جاباما
۸۳۱۴۹۱
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بیانی: امیدوارم استقلال در تبریز برنده شود

کاپیتان سابق استقلال معتقد است اگر این تیم در ابتدای فصل بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده بود الان شرایط بسیار بهتری در جدول داشت.

ایلنا: شاهین بیانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است اگر این تیم در ابتدای فصل بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده بود الان شرایط بسیار بهتری در جدول داشت اما برای نیم‌فصل دوم بازیکنان خارجی خوبی به این مجموعه اضافه شده‌اند و می‌توانند خودشان را به عنوان مدعی جدی قهرمانی مطرح کنند.

استقلال در شروع نیم‌فصل پیکان را با نتیجه خوبی شکست داد. بازی چطور بود؟

فکر می‌کنم استقلال تا حدودی نفراتی که باید در شروع فصل می‌گرفت را در نیم‌فصل دوم جذب کرد. همان‌طور که گفتیم خارجی‌های استقلال در نیم‌فصل اول بازدهی نداشتند و حتی در سطح لیگ ایران هم نبودند اما خارجی‌هایی که نیم‌فصل دوم جذب کرده‌اند در سطح لیگ ما هستند. البته منشا قبلا در فوتبال ایران امتحانش را پس داده و نشان داده بود که می‌تواند تاثیرگذار باشد.

اگر این اتفاق اول فصل برای استقلال می‌افتاد الان شرایط بهتری در جدول داشت اما باز هم فکر می‌کنم هواداران از تیم‌شان راضی بودند. اطمینان دارم که با حضور فرهاد مجیدی در بازی‌های اول استقلال در تهران، هواداران حمایت خوبی از تیم خواهند داشت و استادیوم پر خواهد شد.

استقلال باید از این موقعیت یعنی از حضور هوادارانش در استادیوم استفاده کند و خودش را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کند و بعد از آن می‌توانیم راجع به قهرمانی تیم صحبت کنیم. در حال حاضر استقلال فقط باید ۳ امتیاز هر بازی را کسب کند و حتی یک امتیاز هم از دست ندهد.

چه تصوری از بازی تراکتورسازی و استقلال در تبریز دارید؟

بازی بسیار سختی است. در کل نیم‌فصل دوم بازی آسان نداریم و تراکتورسازی هم تیم متفاوتی نسبت به سایر تیم‌های لیگ بوده چون مشکل مالی نداشته است و هر بازیکنی که خواسته را گرفته اما استقلال محکوم به برد است، هرچند که کار استقلال خارج از تهران سخت‌تر است اما باید ببرد.

اوضاع تراکتورسازی را در حال حاضر چطور می‌‌بینید؟

تراکتورسازی تنها تیمی است که مشکل مالی نداشته و فقط می‌آید فوتبال بازی ‌کند به همین خاطر این دیدار پرگل و تماشایی می‌شود. در این بازی هم تماشاگر می‌آید و هم زمین تبریز خوب است و به نظرم بازی خوب و پرگل می‌شود. امیدوارم استقلال در تبریز تراکتورسازی را ببرد تا به عنوان مدعی خودش را مطرح کند.

فکر می‌کنید تراکتور در خانه خودش به راحتی امتیاز بدهد؟

راحت که نیست و در کل نیم‌‌فصل دوم خیلی سخت‌تر از نیم‌فصل اول است. تنها شانس استقلال این است که تراکتورسازی فوتبال بازی می‌‌کند و برای برد می‌آید. بردن تراکتورسازی امکان‌پذیر هست و می‌شود این تیم را حتی در خانه‌اش شکست داد. امیدوارم بازیکنان خارجی استقلال زودتر با تیم هماهنگ شوند همچنین حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی هم برگ برنده استقلال است تا او از این موقعیت بهره ببرد تا اگر روزی به عنوان نفر اول کادر فنی استقلال مطرح شد، بتواند از این تجربه به خوبی استفاده کند.

به نظر شما گادوین منشا خرید خوبی برای استقلال بود؟

من از شما می‌پرسم آیا منشا از بازیکنان خارجی نیم‌فصل اول استقلال بهتر نیست؟ منشا کارش را در فوتبال ایران از پیکان شروع کرد و بهترین بازی‌هایش را در این تیم انجام داد و مدعی آقای گلی در لیگ بود. بازی در پیکان با بازی در استقلال و پرسپولیس فرق می‌کند چون در پیکان فرصت گلزنی کمتری نسبت به استقلال و پرسپولیس ایجاد می‌شود اما منشا خودش را در پیکان نشان داد و مدعی آقای گلی بود و همه می‌دانند که او می‌تواند تاثیرگذار باشد و در استقلال بهتر از قبل کار کند.

اگر علیپور در پرسپولیس مطرح شد به خاطر تاثیرگذاری منشا بود چون مکمل بسیار خوبی برای علیپور بود و موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کرد تا علیپور استفاده کند. منشا در پیشرفت علیپور تاثیرگذار بود ضمن اینکه الان انگیزه منشا خیلی بیشتر از قبل است و امیدوارم این اتفاق بیفتد و خوب کار کند تا برای خودش و استقلال خوب باشد.

منشا در حواشی انتقال از پرسپولیس به استقلال محو نمی‌شود؟

نه، همیشه در فوتبال ما این‌طوری است که وقتی تیم ببرد خیلی از مسایل حاشیه‌ای مطرح نمی‌شود. اگر استقلال روند بردهایش را ادامه بدهد و به عنوان مدعی قهرمانی مطرح شود هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

اما اگر استقلال نتیجه نگیرد چه اتفاقی می‌افتد؟

یک روی سکه هم همین است و اگر نتیجه نگیرد حواشی زیاد می‌شود. امیدوارم استقلال برد بیاورد و مسایل حاشیه‌ای به وجود نیاید مثل دوران منصوریان که با چند باخت در حاشیه غرق شد. امیدوارم به خاطر دل هواداران بردهای خوبی بیاورند و آرامش داشته باشند و حاشیه به وجود نیاید ولی اگر چند بازی اول را نبرد، مشکلات زیاد می‌شود و حواشی پشت سر هم می‌آید.

فکر می‌کنید شفر چقدر به این شرایط آگاه است؟

شفر مربی باتجربه و باهوشی است و می‌داند که اگر امسال نتیجه نگیرد، نمی‌تواند کارش را در استقلال ادامه بدهد. باهوشی که از شفر سراغ دارم این تیم را سریع‌تر هماهنگ می‌‌کند و اگر در چند بازی اول نتیجه بگیرد، مطمئنم که امسال قهرمان لیگ برتر استقلال خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا برو بشین پا بساطت

      پاسخ ها

      • تاااااجیممݥ

        پای بساط باباصدامتم هست هاا

    • بدون نام

      اگه مساوی بگیره، شاهکار کرده!

    • بدون نام

      امیدوار نباش

    • بدون نام

      زاررررررت

    • بدون نام

      کیسه ها فقط خبرهای سرورشون رو دنبال میکنند به قول دوستان زارت

    • ناشناس!

      چرا شک دار حرف می زنید! تازه این وسط به تو چی می رسه!

    • تراختور

      دالدان

    • بدون نام

      به امید روزهای خوب تراکتور بعد از دو فصل عجیب و غریب و استرس زا و پرتنشی که براش رقم زدن

    • بدون نام

      به امید روزهای خوب تراکتور بعد از دو فصل عجیب و غریب و استرس زا و پرتنشی که براش رقم زدن

    • بدون نام

      انشاالله تراکتور ببره

    • بدون نام

      تررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااکتووووووووووووووووووررررررررررررررررررررر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج