۸۳۰۰۶۲
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

ماجرای قبر‌های بارکددار در بهشت زهرا

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در واکنش به انتشار تصاویری در فضای مجازی با موضوع تجهیز قبرستان برخی کشورهای اروپایی به بارکد، گفت: این موضوع یک سال است که در بهشت زهرا اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در واکنش به انتشار تصاویری در فضای مجازی با موضوع تجهیز قبرستان برخی کشورهای اروپایی به بارکد، گفت: این موضوع یک سال است که در بهشت زهرا اجرایی شده است.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: اخیرا عکس قبرهای بارکدداری از کشور سوئد در فضای مجازی دست به دست می‌شود که بارکد دارند و می‌شود در خصوص زندگینامه شخص فوت شده به وسیله آن بارکد اطلاعاتی کسب کرد.

وی افزود: جالب است بدانید این کار دوسالی هست که در بهشت زهرای تهران انجام می‌شود و ما نام آن را یادکده گذاشته ایم.

سعید خال توضیح داد: ما در گام اول، برای برخی شهدای بهشت زهرا و بویژه قهرمانان دوران دفاع مقدس این طرح را اجرایی کردیم؛ قهرمان هایی که ضروری بود نسل جوان با رشادت ها و دلاوری های آن ها آشناتر شوند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: بر اساس این طرح، این سنگ قبرها را به بارکدخوان مجهز کردیم و با مراجعان می توانند با اسکن تلفن همراه، بهه خلاصه ای از زندگی نامه و تصاویر این شهید دسترسی پیدا کنند. در واقع آن ها از طریق این بارکد، به سایت مورد نظر هدایت و مشخصات لازم را دریافت می کنند.

خال با بیان این مطلب که این طرح مورد استقبال خانواده شهدا و جوانان علاقه مند قرار گرفته است ادامه داد: ما بر آن شدیم که در دو سه ماه اخیر قطعه هنرمندان را هم به این بارکدها مجهز کنیم. در این قطعات، فرهیختگان و بزرگان آرمیده اند و مراجعه کننده بسیاری دارند.

وی افزود: مراجعه کنندگان و حتی گردشگران داخلی و خارجی که علاقه مند به زندگی این هنرمندان هستند می توانند با استفاده از تلفن همراه خود از زندگی نامه و تصاویر این هنرمندان آگاه شوند.

وی گفت: طرح آینده ما نیز این است که این موضوع را در قطعات نام آوران و ورزشگاران و... اجرایی کنیم.

خال در خاتمه گفت: همچنین امکان اجرای این طرح برای همه شهروندان مهیاست و علاقه مندان می توانند این موضوع را برای متوفیان خود اجرایی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج