جاباما
۸۲۰۶۰۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سریال «کارآگاه حقیقی» همچنان محبوب

تعداد بیننده‌های "کارآگاه حقیقی" در فصل سوم با افت مواجه شده اما این سریال همچنان محبوب است.

مجله دیجی کالا: تعداد بیننده‌های افتتاحیه فصل سوم سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) افت داشت و به ۱.۴ میلیون نفر رسید. یکشنبه شب فصل سوم این سریال با دو اپیزود پشت هم افتتاح شد. اپیزود اول که ساعت نه شب پخش شد ۱.۴ میلیون نفر بیننده داشت و اپیزود دوم که بلافاصله بعد از آن ساعت ده روی آنتن رفت ۱.۲ میلیون نفر تماشاگر داشت.

سریال «کارآگاه حقیقی» همچنان محبوب

این میزان تماشاگر یک سقوط دراماتیک برای سریالی است که فصل دوم آن ۳.۲ میلیون نفر بیننده داشت. سریالی که خالق آن نیک پیتزولاتوست و در فصل دوم آن که سال ۲۰۱۵ روی آنتن رفت کالین فارل و ریچل مک‌آدامز بازی می‌کردند. فصل اول این سریال با بازی ماتیو مک‌کاناهی و وودی هارلسون سال ۲۰۱۴ روی آنتن رفت.

درنهایت اگر به بازپخش‌های سریال هم نگاه کنیم تعداد بیننده‌های فصل سوم با بازی ماهرشالا علی به ۲.۳ میلیون نفر می‌رسد.

البته این نکته را در ذهن‌تان داشته باشید که تعداد بیننده‌های فصل سوم همچنان آبرومند است. هر چند هر سال تعداد بیننده‌های پخش مستقیم کاهش پیدا می‌کنند. همین الان هم افتتاحیه فصل سوم این سریال جلوتر از مینی‌‌سریال "چیزهای تیز" با بازی ایمی آدامز است که تابستان امسال ۱.۳ میلیون نفر بیننده داشت یا مینی سریال تحسین شده "دروغ‌های کوچک بزرگ" که فوریه سال ۲۰۱۷ تعداد بیننده‌هایش برابر ۱.۱ میلیون نفر بود.

گاردین می‌نویسد: "وقتی فصل اول سریال "کارآگاه حقیقی" اوایل سال ۲۰۱۴ پخش شد تقریبا غیرممکن بود که پیش‌بینی کرد این سریال تبدیل به یک پدیده فرهنگی می‌شود. حتی با وجود قدرت ستاره‌ای مثل ماتیو مک‌کاناهی و وودی هارلسون که قلب سریال بودند."

گاردین ادامه می‌دهد که البته بعد از آن هم کسی سقوط ایکاروس‌وار سریال را در فصل دومش انتظار نمی‌کشید. فصل دوم قصه در کالیفرنیا روایت می‌شد و تبدیل به چیزی گیج‌کننده و بی‌هدف شد که حضور ریچل مک‌آدامز و کالین فارل را در سریال هدر داد.

"کارآگاه حقیقی" همیشه سریال خوش ظاهری بوده و از نظر بصری قابل تحسین‌ است. حتی در فصل دوم بعد از اینکه کری فوکوناگا، کارگردان متمایز پروژه را ترک کرد هم استانداردهای بصری‌اش را حفظ کرد.

علیرغم نقاط قوت سریال که با آن آشنا هستیم، یک سری نقاط ضعف همیشگی هم دارد. مثلا در همین فصل سوم در انتهای اپیزود دوم سرعت افت کرد و به تند و تیزی شروع اپیزود نبود. ناگهان از کلیشه‌های متعددی استفاده می‌شود که سطح سریال را نازل می‌کند.

در نهایت در حال حاضر فصل سوم این سریال قابل دیدن و آبرومند است. به اندازه به لایه‌های کثیف و سیاه کاراکترهایش می‌پردازد و مخاطبش را گیر می‌اندازد تا ادامه سریال را هم تماشا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج