۸۲۰۶۸۱
۷ نظر
۵۰۶۳
۷ نظر
۵۰۶۳
پ

سریال «مینو» نمره قبولی نگرفت!

دوشنبه شب گذشته پرونده سریال «مینو» بسته شد. سریالی که در ۲۷ قسمت توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده و در نظرسنجی سازمان صداوسیما پس از «بانوی عمارت» در جایگاه دوم به لحاظ میزان رضایت مخاطبان قرار بگیرد.

بانی فیلم: دوشنبه شب گذشته پرونده سریال «مینو» بسته شد. سریالی که در ۲۷ قسمت توانست مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده و در نظرسنجی سازمان صداوسیما پس از «بانوی عمارت» در جایگاه دوم به لحاظ میزان رضایت مخاطبان قرار بگیرد.

سریال «مینو» نمره قبولی نگرفت!

اما با این حال گویا پایان بندی سریال چندان رضایت مخاطبان را کسب نکرده است. آن هم در شرایطی که گویا کارگردان و دست اندرکاران این مجموعه نوید فصل دوم آن را به همراهان این سریال دادند. با این حال باز هم پایان بندی سریال دیگری به مذاق عده ای از مخاطبان تلویزیون خوش نیامد و به محض پایان سریال و زمانی که هنوز تیتراژ سریال در حال پخش بود، عده ای از کاربران در فضای مجازی صفحه شخصی بازیگران و کارگردان و نویسنده ها را به توپ انتقاد و توهین بستند.

گرچه در این میان عده ای هم در کمال ادب و احترام سعی داشتند اعتراض خود را از پایان بندی داستان به گوش سازندگان این سریال برسانند، اما باز هم شاهد استفاده از الفاظ نادرست و بی ادبانه نسبت به عوامل این سریال در فضای مجازی بودیم. همین امر باعث شد تا اغلب بازیگران و حتی کارگردان و نویسنده سریال نیز در این باره مطلبی را به اشتراک بگذارند و نوید فصل دوم «مینو» را به مخاطبان این سریال بدهند.

تا با این اقدام خود توضیح منطقی برای پایان بندی داستان خود به آنها ارائه کرده باشند. البته این اتفاق در سطح بسیار گسترده تر و با الفاظ رکیک تری برای عوامل سریال «دلدادگان» هم رخ داده بود که باعث دلخوری بازیگران و نویسنده و کارگردان آن شد.

اما با توجه به واکنش هایی که اغلب کاربران در فضای مجازی نسبت به این سریال داشتند می توان نتیجه گرفت که مخاطب این رسانه علاقه بسیاری به پایان بندی های به اصطلاح هپی اند و وصال قهرمانان اصلی داستان دارد و در روایت داستان هنوز هم دوست دارد که قهرمان به وصال معشوق و خواسته اش و ضدقهرمان به نتیجه اعمال خود برسد که این اتفاق در «مینو» نیفتاد.

گرچه با توجه به خواسته مخاطبان سریال های تلویزیونی نمی توان پایان مشابهی را برای همه سریال ها در نظر گرفت، اما خوب است که نویسندگان و کارگردانان سریال های تلویزیونی خواسته و سلیقه مخاطب را از همان ابتدا و هنگام تولید اثر خود مدنظر داشته باشند تا کمتر شاهد چنین واکنش هایی در فضای مجازی باشیم. ضمن اینکه مخاطب هم یاد بگیرد که خواسته اش را با منطق و ادبیان درست تری بخواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      فارغ از لوکیشن های که درمورد اشغال خرمشهر بود که تقریبا بد نبود اما در بعضی صحنه ها بازیگران بسیار مصنوعی اجرای نقش داشتند و نوعی تصنوعی بودن تو ذوق بیننده میزد همچنین دیالوگهای خوبی نداشت

    • هادی

      چند صحنه از تخته سنگ و تپه از خرمشهر نشان داد که همه می دانتد خرمشهر عین کف دست صاف است و اینکه جاسوس آخری فارس بود همه خرمشهریها می دانند خلق عربیها با عراق همکاری میکردند نه فارس زبانها.حداقل روایت درست داشته باشید آقای سیما.

    • بدون نام

      واقعا اخرش الکی تمام شد. ما با یک عالمه انگیزی خوب فیلم را دنبال میکنیم که عافبت فیلم قشنگه باشه نه اینطوری سر مینو چی امد. چرا اینقدر بد تمام شد قشنگه نبود حیف این همه هزینه که خرج کردن چند ملیارد.

    • بدون نام

      وقتی سریال وضعیت سفید حمید نعمت اله ساخته شد
      بازی عالی بازیگران
      مخصوصا اقای عباس غزالی
      دیگه هر سریالی نمیشه دید !!!!

    • خلیل

      صحنه های اکشن خوب بود ...ولی در برخی موارد نقش ها و دیالوگها بی محتوا و تصنعی بود.....

      پاسخ ها

      • ستار

        قسمت اخر سریال بسیار ضعیف بود به اقای عماد کنار قایق چندین گلوله اصالت می کند و در رودخانه غرق شد ولی ناگهان توسط سرباران عراقی به زندان آورده می شود و مثل بلبل صحبت می کند آخر این چه فیلم ابکی ساخته می شود و با شعور تماشاچی بازی می کند برای کارگردان با این فیلم ضعیف متاسفم

    • نسیم

      سریال از لحاظ موضوع و داستان بسیار خوب بود، یادآور بلاهایی بود که عراقیها به سر مردم ایران آوردن، اینهمه شهید دادیم که مانع اشغال ایران توسط عراق بشیم ولی خون همه شهیدا پایمال شد چون همون عراقیها الان با فرش قرمز دارن تو کشور ما جولان میدن
      افسوس...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج