مایکروسافت به پشتوانه ی مدیر عامل این شرکت، ساتیا نادلا (Satya Nadella) هم اکنون در اوج شکوفایی است. مشتریان عاشق مایکروسافت، وال استریت عاشق مایکروسافت و مهمتر از همه توسعه دهندگان و مهندسان هم به طور فزاینده ای عاشق مایکروسافت هستند.
کارآفرینان از جمله معدود انسان‌هایی هستند که همواره می‌خواهند موقعیت‌های کاری جدید و خلاقانه‌ای بیابند و ایده اولیه‌شان را به کسب‌وکاری میلیاردی تبدیل کنند.
رقبای تان در هر موقعیتی می توانند از یو اس پی ها (نکات منحصر به فرد فروش) مبتنی بر محصول تان تقلید کنند ولی عنصری که آنها هرگز نمی توانند نمونه سازی کنند، نحوه برقراری ارتباط شما با مشتریان است.
وقتی روزتان را آغاز می‌کنید معمولا احساس می‌کنید سوپرمن هستید یا زامبی؟! بیش‌تر مردم فکر می‌کنند زامبی هستند. خیلی از ما صبح‌ها آشفته، بی‌انگیزه و بدعنق از خواب بیدار می‌شویم.
چه صاحب یک شرکت بزرگ با صدها کارمند باشید، چه بیزنس کوچکی داشته باشید که همه مشتریانتان را به اسم بشناسید، مهارت‌های مدیریت روابط همیشه شما را از رقبایتان جدا کرده و کمکتان می‌کند مشتریانتان را حفظ کنید.
شخصیت شما بر هر چیزی که به شما مربوط می شود تأثیرگذار است؛ از انتخاب دوستانتان گرفته تا کاندیدا هایی که در یک انتخابات سیاسی به آنها رأی می دهید. با این وجود بسیاری از افراد به شناخت ویژگی های شخصیتی خود زمان زیادی اختصاص نمی دهند.
موسسه‌ی ولث‌ اکس، که ثروت خالص ثروتمندترین افراد را بررسی و ارزیابی می‌کند، فهرست ۱۰ ثروتمندترین زوج جهان را تهیه کرد. این فهرست شامل هم میلیاردرهای خودساخته است و هم میلیاردرهایی که ثروت‌شان را از ارث به‌دست آوردند.
بدیهی است که باقی ماندن در محدوده ی آسایش بسیار آسان تر از مواجه شدن با ترس فرا تر گذاشتن پا از این محدوده است. اما شما با محدود کردن خود به آنچه که از قبل می دانید، خود را از فرصت های حرفه ای، تجربیات تازه و رشد شخصی محروم خواهید کرد.
فرض کنید تمام ویژگی‌های لازم برای به‌دست آوردن یک شغل را دارید و برای مصاحبه هم کاملا حاضرید. هم درباره شرکت و هم درباره مسئول استخدامی که قرار است با او ملاقات کنید اطلاعات کافی به دست آورده‌اید.خلاصه بدجوری آماده‌اید. اما...
5 دقیقه اول در هر جلسه فروشی مانند فونداسیون ساختمان است که اگر درست بنا شود همه چیز تا انتها خوب پیش خواهد رفت و اگر کج نهاده شود پیشرفت کردن غیرممکن خواهدبود.
بربری (Burberry) یا باربری، شرکت کالای لوکس و خانه مد بریتانیایی است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع پوشاک، لوازم آرایشی، عینک‌های آفتابی، لوازم جانبی، عطر و ترکیبات معطر فعالیت می‌کند.
توجه به خصوصیت یک فروشنده موفق فراتر از چیزی که در کلیشه‌های استخدامی دیده می‌شود، شاید تنها چیزی باشد که سازمان شما به آن نیاز دارد.
جواهر از اشیای تزیینی است که انسان در زندگی روزمره، خود را با آن آراسته می‌کند و جایگاه و اهمیت استفاده آن در زندگی امروزی افزایش پیدا کرده است.
یک رزومه که خوب نوشته شده باشد می تواند به گرفتن یک شغل عالی بینجامد. کارجویان با اجتناب از اصطلاحات زائد و منسوخ می‌توانند پیام‌شان را برسانند و از صف جماعت کارجویان خارج شوند و شغل بگیرند.
زمانی که برندسازی تبدیل به یک مفهوم معروف و شناخته شد، فعالان حوزه بازاریابی به این فکر افتادند که چگونه می‌توانند برند بهتری بسازند. جنیفر آکر یک بازاریاب معروف و شناخته‌ شده از دانشگاه استنفورد بود که مفهوم پنج ویژگی شخصیت برند را در این رابطه پیشنهاد داد.
ملیندا گیتس بیش از هر چیز دیگر به عنوان نیمه ی دیگر بیل گیتس شناخته می شود. برخی حتی پا را از این هم فراتر می گذارند و می گویند او نیمه ی بهتر بیل گیتس است.
اگر صاحب کسب و کار خودتان هستید، باید افراد زیادی را راضی و خشنود نگه دارید، دستِ‌کم کاربران یا مشتری هایتان را. نه تنها این آدم‌ها درآمد آینده‌ی کسب و کارتان را می‌سازند بلکه از سهیم بودن در موفقیت و خوشحالی‌شان احساس فوق‌العاده‌ای به شما دست می‌دهد.
اکثر ما از یک سن خاص به بعد دچار دلهره می‌شویم و نگران این موضوع هستیم که در زندگی خود به موقعیت قابل توجهی نرسیده‌ایم. این نگرانی وقتی بیشتر می‌شود که افراد موفق جوان‌تر از خود را در رسانه‌ها یا حتی پیرامونمان می‌بینیم.
در محیط های کاری امروز می توان با قاطعیت گفت بهره مندی از یک فرهنگ سازمانیِ استوار نکته ی مثبتی به شمار می رود که به دردسرش «می ارزد».
اشتباه نکنید، پولدار شدن مختص یک سری آدم خوش شانس و مشخص نیست.
آیا می خواهید ثروتمند شوید؟ بسیاری از مردم معتقدند موفقیت مالی خوش شانسی محض است اما اینطور نیست، بلکه غالبا چندین عامل خارجی بر ثروتمندی فرد تاثیرگذارند.
به بهانه بازنشستگی اِدوارد تی ولبرن مدیر طراحی برجسته جنرال‌موتورز
ادوارد تی ولبرن طراح، مدیر، معمار، مهندس و خالق شماری از بهترین خودروهای 40 سال اخیر شرکت جنرال‌موتورز آمریکا پس از گذران یک دوره طولانی و درخشان، سرانجام روز گذشته در بیانیه‌ای رسمی اعلام نمود از سمت خود به‌عنوان مدیر طراحی گروه خودروسازی جنرال‌موتورز کنار خواهد رفت.
شرکت های خوب بسیاری وجود دارند. این نوع شرکت ها وقتی قول انجام کاری را می دهند آن را انجام می دهند. وقتی مشتری با آنها تماس می گیرد پاسخ او را می دهند. اما شرکت های خوب همیشه یکی دو قدم از شرکت های فوق العاده عقب اند.
بازاریابی محتوایی اهمیت دارد. هر کسی که تصمیم به راه اندازی کسب و کاری گرفته باشد به خوبی از این موضوع آگاه است (یا حداقل باید باشد).
اگر می‌خواهید در زندگی موفق باشید، باید بر بزرگترین ترس‌های خود غلبه کنید. بعضی ترس‌ها بیشتر از بقیه مانع ما می‌شوند. بدترین این ترس‌ها همچون ژاکت‌های تنگی هستند که توانایی ما را محدود کرده و رسیدن به آرزوها را ناممکن می‌کنند.
شاید بیش از هر شغل دیگری، فروشندگی دارای فراز و نشیب باشد. با این حال یک ویژگی مشترک ستارگان بالقوه فروش عشق آنها به فروشندگی و نگاه مثبت آنها به این کار است.
این موضوع بسیار مهمی است که برای دستیابی به ثبات مالی در زندگی خود تلاش کنید. قطعا کسی که قصد دستیابی به این هدف را دارد به دنبال ایجاد عادت های خوب در خود است و از قرارگیری در هر شرایط بد مالی که رهایی از آن دشوار است اجتناب می کند.
نیرو‌ی انسانی یک از مهم‌ترین منابع مدیریت برای رسیدن به مزیت برتر در فضای رقابتی امروز محسوب می‌شود. مدیر باید با برنامه‌هایی ویژه به بهره‌وری بیشتر این منبع ارزشمند اقدام کند.
با گذر زندگی و پیش آمدن مسائل مختلف، بهره وری یکی از آن موضوعاتی است که هیچ گاه قدیمی نخواهد شد.
این فرضیه کاملا محض و درست نیست که تنها همکاری در آزمایشگاه ها می تواند به پیشرفت علم کمک کند. اکتشافات هیجان انگیزی در طول زمان و در تحقیقات جمعی صورت گرفته است که این موضوع را تایید می کند.
خیلی از افراد برای خودشان رویایی دارند. بعضی از این افراد، رویاهایشان را با عشق و علاقه توصیف می‌کنند؛ اما عده‌ای دوست ندارند درباره‌ی آن‌ حرف بزنند.
چندی پیش بخش منابع انسانی گوگل در رابطه با موضوعی با یک تضاد مواجه شد. این بخش نیز مثل اغلب سازمان های منابع انسانی به استخدام افراد می پرداخت، باعث پیشرفت آنها می شد، و عملکردشان را ارزیابی می کرد.
به اعتقاد میلیونر خودساخته استیو سیبولد، برخلاف باور عمومی، همه برای کسب ثروت از موقعیت های برابر برخوردارند. اما آیا شما می توانید از این فرصت ها استفاده کنید و ثروتمند شوید؟
«آسمان همه جا همین رنگ است». هر زمان که صحبت از جابه‌جایی شغلی و توصیف سازمان‌های ایرانی پیش می‌آید، این جمله کمابیش به گوشمان می‌خورد یا حتی گاهی خودمان آن را ادا می‌کنیم.
هک رشد یک نوع جنون است. شما برای تبدیل شدن به یک استارتاپ موفق، یک بازاریاب ماهر، و یک نیروی حرفه ای که همه چشمشان به دنبال شما باشد، باید شم هک رشد را در خود پرورش دهید.
احتمالا در محیط کاری خود با افرادی روبه‌رو شده‌اید که به جای کار کردن، مدام با موبایل خود بازی می‌کنند و کارهای خود را با سرعت پایینی انجام می‌دهند. اما واقعا رفتار این افراد روی بهره‌وری کلی تیم یا شرکت تاثیر دارد؟ با ما همراه باشید.
ممکن است شبکه ی اجتماعی مورد نظر خود را درست انتخاب نکرده باشید. برای نمونه، اگر شرکتی هستید که اکثر مشتریانتان را جمعیت روستایی تشکیل می دهند، روی توئیتر هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت.
پربار کردن روزهای آخر هفته خود به وسیله «تلفن زدن به مادرتان» در حالی که مشغول «دویدن روی تردمیل» هستید و «تورق منابع خبری تان» با دست دیگر، واقعا وسوسه انگیز است؛ اما افراد موفق می دانند که این رویه فقط بهره وری و اثربخشی را کاهش می دهد.
ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که بازاریابی در دنیا به معنای واقعی از حالت سنتی ویزیتوری آن کاملاً خارج‌شده است، به عبارتی در عصر طلایی نرم‌افزارهای بازاریابی زندگی می‌کنیم .
افراد ثروتمند، از سوی دیگران جالب و مورد توجه به نظر می رسند چرا که باور عمومی بر این است که برای رسیدن به نقطه کنونی شان، زحمت کشیده اند.
فروشنده پیج است؛ فروشنده‌ای که وقتی از درآمدش سؤال می‌کنم، محجوبانه پاسخ می‌دهد: «یه‌ کم دیگه ‌میلیاردر می‌شم!» به گفته خودش هفت سال است که با اینترنت نان می‌خورد.
یکی از چالش های اصلی که زندگی حرفه ای بانوان را تهدید می کند، مساله بارداری و تولد فرزندی جدید است. این موقعیت دشوار نه تنها جسم و روان مادران را تحت فشار قرار می دهد، بلکه موقعیت شغلی آنها را نیز به مخاطره می اندازد.
مدیرعامل یک شرکت موفق بودن کار آسانی نیست مخصوصاً اگر بیشتر اوقات برای صحبت کردن با سرمایه‌گذاران بیرون از شرکت باشید و زمانی که می‌توانید با تیم کاری تان بگذرانید محدود باشد.
برخی از افراد استعداد عجیبی در صحبت کردن دارند و می توانند با هر کسی در مورد هر چیزی صحبت کنند. این در حالی است که برخی دیگر حتی در صحبت های کوتاه روزمره نیز دچار مشکل می شوند.
به خوانندگان خود چیزی نگوئید، همه چیز را به آنها نشان دهید.” – ارنست همینگوی (برنده جایزه پولیتزر در سال 1953 و برنده نوبل ادبیات در سال 1954)
اگر می خواهید از لحاظ مالی اوضاع خوبی داشته باشید، قاعدتاً دو راه بیشتر پیش روی خود ندارید: یک اینکه ارث زیادی به شما برسد، و دو اینکه خودتان ثروت هنگفتی کسب کنید.
برای دست یابی به طلای موفقیت در هر کسب و کاری، باید بتوانید نسبت به سایر افراد متفاوت فکر کنید. ماهیت اصلی کسب و کارتان چیست؟ چه راه کار هایی برای افزایش سود رسانی آن در نظر دارید
یکی از ساده ترین روش ها در فرایندهای به خاطرسپاری یا بخش هایی از یک تصویر بزرگ تر، استفاده از حرف اول هر واژه و تبدیل آن به یک واژه مخفف است. این روش به ویژه برای مواردی که نیاز به قرار گرفتن یک سری از مراحل متوالی دارد، بسیار موثر است.
خداوند به یک نفر هوش بدون صبر می‌دهد و به یکی صبر بدون هوش. بودن این دو خصوصیت با همدیگر معمولاً نتیجه شگفت‌آوری خواهد داشت.» — والتر سی. کلاین
زمان عرضه ی محصولی که پس از ماه ها و در برخی موارد سال ها تلاش، به آن جان بخشیده اید، لحظه ی سرنوشت سازی است. اما به یکباره ممکن است هیچ چیز آنگونه که فکر می کردید پیش نرود.
بی اغراق، تجربه کار در منزل، پرتحرک و متفاوت است. اگرچه خیلی ها چنین سبک زندگی ای را دوست دارند، اما چند موضوع وجود دارد که می توانند چالش انگیز باشند.
بسیاری از ما اعتقاد داریم که بعضی ویژگی ها وجه مشخصه مدیران خوب است؛ به عنوان مثال ترسیم چشم اندازی مشخص و واقع گرایانه برای سازمان تحت مدیریت خود. این نمونه و مواردی مانند آن ویژگی هایی است که بسیار مشخص و واضح هستند.
هدف هر کسی ممکن است موقع پیدا کردن شغل با دیگری متفاوت باشد. به همین دلیل هم هست که توقع افراد از ویژگی های محیط کاری با هم فرق دارد. با همه این تفاوت ها اما یک سری مسائل هم هستند که عمومیت دارند.
فرهنگ مدرن اغلب به خلاقیت، به عنوان یک موهبت طبیعی و ذاتی برای افراد نگاه می‌کند. هنرمندان همیشه با عباراتی مانند "شما بسیار با استعداد هستید” مورد ستایش قرار می‌گیرند، اما در حقیقت، استعداد و مهارت در کنار کمی تلاش و کوشش امکان‌پذیر است.
در سیلیکون ولی به نظر می رسد آرزوی همه این است که «مؤسس استارتاپ» باشند. جان وستنبرگ، نویسنده و کارآفرین، عقیده دارد اغلب افراد باید به جای دنبال کردن رؤیای استارتاپ، به دنبال راه اندازی کسب و کار های کوچک باشند.
دنیای بازاریابی در میانه تغییر و تحول بزرگی است که امکان قرار گرفتن محتوا از طرف برندها در اختیار مخاطب را بسیار ساده می‌کند. ازجمله این تغییرات می‌توان به سلطه موبایل بر تمامی جنبه‌های زندگی، ایجاد شکل‌های جدیدی از طرز بیان، خلاقیت، ارتباطات نو و جدید و فرصت‌هایی در این رابطه اشاره کرد.
نیروی کار جوان یا همان نسل Y، بهره مندی از راهنما یا مِنتور را یکی از عوامل انتخاب محل کار و ماندن در آن معرفی می کند.
زندگی ثروتمندان می تواند الگوی مناسبی برای پیشرفت باشد. با مطالعه پیشینه خانوادگی آنها، آشکارا می بینیم که در اغلب موارد، افراد موفق جهان زندگی کاملا معمولی داشته اند و ثروت و دارایی آنها نتیجه سال ها تلاش، پشتکار و البته خلاقیت است.
قسمت اول
جدا از هنر تندخوانی و دقیق خوانی، ما باید روش ها و تکنیک های حفظ کردن را هم بلد باشیم. حفظ کردن آنقدرها هم که شایعه شده سخت نیست. اشکال اینجاست که خیلی ها فکر می کنند برای حفظ یک مطلب، کافی است فقط آن را بارها و بارها بخوانند.
«چرا مردم پولدار نمی‌شوند؟» در کشوری مثل کشور ما، با فرصت‌هایی که پیش رویمان است، چرا فقط تعداد کمی از افراد هستند که با استقلال مالی بازنشسته می‌شوند؟
استرس چیزی است که همه ی ما روزانه با آن سر و کار داریم. برای اداره ی یک کسب و کار موفق، باید نقش های زیادی بر عهده گرفت و کار های زیادی را به انجام رساند، این نقش ها و کار ها را باید در کسری از ثانیه عوض کرد و در هر زمان پتانسیل انجام چند کار با هم را داشت.
اگر به مطالب و مقالات حوزه مدیریت و کسب و کار علاقه مند باشید، حتما نام و آوازه مجله کسب و کار هاروارد را شنیده و احتمالا مطالبی از آن را مطالعه نموده اید.
در سال 1946 نخستین مرکز شرکت‌های هیوندایی توسط چانگ‌جو یانگ تاسیس شد. یانگ با استفاده از حمایت‌های دولت توانست فعالیت‌های صنعتی نظیر فولادسازی، کشتی‌سازی، خدمات پشتیبانی، تجارت الکترونیک و خدمات مالی را در سال‌های اولیه فعالیت شرکت، تحت پوشش قرار دهد.
مدیریت زمان
خیلی از مواقع پر مشغله ترین اعضای تیم، در واقع کار کمتری نسبت به بقیه ی اعضا انجام می دهند. علت این امر این است که او به جای کارهایی که باید انجام می داده، وقت بیشتری را برای مدیریت عوامل حواس پرت کن اطرافش صرف کرده است.
صنعت بازاریابی و تبلیغات برای ابداع و معرفی یک سرواژه یا اصطلاح جدید در هر شبی که صبح می‌شود بسیار بدنام است. برخی از این واژه‌ها و اصطلاح‌ها مانند “بازاریابی محتوایی” بسیار مطرح و شناخته‌شده می‌شوند و برخی دیگر دوره عمر بسیار کوتاهی دارند، تا جایی که اگر نامی از آن‌ها ببریم ممکن است شما آن را به‌عنوان واژه‌ تخصصی حوزه بازاریابی نشناسید.
بسیاری از افراد همیشه در محل کار خسته بوده و در حال خوردن قهوه و نوشیدنی‌های انرژی‌زا هستند. از آن‌جایی که تنها ۲۴ ساعت در روز وجود دارد، شما نه تنها باید در این زمان از میزان بهره‌وری بالاتری برخوردار باشید، بلکه انرژی خود را حفظ کرده و خوشحال بمانید.
با فرا رسیدن سال نو، بسیاری از سازمان ها و افراد به شدت به دنبال برنامه ریزی سال جدیدشان خواهند بود. کجا بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت؟
امروز کامپیوتر شخصی به یکی از ملزومات زندگی افراد تبدیل شده است به طوری که برای اغلب کارهای روزانه خود به آن وابسته‌اند و در طول روز کارهای بسیاری را از طریق این وسیله انجام می‌دهند.
حتما دید‌ه‌اید که وقتی وارد فروشگاهی می‌شوید، فروشنده‌ای سمج سراغتان می‌آید و سعی می‌کند به شما کمک کند. شاید قصد فروشنده واقعا کمک باشد ولی اغلب خریداران دوست ندارند خود را تحت فشار احساس کنند.
شاید هیچ ویژگی شخصیتی مثل درونگرایی در برابر تغییر اینقدر از خود مقاومت نشان ندهد. هدف کوبیدن یک قشر خاص نیست، اما درونگرا ها اغلب از قرار گرفتن در موقعیت های تازه خوششان نمی آید، از ملاقات با افراد تازه نیز همینطور. در کل درونگرا ها اغلب با تغییر میانه ی خوبی ندارند.
بسیاری از موقعیت‌های فروش هم فروشنده و هم مشتری را در شرایط متقابلی قرار می‌دهد. این باعث ایجاد ترس می‌شود. در این مقاله چند استراتژی معرفی می‌کنیم تا هم از ترس مشتری هنگام خرید بکاهید و هم ترس احتمالی خودتان از عدم موفقیت در فروش را از بین ببرید.
مطابق تحقیقات صورت گرفته توسط موسسه ملی خواب آمریکا (NSF)، خواب بد نشانه‌ای از افسردگی ،استرس واضطراب است که باید جدی گرفته شود.
بسیاری از شرکت ها و کارآفرینان دوست دارند کارمندانشان طوری رفتار کنند که گویی آن کسب و کار متعلق به خودشان است. اما چند تای آنها برای توانمند سازی کارکنان خود با این نوع تفکر، قدمی عملی بر می دارند؟
خوب است که امروز همه درباره دانش و مهارت های جدید مطالعه داشته باشیم. در این مقاله به چند نکته در مورد عادت های خوب مطالعه اشاره می کنیم.
«جف بزوس» (Jeff Bezos) موسس و مدیر عامل شرکت آمازون، یکی از قدرتمندترین رهبران تجاری و تکنولوژیک جهان است که اکنون ارزش دارایی هایش به ۵۷ میلیارد دلار رسیده و می توان او را در مقام سومین شخص ثروتمند آمریکایی جای داد.
خودباوری مزیت های متعددی دارد. حتما همه ما در بین اطرافیان یا همکاران کسانی را می شناسیم که به قابلیت های خود یا به عبارتی به خودشان باور و ایمان دارند و روزانه فعالیت های متعددی را به سرانجام می رسانند.
بعضی از مدیران تا دیروقت در دفتر خود مشغول به کار می‌شوند و انتظار رفتاری مشابه را از زیردستان خود دارند. در بسیاری از موارد هم این رفتار به چالشی مهم بین کارمندانی که حاضر به اضافه کاری نیستند و مدیران تبدیل می‌‌شود.
اتوره بوگاتی، طراح و صنعتگر ایتالیایی در سال 1909 در شهر آلزاس در فرانسه، شرکت خودروسازی‌‌ را به منظور تولید خودروهای سفارشی و خاص تاسیس کرد. بوگاتی که یکی از بهترین ورزشکاران اتومبیلرانی بود در زمینه هنر و طراحی صنعتی فعالیت‌های درخشانی را از خود به نمایش گذاشت.
با اینکه دست پیدا کردن به موفقیتی چشمگیر و به هم زدن ثروتی آنچنانی شاید در فهرست آرزوهای خیلی ها باشد، احتمال تحقق یافتن هر یک از این ها بسیار ضعیف است؛ بسیار ضعیف.
گویا فرق چندانی ندارد که در چه سطحی از رفاه اقتصادی زندگی کنیم. چرا که زمان، زمانه‌ی بدهی و قرض است. افزایش هزینه‌های زندگی از جمله تهیه‌ی مسکن و استقبال افراد از مصرف‌گرایی باعث شده است که دخل و خرج‌ها هم‌خوانی چندانی نداشته باشند.
یک باغبان مشتاق و باانگیزه، زمان بسیاری را برای پرورش یک باغ صرف می‌کند تا بتواند به یک چشم انداز زیبا و مدیریت شده از باغی دست پیدا کند که همه‌ی ما آن را تحسین می‌کنیم.
کمال گرایی در اکثر مواقع یک فضیلت محسوب می شود؛ به ویژه در محل کار. اما پژوهش ها نشان می دهند فشاری که برای عملکرد بی نقص از سوی خود فرد بر خودش اعمال می شود در نهایت تنها به فرسودگی او منجر خواهد شد.
خواب از نیازهای لاینفک زیستی بشر است که به هیچ شکلی قابل حذف نیست. حتی سیستم‌های دیجیتال و رایانه‌ها نیز حالتی به نام حالت "sleep" یا خواب دارند.
به مانند تمام دوره های رونق و خرید، وجود پول به نسبت زیاد در این روزها نیز با آفات خاص خود مواجه است. آفت هایی که اگر به آنها بی توجهی کنید، ولخرجی و هدر دادن پول ممکن است منابع مالی را از بین برده و اقتصاد خانواده را تحت فشار قرار دهد.
کار کردن برای فردی خودشیفته قطعاً چندان راحت نخواهد بود. این گونه افراد به واسطه ی خود بزرگ بینی، اعتماد به نفس و مهارت بالا در ترغیب دیگران به پیروی از خود، اغلب در دنیای کسب و کار به رهبران بزرگی بدل می شوند
با این راه ها می توانید رویایتان را توی مشتتان بگیرید
چشم هایتان را ببندید؛ کمی صبر کنید تا سر و کله اش پیدا شود؛ ذهنتان را از اتفاق های ناخوشایند امروز وکارهای تلنبار شده فردایتان خالی کنید؛ نفس عمیق بکشید و بگذارید سراغتان بیاید. می بینید؟
رزومه هنوز هم یکی از رایج ترین ابزار هایی است که در فرایند جستجو به دنبال شغل تازه به کار گرفته می شود.
بسیاری از مردم فرصتهایی که برای موفقیت به آنها رو می‌کند را نمی‌قاپند. چرا؟ چون باور ندارند که می‌توانند موفق شوند.
برای سالیان متمادی محصولات آرایشی و عطرهای شرکت «الیزابت آردن» مترادف اعتبار و تجمل بوده‌ است. در شرایطی که «یونیلیور» مالک فعلی این شرکت محسوب می‌شود، الیزابت آردن به نوعی رهبری صنعت محصولات آرایشی را از دهه 1920 در اختیار داشته است.
یکی از بهترین راه‌های پیشگویی میزان رضایت شغلی یک کارمند، رابطه او با مدیرش است. پس اگر قصد دارید وارد یک محیط کار جدید شوید، بهتر است مدیر خود را بشناسید و بدانید چگونه با او ارتباط برقرار کنید.
همه ما در طول روز تحت تأثیر «چندکارگی» هستیم. مثلا یک مسابقه فوتبال را حین وب‌گردی با تبلت یا چک کردن مرتب توییتر و خبرهای تازه می‌بینیم یا حین دیدن فیلم، روی تردمیل ورزش هم می‌کنیم. اینها حالات ساده چندکارگی هستند.
«شما می‌توانید هر آنچه را در ذهن دارید، عملی کنید. به خاطر داشته باشید که همه‌چیز با یک موش و یک رؤیا شروع شد.»
چرا انضباط پس انداز نداریم و چگونه می توان به آن عادت کرد؟
پس انداز به طور کلی به پولی گفته می شود که از روی حقوق یا درآمد ماهیانه کنار گذاشته شده تا بعدا بتوان با آن کاری کرد. این پول را می توان درون بالش خود و یا در بانک نگه داری کرد.
روزهای ابتدایی سال جدید بهترین زمانی است که در آن می توان برنامه ریزی کرد و قرار و مدارهای شخصی را تنظیم نمود. این قرارهای شخصی را اغلب در قالب جملاتی مشخص درنظر می گیرند و راهنمای سال جدید قرار می دهند.
معدود برندی در زمینه تولید عینک‌های آفتابی یافت می‌شود که به جایگاه محصولات «ری‌بن» در فرهنگ امریکا و تاریخ جهان دست یافته باشد.
رفتارهایتان را بازنگری کنید
امسال از بین عادت های بد، عادت بد اهمال کردن و به تعویق انداختن کارها را انتخاب کرده ام و هفت عادت را که زیرمجموعه این عادت بد هستند برایتان توضیح می دهم که بهتر است در سال جدید آنها را کنار گذاشته و با عادات خوب و موثر جایگزین کنیم.
پولدار شدن و کسب ثروت جزو آرزوهای اکثر مردم است. افراد دوست دارند به مقداری از درآمد برسند تا بتوانند زندگی بهتری برای خود بسازند. بتوانند چیزهایی که دوست دارند را به راحتی بخرند و به راحتی تفریح و مسافرت کنند. آیا فرمولی منطقی برای این قضیه وجود دارد؟
تعطیلات سال نو فرصت یک یا دو هفته ای خوبی برای استراحت فراهم می کند که از جهات مختلف می تواند فوق العاده باشد.
خوش صحبت بودن و بهره مندی از توانایی های برقراری ارتباط با دیگران می تواند یکی از نکات و ویژگی های برجسته ی هر کسی باشد و خیلی جاها به دادتان می رسد.
غلبه بر ترس و انجام کارها و تفریحات ترسناک، جزء علایق جالب و جذاب افراد است. برخی افراد به راحتی بر ترس خود غلبه می‌کنند و برخی همیشه با ترس‌هایشان زندگی می‌کنند و توانایی انجام کارهای جدید را به دلیل تصور از ترسناک بودن آنها ندارند.
افراد بسیاری صبح به منظور سر کار رفتن از خواب بیدار شده و خود را برای روز جدید و فعالیت‌هایی که قرار است انجام دهند آماده می‌کنند. افراد مختلف معمولا در طول روز راندمان و کارایی مشخصی دارند، اما با رعایت برخی نکات می‌توان کارایی را در این مدت افزایش داد.
یاهو با به کار گیری ماریسا مِیر در سال ۲۰۱۲ سعی داشت اوضاع درهم ریخته ی خود را سر و سامانی ببخشد.
پرادا، یکی از نشان‌های تجاری مطرح ایتالیایی در تولید محصولات لوکس و باکیفیت بالا است که آغاز فعالیت آن به اوایل قرن گذشته و افتتاح نخستین فروشگاه آن به سال 1913 توسط ماریو و مارتینو پرادا در «گالریا ویتوریو اِمانوئلا» میلان باز می‌گردد.
مشکل نسبتاً تازه ای که در دنیای فناوری زده ی ما به وجود می آید، اتفاقات و برداشت های ناخواسته ایست که از طریق ایمیل به وجود می آیند.
آیا زمان تغییر در زندگی شما فرارسیده است؟ شاید این‌طور باشد. زندگی بسیار کوتاه‌تر از آن است که از تمام امکانات آن بهره نبرید.
آدیداس امروزه نه فقط برای ورزشكاران و علاقه مندان به ورزش، بلكه برای اشخاص دیگر به عنوان استاندارد كیفیت لباس و تجهیزات ورزشی شناخته می‌شود.
افراد موفق خصوصیت‌های مشترک زیادی با یکدیگر دارند. یکی از بارزترین این مشخصه‌ها، استفاده از تجربیات دیگر افراد موفق و با تجربه، در انجام کارها و اتخاذ تصمیم‌ها است.
روش‌های بسیاری وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای ترغیب کارمندان و ایجاد انگیزه در آن‌ها به منظور افزایش بهره‌وری استفاده کرد. به عنوان مثال، پرداخت پاداش یک روش بسیار ساده است، اما پول، یک انگیزه‌ی کوتاه مدت است.
همه‌ی استارتاپ‌ها با یک ایده آغاز می‌شوند، اما از نقطه‌ای به بعد، همه چیز به اجرای ایده مربوط می‌شود. بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها به زودی می‌آموزند که مشتریان تنها برای دریافت راه حل‌ پول پرداخت می‌کنند تا ایده‌. سرمایه‌گذاران نیز آموخته‌اند که نه بر روی ایده‌ها، بلکه بر روی کارآفرینان و تیم‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که می‌توانند به ارائه‌ی راه حل‌ها بپردازند. موفقیت، نیاز به شور و اشتیاق شما برای تبدیل سریع ایده‌ها به برنامه‌های اجرایی کسب‌وکار دارد.
در این ایام آنقدر خرج دارید که از هر قسمت که صرفه‌جویی کنید باز هم کم است، پس بهتر است قبل از خرید کردن برای نوروز راه‌های صرفه‌جویی در هزینه‌ها را بیاموزید تا بعد از تعطیلات برای جبران آن به زحمت نیفتید.
بازاریابی در دنیای دیجیتال، یکی از حرفه‌های نوپا و در عین حال کارآمد و مورد نیاز شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار است.
در حال حاضر چه چیزهایی روی میزتان هستند؟ آیا میز کار شما تمیز و آماده برای کار است؟ و یا پر از پروژه‌های ناتمام، کاغذ و وسایل است؟ ممکن است با خود فکر کنید “نباید برای مرتب نگه داشتن میز کارم سخت‌گیری کنم.”
در آغاز سال نو بسیاری زا ما به این فکر می کنیم که در سال جدید باید چه کارهایی انجام دهیم، چه موفقیت هایی به دست بیاوریم و به کجا برسیم.
دریافت کردن پیشنهاد کار، تجربه ی بسیار هیجان انگیزی است. اما دو پیشنهاد کار چه؟ آن هم در آن واحد؟ برای این یکی احتمالاً باید جشن گرفت.
وقتی به سراغ حوزه اسباب‌بازی کودکان می‌رویم، شرکت دانمارکی لگو یکی از معروف‌ترین برند‌های دنیا در این شاخه است. این شرکت از زمان تاسیس آن در سال 1932 با رشدی چشمگیر تبدیل به یک شرکت جهانی شده است.
راز موفقیت به شکل غلط اندازی ساده به نظر می رسد: چند هدف خوب برای زندگی خود انتخاب کنید و به آنها جامه ی واقعیت بپوشانید.
اگر امروز در جایگاهی که قبلاً برای خود متصور بودید قرار ندارید، احتمالاً حداقل گاهی به این فکر می افتید که این عدم موفقیت به علت چه می تواند باشد.
همه‌ی ما سخنرانانی را دیده‌ایم که حضار را میخکوب کلام خود می‌کنند، چه یک سخنرانی کلیدی برای هزاران نفر باشد یا جلسه‌ای برای چند نفر- و همچنین سخنرانانی وجود دارند که باعث می‌شوند مخاطبین برای پایان سخنرانی و ترک محل لحظه‌شماری کنند.
ترس یکی از واقعیات وجود هر انسانی است؛ اما آنچه که ما را از یکدیگر متمایز می کند شیوه ای است که هر یک از ما برای مدیریت آن انتخاب می کنیم.
کارمندان با استعداد و باهوش، بازوان قدرتمند یک شرکت یا سازمان هستند. کارمندانی که با ایده‌های نو و سعی بسیار، برای پیشرفت سازمان تلاش می‌کنند.
همه‌ی افراد در مورد عادات صبحگاهی صحبت می‌کنند تا به موجب آن صبح خود را به خوبی آغاز کنند. اما به پایان رساندن روز نیز می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. آیا می‌دانید چرا؟
برخی از افراد برای شروع کسب‌و‌کار خود ترجیح می‌دهند شریک خود را از میان اعضای خانواده خود برگزینند که هم قابل اعتمادتر است و هم مزایای بسیاری نسبت به غریبه‌ها برای هر دو طرف دارد.
با شناسایی ریشه‌ی مشکلاتی که در زندگی ما وجود دارند، می‌توان بسیاری از مسائل را حل کرد. امروز شیوه‌‌ی «چرا‌های پنجگانه» را برای حل کردن مشکلات با پرسیدن ۵ سوال مطرح خواهیم کرد.
هنگام پرداختن به کارهای پیچیده و بزرگ، گیر کردن در میانه ی راه اجتناب ناپذیر خواهد بود. در چنین مواقعی، بازگشت به سرچشمه های همیشگی خلاقیت و یا شیوه های حل مسئله ای که در گذشته برایتان راهگشا بوده اند وسوسه برانگیز خواهد بود.
بسیاری از شرکت ها و کارآفرینان دوست دارند کارمندانشان طوری رفتار کنند که گویی آن کسب و کار متعلق به خودشان است. اما چند تای آنها برای توانمند سازی کارکنان خود با این نوع تفکر، قدمی عملی بر می دارند؟
سالیان سال است که نام شنل به‌عنوان نامی شناخته شده در صنعت مد مطرح است؛ این برند در سال 1909 توسط گابریل شنل که بعدها به کوکو شنل شهرت یافت، شکل گرفت.
قانون جذب این طور تعریف می‌شود، «هر اتفاق مثبت یا منفی که در مورد شما رخ می‌دهد توسط خودتان جذب شده است.»
هر کسی ممکن است با حرکتی درست، شغل مناسبی برای خود پیدا کند اما همیشه تصویری از یک شغل رؤیایی در سر داشته باشد که همیشه چشمش به دنبال آن بوده است.
1
اخبار ورزشی
جالبترین ها
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج