جاباما
۸۲۷۳۳۶
۱۴ نظر
۵۴۵۵
۱۴ نظر
۵۴۵۵
پ

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

پول رفاه می آورد اما امنیت چطور؟ لوکس ترین ماشین های جهان زیر پای ستاره هاست اما این بدین معنی نیست که این ماشین ها امنیت جانی هم برای آنها به همراه می آورد.  حتی ستاره های هالیوود هم ممکن است که در خطر تصادفات مرگبار قرار گیرند، به طوری که برخی از آنها حتی در این راه جان خود را از دست دادند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: پول رفاه می آورد اما امنیت چطور؟ لوکس ترین ماشین های جهان زیر پای ستاره هاست اما این بدین معنی نیست که این ماشین ها امنیت جانی هم برای آنها به همراه می آورد. حتی ستاره های هالیوود هم ممکن است که در خطر تصادفات مرگبار قرار گیرند، به طوری که برخی از آنها حتی در این راه جان خود را از دست دادند. اگر می خواهید از مرگبارترین تصادفاتی که ستاره ها با ماشین هایشان داشته اند آگاهی یابید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

راین دان هنرپیشنه آمریکایی ست که بیشتر برای بازی در مجموعه تلویزیونی «کله ‌خر» شهرت دارد. او در یکی از سفرهایش، زمانی که ۲۰۰ کیلومتر از مسیرش را پشت سر گذاشت بود، ناگهان از مسیر جاده منحرف شده و به درختی برخورد می کند. همانطور که از عکس اش پیداست، اثری از ماشین نمانده است. به راستی ما نمی دانیم که راین دان چگون از این تصادف جان سالم به در برده است!

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

استیون مویر هنرپیشه و کارگردان اهل بریتانیا است که در فیلم های مشهوری چون «خون حقیقی» بازی کرده است. او تا به حال چندین تصادف وحشتناک داشته اما مرگبارترین آن زمانی بود که او در سی و پنجمین مسابقات ماشین سواری تویوتا در کالیفرنیا شرکت کرده بود. در طول این مسابقه ماشین استیون چپ می کند و چندین ملق می زند اما خوشبختانه به این ستاره آسیب جدی وارد نمی آید.

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

جیسون استاتهام نیز از یک تصادف مرگبار جان سالم به در برد. او در حال رانندگی با یک جیپ بود که ناگهان ترمزش می برد و جیسون مجبور می شود که خودش را از ماشین بیرون بیاندازد. ماشین او که از مسیر منحرف شد، به داخل دریایی به عمق ۲۰ متر فرو رفت.

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

لیندزی لوهان در مسیر حرکت به سوی صحنه فیلمبرداری جدیدترین کارش بود که دچار حادثه می شود. تصادف لیندزی لوهان در بزرگراهی در سانتتا مونیکا می تواند منجر به مرگ شود اما خوشبختانه چنین نشد. علرغم خسارت بالایی که به ماشین وارد آمد، لوهان آسیب جدی ندید و خیلی زود به اورژانس منتقل شد. پس از چک آپ و اطمینان از این که خطری تهدیدش نمی کند، او به سر فیملبرداری اش بازگشت.

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

روآن اتکینسون که به مستر بین شهرت دارد، با ماشین لوکس اش در انگلستان در حال رانندگی بود که ناگهان از مسیر منحرف می شود و مستقیم به درختی برخورد می کند و شانه هایش آسیب می بیند. او بعدها ماشین اش را به قیمت ۱۲ میلیون دلار فروخت.

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

کیتلین جنر، قهرمان سابق المپیک، با کادیلاک اس یو وی اش در حال رانندگی بود که ناگهان در بزرگراهی در مالیبو کالیفرنیا به چند ماشین دیگر برخورد می کند. تصادف زنجیروار آنها صدمات زیادی را به همراه داشت اما خوشبختانه کیتلین خیلی سریع از ماشین اش بیرون می آید و جان سالم به در می برد.

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

نیک هوگان، پسر بزرگ هالک هوگان، با ماشین تویوتا سوپرا خود در فلوریدا تصادف بدی را پشت سر گذاشت. او دوستان خود را سوار ماشین کرد و در خیابان با ماشین دیگری مسابقه گذاشت که ناگهان کنترل آن از دستش خارج شد و ماشین اش چپ کرد. اگر چه خودش آسیبی ندید اما دیگر سرنشینان خودرو صدمات جدی دیدند و به بیمارستان منتقل شدند.

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

ادی گریفن هنرپیشه آمریکایی با ماشین فراری انزو 1.5میلیون دلاری دوستش تصادف کرد. او ماشین دوستش را قرض گرفت تا برای فیلم «خط قرمز» تبلیغ کند اما ناگهان کنترل آن از دستش خارج و وارد گاردریل شد. اگر چه اثری از آن ماشین باقی نماند اما خوشبختانه خودش در این حادثه آسیبی ندید.

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

دنیل لوگان که بیشتر به خاطر نقش اش در «جنگ ستاره ها» شهرت دارد با ماشینی که یک زوج پیر در آن بودند تصادف می کند. اگر چه او خودش هیچ آسیبی ندید اما تقریبا چیزی از ماشین دیگر باقی نماند. دنیل خیلی زود از ماشین اش پیاده شد، به سمت ماشین دیگر رفت و آن زوج را از ماشین بیرون کشاند، سپس آنها را به بیمارستان منتقل کند.

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

لیزا لوپس خواننده و رپر اهل آمریکا و از اعضای گروه تی‌ال‌سی بود. او با یک ماشین کرایه ای در حال رانندگی بود که ناگهان با یک کامیون در مقابلش روبه رو می شود. لیزا برای این که به کامیون نزند، مسیرش را کج و با دو درخت برخورد می کند و در نهایت خودش نیز از ماشین به بیرون پرت می شود. او در این سانحه در سن 30 سالگی جان خودش را از دست داد.

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

برندی، خواننده آر اند ابی، در لس آنجلس یک تصادف مرگبار را پشت سر گذاشت. او در حال رانندگی با لندرور ۲۰۰۷ خود بود که ناگهان ماشین جلویی اش ترمز می کند و برندی که متوجه کاهش سرعت او نمی شود، مستقیم به او برخورد می کند. اگرچه او خودش آسیبی ندید اما راننده دیگر که یک زن بود، جان خود را از دست داد.

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

کریستیانو رونالدو با سرعت زیاد با فراری اش در حال رانندگی بود که ناگهان کنترل ماشین را از دست می دهد و با دیواره های تونل برخورد کرد. ماشین او آسیب بدی دید اما خوشبختانه خودش سالم از این حادثه بیرون آمد.

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

یکی از دوستان جنیر لوپز، جنیفر را به همراه دوقلوها و دختر ۱۰ ساله اش با ماشین ای یو وی به سمت ساحل مالیبو می برد که ناگهان به دلیل مستی پایش را روی ترمز گذاشت و با ماشین پشتی برخورد کرد. خوشبختانه کسی در این حادثه آسیبی ندید.

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

پل واکر بازیگر آمریکایی که بیشتر به خاطر حضور در سری فیلم ‌های «سریع و خشمگین» مشهور است، سوار یک پورش بود که بر اثر سرعت زیاد به درخت برخورد می کند و هم خودش و هم ماشین اش در آتش سوزی نابود می شوند. او در زمان مرگ اش تنها 40 سال داشت.

تصادفات مرگبار ستاره‌های هالیوود

منبع: constative

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حقگو

      به اینا بگید پراید بخرن

    • بدون نام

      وای پل واکر هنوزم وقتی دربارش میشنوم گریم میگیره
      بیچاره تازه معروف شده بود و داشت ب اوج شهرت میرسید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا حیف اصلا سریع و خشن بدون اون معنا نداره که دارن هی میسازن
        واقعا متاسفم که مرد

    • بدون نام

      جیمز دین

    • armita

      خدایا پل واکر چرا باید بمیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشش زدن عوضي دوست داشتني رو

      • بدون نام

        چون تند میرفت

    • رزیتا

      معروفترین بازیگری که تو تصادف اتومبیل کشته شده جیمز دین بوده که اونم سوار پورشه بود که از قلم انداختین

    • بدون نام

      یه جایی مصداق سونوشت هست و دکتران هم وسیله هستن و قسمت نباشه نمیشه کاری کرد و یه جایی هم در همین عکس ببینید سرمه یی از پشت خورده اگر پراید بود کاپوت جلوشم چسبیده بود به زمین ..اینم سازنده با کوتاهی و کم فروشی وسیله هست در فوت انسانها ! پراید را صد کیلو اضافه وزن کنید و شاسی بزنید براش

    • گلی

      خدا رحمتش کنه پل واکر رو.جاش بهشت باشه انشاالله...

    • بدون نام

      دنیل لوگان از ماشین پیاده شد تا به سرنشینای ماشین دیگه کمک کنه واقعا انسان بود

    • مارلون

      پس چرا جیمز دین رو ننوشتین؟

    • پوریا

      حیف پل واکر فقید دوست داشتنی

    • بدون نام

      اون‌موقع ماشینای خارجی امنیت حالا رو نداشته
      هرچی میگذره علم پیشرفته تر میشه
      وماشاینهای با امنیت بیشتر ساخته میشن
      خداروشکر که اینا پراید ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج