جاباما
۸۲۱۲۲۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

رونالدو و سلفی با جیمی جامپ عربستانی

شب گذشته کریستیانو رونالدو کانون توجهات در ورزشگاه جده محسوب می شد و ۶۱ هزار هوادار حاضر در ورزشگاه شاهد هنرنمایی او با پیراهن یوونتوس بودند.

ورزش سه: شب گذشته کریستیانو رونالدو کانون توجهات در ورزشگاه جده محسوب می شد و ۶۱ هزار هوادار حاضر در ورزشگاه شاهد هنرنمایی او با پیراهن یوونتوس بودند.

کریستیانو امید اول یوونتوس در سوپرکاپ ایتالیا برابر میلان محسوب می شد و مثل همیشه در فینال ها خوش درخشید و با تک گل خود باعث قهرمانی تیمش شد. این اولین جام رونالدو با پیراهن یوونتوس بود و سال ۲۰۱۹ را به بهترین شکل ممکن آغاز کرد.

او که در اولین بازی یووه در سال جدید میلادی برابر بولونیا در جام حذفی غایب بود، شب گذشته ستاره بیانکونری برابر میلان بود و یووه را به سمت اولین جام فصل هدایت کرد.

نکته جالب این بازی که در جده عربستان برگزار می شد، حضور یک جیمی جامپ هوادار رونالدو در زمین، پیش از شروع بازی بود. او با گذر از سد نیروهای امنیتی خود را به رونالدویی رساند که در حال گرم کردن خودش بود. پیانیچ، کانسلو و کیه لینی نیز در کنار او بودند اما هدف جیمی جاپ فقط نزدیک شدن به رونالدو و سلفی گرفتن با وی بود و در نهایت نیز به مقصود خود رسید. جیمی جامپ عربستانی پس از سلفی گرفتن با رونالدو توسط نیروهای امنیتی از زمین بازی خارج شد.

این اولین بار نیست که رونالدو با چنین صحنه هایی روبرو می شود. فوق ستاره پرتغالی همواره از جیمی جامپ ها به گرمی استقبال کرده است.

رونالدو و سلفی با جیمی جامپ عربستانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • cr7

      قربونت برم سلطان فوتبال کاش منم اونجا بودم ویک سلفی باهات می انداختم

    • تاجیم

      دم رونالدوگرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج