنان سردار جلالی را بخوانید:

اروپائی ها با بیان تلاش برای حفظ برجام می خواستند در عین این که برجام را حفظ می کنند، زمینه فشار را برای آمریکا ایجاد کند و امروز می بینیم وقت کشی را پیش گرفته اند، مسئولان باید بدانند که راهکارهای اروپا نمی‌تواند برای ما مشکل گشا باشد پس باید به دنبال یک راه حل بهتر باشیم.

سفر مخفیانه ترامپ به عراق که در تاریکی شب و بدون اطلاع قبلی انجام شد نشان داد که سیاست‌های آنها در عراق شکست خورده است و به دلیل همین بود که آنها تصمیم به خروج از سوریه گرفتند.

آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که با استفاده از اشتباهات کوچک مسئولین، آن را در راستای اهداف خود استفاده کند مانند آن چیزی که در دلار ۴۲۰۰ تومانی اتخاذ شد که یک سیاست اشتباه اقتصادی بود.

دشمنان تلاش می‌کند از حربه‌های مختلف مانند تحریم اقتصادی و ایجاد فضای ناآرام در جامعه یک جنگ ترکیبی را علیه انقلاب اسلامی به کار بگیرند، آنها با رصد دقیق عملکرد مدیران و مسئولان کشور به دنبال این هستند که از کوچکترین اشتباهات مدیریتی به نفع خود و در جهت اهدافشان بهره ببرند.

دشمنان انقلاب با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و در شرایط تحریم و فشار اقتصادی به دنبال ایجاد کمبودهای مصنوعی در نتیجه تجمع مردم برای خرید کالای خاص می‌شوند تا این کالا در بازار با کمبود مواجعه شده و در نتیجه ایجاد ناآرامی کند.

تاسفانه با فراگیری شبکه های اجتماعی خارجی اطلاعات مردم ما در اختیار آنان قرار گرفته است و ما به دلیل عدم هماهنگی و حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی نتوانستیم نیاز مردم به شبکه‌های اجتماعی را در داخل تامین کنیم و به همین دلیل همچنان اطلاعات مردم ما در اختیار تلگرام، طلا تلگرام و هات گرام است.

دشمنان باید به خوبی بدانند که اگر یکی بزنند ده تا می خورند همین نمایش اقتدار موجب شد آمریکایی به این نتیجه برسند که در خلیج فارس و حوزه زمینی نمی توانند با ایران وارد جنگ شوند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور یکی دیگر از تهدیداتی که متوجه کشور هست را در حوزه هوشمندسازی اشیا دانست و گفت: دشمنان با استفاده از این ظرفیت هوشمندسازی قطعا تلاش می‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را از جامعه ما به دست آورد، به عنوان مثال با فروش دوربین های مداربسته و تعریف برنامه هایی این دستگاه‌ها هر چیزی را تصویربرداری می‌کنند یک نسخه از آن را به آدرس ارسال کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کچاپ

      ای خدا!یعنی فقط دشمن داره این بلاها رو سر ما میاره؟پراید شده۴۰میلیون مصنوعیه؟گوشت شده۸۰تومن مصنوعیه؟خدایا ما چه گناهی کردیم
      نسلمون سوخت
      بیچاره شدیم از این فشار های مصنوعی
      اگه فشارها واقعی بود چی میشد پس؟

      پاسخ ها

      • علی

        خخخخخ.قشنگ گفتی. مصنوعیه جانم.

      • محمد

        زنده باد روحانی زنده باد ازادی

    • محمد

      ماشااله خوب ازشرایط عبورکردید پول همه ارزشش یک سوم شد

    • بدون نام

      کمبودهای مصنوعی دیگه چیه.ما باتمام وجود کمبودهارو به طورواقعی ونه مصنوعی حس میکنیم .احتمالا ایشان کمبودی ندارن .وجوانهای بیکاروبچه های کار آدمهای مصنوعی هستن به چشم ایشان

    • علی

      نفس سردار تز جای گرم در میاید... من سرهنگ بازنشسته ام با حدود 2800 تومن حقوق....میدهم به سردار برود مایحتاج زندگی یکماهه منو تهیه کنه ...هر چژ موند باقیش مال خودش

    • ناشناس

      اگر قراره همه سرداران محترم سخنگوی دولت باشند دیگر دولت فعلی معنی ای ندارد بایستی دست روی دست بگذارند ومنتظر دیگران باشند متاسفانه اگر اینطور پیش برود در آ ینده با مشکل برخورد میکنیم چون تصمیم گیرنده سیاست کنونی کشور دست ریس جمهور میباشد که مردم انتخابش کرده اند

      پاسخ ها

      • رضا

        رئیس جمهور کیه و چه کاره مملکته

    • بدون نام

      حاجی خیلی فیلم علمی تخیلی میبینی ها مثل ابر دزدی

    • حسین

      داداش آی پی کم کارش همینه شما باید آدرس درست بدی تا جای دیگه نره

    • آ زاد

      سردار چند تا دولت داریم ،چند تا سخنگو داریم ،دشمن اصلی همان کسانی هستند که در حال غارت ثروت ملی هستند و صدای مردم را نمی شنوند وجز خودشون کس دیگری را نمی بینند

    • بدون نام

      از مارمولکهای جاسوس چه خبر؟

    • بدون نام

      بزرگان مملکت شدن ناصرالدین شاه و ملت هم درشکه چی شاه،تو یک روزسسرد برفی شاه دستور میده کرسی بزارن داخل درشکه تا شاه چرخی داخل شهر بزنه تو راهه شاه به درشکه چی میگه به سرما بگو هیچ عغلطی نمیکنی من جام چنان گرمه که هرگز زورت بمن نمیرسه،بعد مدتی شاه به درشکه چی میگه به سرما گفتی شاه چی گفت میگه بله اعلیحضرت سرماجواب داد زورم به شاه نمیرسه ولی پدر تو یکی رو در میارم، امروز دخترم به مامانش گفت ماکه دیگه گوشت ومرغ نمیخریم بشقابها رو بزار توکمد چندتا کاسه کافیه خداوند از اون کسیکه باعث شده مرد ایرانی شرمنده خانوادش بشه نگذره حالا خواه اون فرد رهبر باشه دولت باشه مجلس باشه سپاه باشه یا هر کس دیگه خداوندا خودت فکری بحال ملت ایران بکن

    • بدون نام

      چی میگی ازبس امنیتی فکر کردین
      عادت کردین

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      ه
      خوب شما ۱۰ دوربین دارید اتها ۱۰۰ دستگله ، شما هم برید تو دوربینهای انلاین اونا .متوهم !

    • عباس مرادی

      مگر این خارجی ها چقدر هالیشون است جامه زرد ها نشان داده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج