جاباما
۸۲۰۰۹۶
۲ نظر
۵۰۲۹
۲ نظر
۵۰۲۹
پ

عجیب‌ترین گجت‌های نمایشگاه CES ۲۰۱۹

در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ مانند سال‌های گذشته هزاران گجت مختلف از تلویزیون‌ها و ربات‌ها گرفته تا بسیاری موارد دیگر به نمایش درآمد. اما همواره در این نمایشگاه گجت‌های عجیب‌وغریبی هم به نمایش درمی‌آید که در ادامه فقط به بخشی از آن‌ها نگاهی می‌اندازیم.

مجله دیجی کالا: در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ مانند سال‌های گذشته هزاران گجت مختلف از تلویزیون‌ها و ربات‌ها گرفته تا بسیاری موارد دیگر به نمایش درآمد. اما همواره در این نمایشگاه گجت‌های عجیب‌وغریبی هم به نمایش درمی‌آید که در ادامه فقط به بخشی از آن‌ها نگاهی می‌اندازیم.

تردمیل هوشمند برای گربه‌ها

عجیب‌ترین گجت‌های نمایشگاه CES ۲۰۱۹

آیا گربه‌ی شما چاق شده است؟ پس بهتر است این تردمیل کوچک معرفی شده در نمایشگاه CES 2019 را برای او خریداری کنید و از او بخواهید که با دویدن بر روی آن، وزن خود را کم کند. البته نظر ما این است که خرید این تردمیل فقط جیب شما را کوچک‌تر می‌کند زیرا برای بهره‌گیری از آن باید مبلغ ۱۸۰۰ دلار بپردازید. به همین خاطر فکر می‌کنیم که اگر به دنبال لاغر کردن گربه‌ی خود هستید، بهتر است غذای کمتری به او بدهید.

صندلی ماساژ لامبورگینی

عجیب‌ترین گجت‌های نمایشگاه CES ۲۰۱۹

این صندلی ماساژ آن‌قدر گران‌قیمت است که با پرداخت مبلغی کمتر می‌توانید یک اتومبیل بسیار خوب را خریداری کنید. این صندلی ماساژ ۳۰ هزار دلاری از بدنه‌ی تمام چرم بهره می‌برد و می‌تواند بخش‌های مختلف بدن انسان را ماساژ دهد و ضربان قلب را اندازه‌گیری کند و ماساژ شخصی‌سازی شده برای فرد مورد نظر اعمال کند.

توالت هوشمند برای سگ‌ها

عجیب‌ترین گجت‌های نمایشگاه CES ۲۰۱۹

برای قضای حاجت سگ خانگی خود می‌توانید او را برای قدم زدن به بیرون ببرید و اگر وقت این کار را ندارید، می‌توانید این توالت هوشمند ۱۲۰۰ دلاری را خریداری کنید که سازندگانش از این محصول تحت عنوان نخستین توالت کاملاً خودکار برای حیوانات خانگی یاد می‌کنند. این توالت به‌صورت خودکار مدفوع سگ موردنظر را جمع‌آوری می‌کند و آن را در یک کیسه‌ی پلاستیکی قرار می‌دهد.

آستین برای بهبود توانایی‌های مغز

عجیب‌ترین گجت‌های نمایشگاه CES ۲۰۱۹

در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ مانند سال‌های گذشته گجت‌هایی برای بهبود بخشی از سیستم عصبی مرکزی مغز به نام «ماده خاکستری» معرفی شد. یکی از این گجت‌ها، یک آستین ۵۵ دلاری است که به گفته‌ی سازندگان آن، با ارسال سیگنال‌هایی به مغز می‌تواند اختلال‌های بین «قشر پیش‌پیشانی» (frontal cortex) و «لوب پس‌سری» (occipital lobe) را حذف کند. البته در سلامت عقل افرادی که چنین گجتی را خریداری می‌کنند، باید شک کرد.

ربات مشوق

عجیب‌ترین گجت‌های نمایشگاه CES ۲۰۱۹

اگر احساس ناامیدی به شما دست داده و انگیزه‌ی هیچ کاری ندارید، می‌توانید این ربات عجیب‌وغریب ۴۵۰۰ دلار را خریداری کنید. این گجت که در بالای سر آن دو دست تعبیه شده، از سنسور بهره می‌برد و وقتی فردی به آن نزدیک می‌شود، شروع به دست زدن می‌کند و حرف‌هایی را بر زبان می‌آورد تا انرژی شما افزایش پیدا کند. در ضمن چشم‌های آن طوری طراحی شده که هنگام فعالیت، مستقیماً به چشم‌های فرد موردنظر نگاه کند و خوشبختانه از پای متحرک بهره نمی‌برد و به همین خاطر می‌توان با سرعت زیادی از دست این محصول عجیب‌وغریب و تا حدی ترسناک فرار کرد.

توالت ۸۰۰۰ دلاری مبتنی بر الکسا

عجیب‌ترین گجت‌های نمایشگاه CES ۲۰۱۹

دستیار هوشمند الکسا تقریباً به انواع و اقسام گجت‌ها راه پیدا کرده و در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ از توالت هوشمند مبتنی بر این دستیار دیجیتالی هم رونمایی شد. نشیمنگاه این توالت گرم می‌شود و به لطف بهره‌گیری از اسپیکرهای قدرتمند و چراغ‌هایی که می‌توانند نحوه‌ی نورپردازی خود را با توجه به موسیقی پخش شده تنظیم کنند، احتمالاً تجربه‌ی جالبی را برای کاربر رقم می‌زنند. برای بهره‌گیری از این امکانات، کافی است ۸۰۰۰ دلار ناقابل بپردازید.

دوربین برای فیلم‌برداری از نمای نقطه‌نظر کودکان

عجیب‌ترین گجت‌های نمایشگاه CES ۲۰۱۹

یک استارت‌آپ فرانسوی دوربین کوچکی تولید کرده که به لباس یا تختخواب کودک وصل می‌شود و از منظر کودکان به فیلم‌برداری از محیط می‌پردازد. هدف اصلی سازندگان از ساخت این دوربین ۱۳۹ دلاری این است که نمایش احساسات پدر و مادر در روزهای اول زندگی کودک از نمای نقطه‌نظر او ثبت شود. در ضمن باید بگوییم که در زمان وارد شدن افراد به کادر دوربین، این گجت شروع به فیلم‌برداری می‌کند. اگرچه ایده‌ی آن جالب است، اما بخش اعظمی از نگه‌داری از کودکان چندان خاطره‌انگیز نیست و شامل چهره‌ی خسته‌ی پدر و مادری است که مشغول تعویض پوشک کثیف فرزند خود هستند.

قلک الکترونیکی

عجیب‌ترین گجت‌های نمایشگاه CES ۲۰۱۹

گجت Pigzbe می‌خواهد به کودکان نحوه‌ی پس‌انداز و مدیریت پول را آموزش دهد. اما نکته‌ی قابل توجه اینجاست که چنین کاری را از طریق یک ارز مجازی به نام Wollo انجام می‌دهد. این یعنی والدین باید ارز مجازی را به این قلک الکترونیکی واریز کنند و کودک در صورت نیاز می‌تواند این ارز را به پول واقعی تبدیل کند. تصور کنید یک پدر و مادر به‌ناچار باید مفهوم ارز مجازی و بلاک‌چین را به کودک ۶ ساله خود توضیح دهند. به همین خاطر بهتر است والدین به جای خرید این گجت صد دلاری، این مبلغ را در قلک واقعی فرزند خود قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط صندلی ماساژه خوب بود

      پاسخ ها

      • مملی

        دوسداری؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج