جاباما
۸۱۹۹۱۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

آمار مشابه گریزمان و مسی در گلزنی

مهاجم اتلتیکومادرید در گلزنی آمار مشابهی مانند مهاجم بارسلونا به ثبت رسانده است.

ایسنا: به نقل از آس، آنتوان گریزمان در دیدار برابر لوانته دوباره تعیین کننده ظاهر شد و از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را به ثمر رساند تا قرمز و سفیدپوشان یک بر صفر پیروز این دیدار شوند. مهاجم فرانسوی شش گل اخیر تیمش را به ثمر رساند و باعث شد اتلتیکو نتایج خوبی کسب کند.

مهاجم شماره هفت اتلتیکو، تابستان تصمیم گرفت در این تیم بماند و در کنار لیونل مسی در بارسلونا بازی نکند. اکنون مهاجم‌های فرانسوی و آرژانتینی در تیم‌های خود می‌درخشند و گل‌های تعیین کننده‌ای به ثمر می‌رسانند. این دو بازیکن آمار مشابهی در گلزنی برای بارسلونا و اتلتیکو در همه رقابت‌ها به ثبت رساندند.

گریزمان از ۱۵ دسامبر همه چیز را در دست گرفته است. مهاجم فرانسوی برابر وایادولید دبل کرد و در پیروزی ۳ بر ۲ تیمش تاثیر گذار بود. او در گل نخست به کالینیچ پاس گل داد و سپس گل دوم تیمش را به ثمر رساند. وایادولید بازی را به تساوی کشاند اما گریزمان با گلزنی پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد.

این آمار گلزنی که پیش از آن برابر آلاوس شروع شده بود در پیروزی یک بر صفر مقابل اسپانیول ادامه یافت تا سال موفق گریزمان تکمیل شود. مهاجم فرانسوی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، لیگ اروپا و سوپرجام اروپا را در این سال به دست آورده بود.

فوتبال در سال ۲۰۱۹ بازگشت و گل‌های گریزمان ادامه یافت. او در تساوی یک بر یک برابر سویا تک گل تیمش را به ثمر رساند. مهاجم روخی بلانکو از طریق ضربه آزاد به زیبایی دروازه میزبان را باز کرد. این اتفاق برابر خیرونا در کوپا دل ری نیز رخ داد. او دوباره برای تیمش گلزنی کرد تا ۱۴ گل از ۴۶ گل اتلتیکو را در تمام رقابت‌ها به ثمر برساند، یعنی ۳۰.۴ درصد.

این موضوع را باید در نظر گرفت که گریزمان در پنج بازی نخست تیمش گلزنی نکرد. مهاجم فرانسوی از ۲۷ گل تیمش در لالیگا ۹ گل به ثمر رسانده است؛ یعنی ۳۳ درصد. میانگین گلزنی بازیکن اتلتیکو در هر بازی تنها ۱.۴ است اما بعضی از آنها تعیین کننده بود و باعث شداتلتیکو با ۳۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد.

اگر این آمار با مسی مقایسه شود متوجه خواهیم شد مهاجم آرژانتینی بیش از گریزمان گلزنی کرده است. او با پیراهن بارسلونا ۲۳ گل به ثمر رسانده است اما آبی اناری‌ها در مجموع ۷۵ بار دروازه حریفان را باز کردند، یعنی ستاره آرژانتینی ۳۰.۶ درصد گل‌های تیمش را به ثمر رسانده است.

مسی در لالیگا ۱۷ بار گلزنی کرد و اکنون صدرنشین محسوب می‌شود. با این حال آبی اناری‌ها ۵۳ گل در این رقابت‌ها به ثمر رساندند و سهم مهاجم آرژانتینی ۳۲.۰۷ درصد می‌شود. بر این اساس آمار دو گلزن برتر بارسلونا و اتلتیکو خیلی شبیه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احمق ها مقایسه کینگ مسی با هر کس جرم محسوب میشود

      پاسخ ها

      • محمدیوسفی

        مسی یعنی فوتبال بعدهادرموردمسی به آیندگان پوز
        این که مادرزمان مسی بودیم

    • محمدیوسفی

      مسی ازچشم حصوددورباشی همیشه
      سلامت آماده باشی همیشه
      تاچشم حصود لحظعهی کور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج