جاباما
۸۱۹۸۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمودی: با قدرت به نیم فصل دوم می‌آییم

تیم پیکان با سرمربی جدیدش حسین فرکی در دوبازی تدارکاتی اش با تیم های لیگ برتری به دو برد رسید تا نشان دهد برنامه های متفاوتی در نیم فصل دوم دارد.

ورزش سه: تیم پیکان اینروزها تمرینات آماده سازی اش برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم لیگ برتر زیر نظر سرمربی و کادرفنی جدیدش پیگیری می کند. این تیم در دوبازی دوستانه برابر پارس جنوبی و سپیدرود هم به پیروزی رسید تا مشخص شود پیکان برای نیم فصل دوم برنامه های تازه ای دارد. علی حمودی مدافع راست باتجربه تیم پیکان در رابطه با شرایط تیمش گفت:« خداراشکر اوضاع تیممان خوب است. ما تمرینات خیلی خوبی انجام می دهیم و شرایط فنی و تاکتیکی تیم خوب است.»

اوافزود:« خوشبختانه تیم شاداب است و بچه ها انگیزه بالایی دارند. از نظر روحی و روانی هم تیم به وضعیت خوبی رسیده و تمرینات را با جدیت انجام می دهیم.» حمودی درباره برنامه آماده سازی پیکان هم گفت:« ما الان در شرایط بدنسازی هستیم و فعلا نمی دانیم قرار است اردویی داشته باشیم.»

مدافع راست پیکان درباره دو بازی دوستانه تیم گفت:« قطعا برای کادرفنی جدید خیلی مهم است که بازیکنان را در برابر تیم های لیگ برتری ببینند. خوشبختانه بچه ها همه شرایط مساعدی داشتند. ما در هر دوبازی که کردیم از نظر فنی و روحی و روانی شرایط خوبی داشتیم.»

حمودی که در بازی های پایانی نیم فصل اول از ترکیب مجید جلالی بیرون ماند درباره این موضوع گفت:« من مصدومیت خاصی نداشتم. ما تغییر تاکتیک داشتیم و سیستم چرخشی را استفاده می کردیم و به همین دلیل چند بازی در ترکیب نبودم.» او درباره اینکه پیکان در نیم فصل دوم با قدرت به لیگ برمی گردد درباره سبک بازی این تیم گفت:« ما قطعا می خواهیم با قدرت به لیگ برتر بیاییم. ما در نیم فصل اول شش باخت پشت سرهم داشتیم و تیم نیاز به شوک داشت. باشگاه ترجیح داد این شوک به کادر فنی وارد شود. ما تعطیلات طولانی در نیم فصل داشتیم و این اتفاق خوبی است تا بتوانیم از نظر روحی و فنی خودمان را بازیابی کنیم.»

بازیکن سابق استقلال همچنین درباره سبک پیکان که در نیم فصل اول به بازی دفاعی متهم بود افزود:« ما در این دو بازی تدارکاتی که داشتیم تهاجمی بازی کردیم و موقعیت های گل زیادی هم داشتیم. اما این به این معنا نیست که مقابل همه حریفان صرفا تهاجمی بازی کنیم. ما بازی های منطقی را انجام خواهیم داد.»

حمودی در انتها درباره جام ملت های آسیا هم گفت:« چهار ۵ تیم در سطح تیم ما ظاهر شدند و به نظرم رقابت اصلی برای قهرمانی هم بین ۴-۵ تیم مدعی جام ملت ها است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج