۸۳۰۸۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طباطبائی: حامد و صمد با من مشکلی ندارند

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برای لباس‌های تیم ملی تصمیمی برای استفاده از برند صمد نیکخواه نداریم.

ایسنا: اولین جلسه صلح و ورزش عصر امروز (سه‌شنبه) ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ برگزار شد که رامین طباطبایی در حاشیه این مجمع در جمع خبرنگاران درباره اردوهای تیم ملی بسکتبال توضیح داد: اردوهای تیم ملی را از شانزدهم شروع کرده‌ایم و امروز و پنجشنبه نیز دو بازی تدارکاتی با اردن داریم که با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با کادرفنی این بازی قرار است بدون تماشاگر باشد. سعی می‌کنیم در این هفته به آمادگی خوبی برسیم تا برای بازی مقابل ژاپن آماده باشیم.

او در خصوص دعوت نشدن برخی ملی‌پوشان نام آشنا مانند ارسلان کاظمی به تیم ملی نیز توضیح داد: مشخصاً کادر فنی شاخصه‌های خود را برای انتخاب ملی پوشان دارد و برای این مرحله از انتخابی‌های جام‌جهانی هم ترجیح داده است از این بازیکنانی که دعوت شده‌اند استفاده کند. ضمن اینکه ما همیشه تلاش کرده‌ایم به بازیکنانی که آماده هستند میدان دهیم تا از همه ظرفیتمان استفاده کنیم.

طباطبایی در ادامه با اشاره به اینکه انتخاب بازیکنان بر عهده کادر فنی است، توضیح داد: خوشبختانه با وضعیتی که الآن بر روی برنامه‌ریزی فدراسیون جهانی اعماال می‌شود ما سه ماه یکبار میزبان و میهمان هستیم. مثل قبل نیست که هر دو سال یکبار در جام ملت‌ها یک بار برای جام جهانی و یک بار برای المپیک شرکت کنیم.

طباطبائی: حامد و صمد با من مشکلی ندارند

به همین دلیل باید بازیکنان تیم ملی آماده باشند که تعویض ملی‌پوشان در مراحل مختلف با توجه به این موضوع است که از سوی کادرفنی تصمیم گیری می‌شود. در این مرحله هم ترجیح داده‌اند این نفرات را در اردو استفاده کنند. کما اینکه ما همیشه سعی کرده‌ایم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص شرایط حامد حدادی نیز توضیح داد: ما او را به تیم ملی دعوت کرده‌ایم و دوست داریم حامد هم در کنار سایر ملی‌پوشان باشد. حدادی در چین بود ولی الان به تهران آمده و آمادگی لازم را دارد و کادر فنی قصد دارد از او استفاده کند. هدف ما این است بهترین‌ها بیایند و ان‌شاءالله که در ادامه حدادی نیز به تیم ملی بپیوندد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون تصمیم دارد برای بازگرداندن صمد نیکخواه بهرامی به تیم ملی از برند او برای لباس‌های ملی پوشان استفاده کند؟ توضیح داد: ما سعی می‌کنیم طبق قراردادی که بوده در صورت نیاز از برندهای ایرانی استفاده کنیم و تصمیم درست را بگیریم ولی فعلاً این صحبت‌ها مطرح نیست و و تا آخر سال از همین برند "پیک" استفاده می‌کنیم.

او در خصوص دعوت شدن مایک رستم‌پور و دعوت نشدن آرون گرامی‌پور نیز اظهار کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم که از ظرفیت‌ها استفاده کنیم، همانطور که تیم‌هایی مثل کره و ژاپن از بازیکنان دو رگه خود استفاده می‌کنند. ما هم این بازیکنان را دعوت کرده‌ایم و مایک رستم‌پور را آورده‌ایم، اگر از نظر فنی خوب باشد با نظر کادر فنی استفاده می‌کنیم. در این دوره گرامی‌پور نیست و ان‌شاءالله که بتوانیم در صورت داشتن شرایط فنی مناسب، از او در مسابقات جام‌جهانی استفاده کنیم.

طباطبایی در خصوص فسخ یک طرفه قرارداد تیم ملی با اسپانسر از سوی برند مربوطه، اظهار کرد: با توجه به اینکه قرارداد ما از سال گذشته بود و برای سال ۲۰۱۸ تمدید کردیم اما اسپانسر مربوطه نامه‌ای را به فدراسیون ایران ارسال کرده است که به دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌ها بیش از این نمی‌تواند با تیم ملی ایران همکاری خود را ادامه دهد. با این حال باز هم در حال انجام رایزنی برای ادامه همکاری هستیم و تا زمانی که نامه رسمی لغو نداده‌اند سعی می‌کنیم همکاری خود را ادامه دهیم. در صورتی که رسماً نامه لغو همکاری بدهند به صورت قانونی برای گرفتن حق خود اقدام می‌کنیم.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود نفراتی مثل صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی با او مشکل دارند؟ اظهار کرد: من اینگونه فکر نمی‌کنم که با من مشکل دارند چون الآن حاشیه‌ها بسیار کم شده است و قبل از آمدن بنده به فدراسیون و در بازی با عراق این نفرات با تیم ملی نبودند ولی الان در کنار تیم هستند. ما سعی داریم از همه پتانسیل خود استفاده کنیم، ضمن اینکه سیاست گذاری فدراسیون بلند مدت است و سعی کرده‌ایم با مدیریتی که انجام می‌دهیم در تیم ملی هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.

او در پایان، درباره دلایل بدون تماشاگر برگزار شدن دو بازی تدارکاتی تیم‌های ایران و اردن توضیح داد: وقتی که تیم ملی اردن پذیرفت با تیم ملی ایران دیدار تدارکاتی برگزار کند، کادرفنی آن‌ها خواست بازی بدون تماشاگر برگزار شود که کادر فنی ما نیز با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت این موضوع را قبول کرد. این درخواست بیشتر از طرف اردنی‌ها بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج