۸۲۱۲۳۶
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش مجید جلالی به جنجال کی‌روش

سرمربی سابق پیکان از هواداران فوتبال خواست با توجه به شرایط کنونی تیم ملی نسبت به صحبت‌های کارلوس کی‌روش سکوت کنند.

ورزش سه: کارلوس کی‌روش همانند پایان بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی که در صحبت‌هایی جنجالی انتقاداتی را متوجه پرسپولیس کرده بود، اینبار هم بعد از صعود به عنوان سرگروه از مرحله گروهی جام ملت‌ها نطق تندی را علیه مدیران ورزش و همچنین باشگاه پرسپولیس داشت. صحبت‌هایی که با انتقاداتی نیز همراه بود و جواد خیابان به عنوان مجری برنامه فوتبال آسیایی بخشی از برنامه خود را به آن اختصاص داد.

مجید جلالی، سرمربی سابق پیکان با حضور روی خط این برنامه درباره اتفاقات شکل گرفته گفت: در این مقطع زمانی که چنین بحث هایی به وجود می آید خیلی نگران کننده است. باید در فلسفه رفتاری ایشان را در فرصت بهتری بگویم که چرا این صحبت ها را در این زمان اعلام می کنند.

با این حال با توجه به شرایط تیم ملی که با سکوت به موقع بزرگان فوتبال ایران همراه بوده، چیزی نمی گویم. بهتر است که به این مسائل که می تواند تفرقه ایجاد کند ورود نکنیم و به موقع درباره آن صحبت خواهیم کرد.

وی در پایان و در شرایطی که قصد داشت صحبتی علیه کی‌روش نداشته باشد و همه چیز را به پایان جام ملت‌ها و موفقیت تیم ملی در این رقابت‌ها موکول کند، گفت: بهتر است که به خاطر تیم ملی اکنون سکوت کنیم. بله، باید به خاطر تیم ملی، فوتبال مان و مردم کشورمان که با فوتبال می توانند خوشحال باشند سکوت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      درود اقا معلم

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا انقدر رییس فدراسیون بی عرضه ست که نمیتونه جلوی کیروش رو بگیره

    • بدون نام

      خب راست میگه

    • بدون نام

      مجید جلالی کار بلده و با ادب

    • سیدعلی موسوی

      همه مربیان لیگ من جمله اقای قلعه نوی وخود جلالی. تقریبا همه همین حرفهای اقای کی روش را زده بودن حالا چرا باید به مربی تیم ملی که شفافتر حرف زد ایراد گرفت باید یک بار برا همیشه جلوی چنین کارهایی گرفته بشه فارق از هر رنگی که باشه مگر میشه همه اشتباه کرده باشند مگه همین اقای وزیر و فرزندش باعث نشدن که تیام ابراهیمی وجبارف از استقلال جدا بشن با تاخیر در پرداخت پول..وبعد از اون چند برابر پول برا خرید گرو و نیو مایر نا کار آمد پرداخت کردن اون هم در اون مقطع حساس که استقلال میتونست تا فینال آسیا پیش بره ویا حتی قهرمان رقابتها بشه آخه برای یک مسئول ایرانی چه فرقی داره که چه تیمی قهرمان ویا فینالیست بشه پرس پلیس باشه یا فولاد خوزستان مهم نام ایرانه که بالاتر از هر رنگ و گرایش سیاسیه یاحق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در اشتباهي

      • جابر

        چی میگی داداش...اینجا این حرف و زدی شب توی خلوت خودت خودتو گول نزن.تیام و جباروف و ابراهیمی میخواستن برن...برن برن برن.مثل طارمی و رضاییان ما. مثل رفیعی مثل محرمی.چرا الان جباروف برنمیگرده؟؟چون نمیخواست بمونه ای خدااااا نمیخواستن بمونن.مثل نورافکن مثل حسینی.اینجا و هرجای دیگه این چرندیات و بگووو تا خالی شی ولی توی خلوت خودت موقع خواب به خودت دروغ نگو تا اروم شی.

    • Arman _jR

      اره این موزامبیکی بندازید بیرون تا کی ما بخوریم از دس این

    • بدون نام

      احسنت آقای جلالی بهترین کار این یعنی وطن پرستی

    • سگ قلاده شکسته دلال موزامبیکی

      سگ قبلاده شکسته رو همین الان اخراج کنید
      پولشم جلوش پرت کنید

    • بدون نام

      من نمیدونم شماها که تو تلویزیون بر ای اینکه کیروش رو از چشم همه بندازین اشک فرت وفرت میریزین میشه بگین کیروش وحرف هاش چه ارتباطی به جلالی داره؟ نه اینکه خود شماها باعث دعوا کیروش وبرانکو شدین؟ دوستان آگه کسی باید جواب کیروش رو بده برانکو وباشگاه پرسپولیس هستن که اونا هم این کارو میکنن وچیزی هم بگن نمیشه ازشون خرده گرفت ولی این جناب جلالی کجای تیم ملی وپرسپولیس وبرانکو قرار دارد؟ چه ارتباطی یه این آقا دارد؟ کسی که هنوز مهر اخراجش خشک نشده به چه دلیلی باید با کیروش در بیفته؟ دوستان عزیز وقتی خودمون به تیم ملی کشورمان رحم نمیکنیم ودنبال حاشیه میریم براش وهمش کیروش رو سوک میدیم چه انتظاری از کیروش داریم؟

    • بدون نام

      اخه سکوت تا کی....این مردیکه عوضی بیشعور دلال موزامبیکی رو که افسارش ول شده...‌یکی پیدا نمیشه جلوشو بگیره

    • بدون نام

      کی روش بی شرف و تاج و کفاشیان هم بی شرفند از اون بدتر @ چون اگر مربی ایرانی بود این همه توهین میکرد پدر خودَشون در میاوردنند لعنت بی آدم بی شرف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیروش به کشوروانقلاب ومردم ما توهین کرده باید مثل سک اخراجش کنن دورود بر انقلاب وشهدا وسردارسلیمانی مرگ بر کیروش وهرکسی که ازش تعریف میکنه مخصوصا باشگاه استقلال

    • بدون نام

      الان نون تو چاپلوسی هست که جواد خیابانی راهش را خوب بلده.

    • بدون نام

      همه مربی های تیم های ایرانی چه عشپوليس چه شيشتقلال همیشه با رفتارها و تصمیمات کی روش مخالف بودن حالا چيشده خیلی ها پشتیبان کی روش شدن !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج