ساختمان پزشکان

وران سرف یک متخصص مغز و اعصاب است که تصمیم گرفت وارد مدرسه كسب‌وكار شود! او 9 سال از زندگی خود را صرف موشکافی مغز انسان کرد تا پاسخی برای پرسش‌های بنیادی بشر بیابد؛ پرسش‌هایی مانند اینکه انسان چگونه موجودی است؟
روزانه بیش از صد و هشتاد میلیارد ایمیل، در سراسر جهان ارسال می‌شوند. تعداد بسیار کمی از این ایمیل‌ها باز می‌شوند. تعداد بسیار کمتری به صورت کامل خوانده می‌شوند.
مفهوم «نزدیک‌بینی بازاریابی» را «تئودور لویت» در سال 1960 معرفی کرد. شاید به راحتی بتوان گفت نزدیک بینی بازاریابی لویت، کمک بزرگی به ادبیات بازاریابی کرده است.
بازاریابی اساسا در جایی معنا پیدا می‌کند که رقابتی وجود داشته باشد. تحقیقی درسال 92 صورت گرفت درخصوص اینکه چرا برخی كسب‌وكارها در طول فعالیت خود در مقایسه با رقبا با کاهش فروش مواجه می‌شوند.
آيا شركت شما هر كاري را كه براي مشتريان مفيد و جذاب باشد، انجام مي‌دهد؟ در اين مطلب هفت سوال اساسي براي روشن شدن اين موضوع پرسيده مي‌شود.
همان طور که می دانید، لوگو ها نقش اصلی را در برند سازی بازی می کنند. یک لوگو خوب می تواند کمک بزرگی به شناختن کالا یا خدمات شما بکند.
همان طور که می دانید، لوگو ها نقش اصلی را در برند سازی بازی می کنند. یک لوگو خوب می تواند کمک بزرگی به شناختن کالا یا خدمات شما بکند.
حضور برنامه ریزی شده و به جای رسانه های اجتماعی باعث می شود خدمات رسانی های تان به ثمر بنشینند و به شما این اجازه را می دهد که با مشتری هایتان در ارتباط مستقیم باشید.
شاید فکر کنید برای صادرات باید کارخانه‌ای بزرگ یا محصولاتی بسیار خاص داشته باشید. ولی راه‌های بسیار ساده‌تری وجود دارند. آیا می‌دانستید بیشترین صادرات اغلب کشورهای پیشرفته دنیا اطلاعات و علم است؟
با وجود اینکه فروش و بازاریابی در سال‌های اخیر از نظر علمی پیشرفت زیادی داشته‌اند اما هنوز هم باورهای غلطی در بین فروشندگان و بازاریابان وجود دارد که باعث می‌شود نتوانند به اهداف موردنظر خود و شرکت‌شان دست یابند.
روابط‌عمومی و بازاریابی دو حوزه‌ای هستند که تا مدت‌ها پیش عملکرد آنها در داخل سازمان‌ها به عنوان نقطه مقابل هم و متفاوت از یکدیگر در نظر گرفته می‌شد به ویژه در اموری مانند بودجه، تشکیلات و اختصاص اعتبار که نگرانی بیشتری در مورد آنها وجود داشت.
محتوای شبکه های اجتماعی پر شده از ستاره ها، نوآوران، مدیران، ورزشکاران و سیاستمدارانی که در مشهورترین موضوع این روزها مشارکت کرده اند: چالش آب یخ.
ویترین فروشگاه شما در واقع تابلویی از خلاقیت ها، نظم، تفکر و سطح کسب و کارتان را به نمایش می گذارد و از این بابت اولین پل ارتباطی با ذهن مشتری محسوب می شود.
لوگوها را هر روز می‌بینیم. در خانه، محل کار، خیابان و حتی روی شخصی‌ترین وسایل‌مان. آن‌ها تنها یک تصویر نیستند، لوگوها در زندگی ما جای خود را پیدا کرده‌اند و به حافظه تصویری‌مان پیوسته‌اند.
شايد نتوان يك كتاب را از روي جلدش قضاوت كرد اما وقتي پاي محصولتان در ميان است، مصرف كنندگانتان حتما چنين نگاهي خواهند داشت.
با توجه به این که تعداد کمی از ورودی‌های موتورهای جستجوی رایگان قصد خرید قطعی از شما را دارند، مدیریت آن‌ها در سایت شما به طوری که احساس راحتی کنند و به مطلوب خود دست یابند بسیار مهم است.
در سال 1904، نستله حقوق شکلات را خریداری کرد که در نهایت به تولید محصولات مختلف تحت برندهای پیتر، کوهلر، نستله و کایلر منجر شد.
دنیای خرده‌فروشی، وسیع و مملو از کالاها و خدمات مختلف و متنوع است. سبک و سیاق فروشندگی در یک فروشگاه با سایر انواع فروشندگی شباهتها و تفاوتهایی دارد.
"شجاعت"، مهمترین عامل مهم موفقیت برندها در جام جهانی 2014 بود و نایک به خوبی این موضوع را درک و با را‌ه‌اندازی کمپین "Risk Everything" این روحیه را به برند خود تزریق کرد.
در پس نامگذاری بسیاری از برندهایی که روزانه بارها و بارها نام آنها را می بینیم و می شنویم دلایل جالبی وجود دارد.
سرمایه برانسون ۵٫۱ میلیارد دلار است و رئیس گروه ویرجینی است که متشکل از ۴۰۰ شرکت در سراسر جهان است. تنها هشت فقره از این شرکت ها بیش از یک میلیارد دلار در سال درآمد دارند.
شرکت سوپر سل
ایلکا پانانن می‌گوید بهترین روش پول درآوردن در بازی‌های موبایل این است که به پول فکر نکنید. به جای آن به هیجان فکر کنید.
در این مطلب چند ترفند بازار یابی با ایمیل را به شما آموزش می دهیم.
برند بر خلاف تصور عموم، مفهومی فراتر از طرح ظاهری و یا نام و نشان دارد و مفهومی انتزاعی از خوشنامی یک سازمان در ذهنیت مصرف‌کنندگان است.
در میان فوتبالیها و غیرفوتبالیها شاید کمتر کسی باشد که نام فوتبالیست معروف انگلیسی، دیوید بکهام را نشنیده باشد.
گاهی اوقات نماد سازمان‌ها و شرکت‌ها تنها یک سمبل ساده محسوب نمی‌شوند و نشانه و پیغامی مخفی در بطن خود دارند که از نظرها پنهان می ماند.
پیچیده‌تر شدن تقاضای مشتریان و رواج نیازهای خاص آنها در برخی اقلام خاص که ساخت کالا باید متناسب با این نیازها باشد، باعث شده است تعداد محصولاتی که در بازار هستند تقریبا در هر صنعتی به سرعت بالا ‌رود.
داشتن 130 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع‌کننده‌ترین دلایل برای کسب درآمد از اینستاگرام است.
مربیان برتر فروش جهان فروش را به مراحلی تقسیم می‌کنند و به فروشندگان توصیه می‌کنند که با تسلط یافتن بر روی هر یک از این مراحل، بتوانند در انتها محصول یا خدمت خود را به مشتری بفروشند و رضایت او را جلب کنند.
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنند اسکار چیزی جز بازی‌های سینمایی نیست فقط کافی است به بزرگی کمپین‌هایی که فیلم‌ها برای بردن این جایزه راه می‌اندازند نگاهی بیندازید؛ کمپین‌هایی به بزرگی ۱۰ تا ۲۰ میلیون دلار که هر کدام از آن‌ها به نوبه خود بیزینس‌های بسیار جدی هستند.
فروش صرف مزایای فوق‌العاده‌ی یک محصول تابحال هیچ بازاریابی را ثروتمند نکرده است در عوض باید دید که مشتری در کجاها صدمه دیده و سپس به او نشان داد که چگونه میتوانیم درد او را درمان کنیم.
دور همی های قوم و خویش و فامیلی، به جای تعریف جوک های بی مزه، از هر جا که می شود سر حرف را به کسب و کارتان بکشانید. کارتان را مطرح کنید.جدی و جذاب طرحش کنیدو بخواهید شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی کنند و تخصصتان را در نظر بگیرند.
احسان کرمی هستم و بعضی شب ها با رادیو هفت به خانه شما می آیم. اینجا قرار است فوت و فن خوب حرف زدن را با شما در میان بگذارم.
نام گذاری محصول یا شرکت فرآیندی مشکل است. بر خلاف تمام چالش هایی که شما با آن روبرو می شوید، این مسئله محدوده ای است که تمام افراد ادعا می کنند در آن تخصص دارند. اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که در نامگذاری نباید بیش از حد به پیشنهاد دیگران گوش داد.
نباید پاسخگویی به مشتری را با كلمه «نداريم» يا «تمام شد» آغاز کرد. در صورت موجود نبودن كالاي مورد نظر، بايد مدل مشابه را عرضه كرد و توضيحات لازم را درخصوص مدل، كيفيت و استقبال عمومي آن ارائه داد.
یکی از مقولات بسیار مهمی که نقش غیر قابل انکاری در موفقیت شغلی بازاریابان و فروشندگان دارد، نحوه‌ی لباس پوشیدن آنها است.
رقابت خون حیات‌بخش اقتصاد است که مانع از رکود و ایستایی داد و ستد می‌شود و توسعه اقتصادی، کارایی، کاهش هزینه‌‌های تولید، ارتقای کیفیت و کمیت منافع مشتری را به بار می‌آورد.
مدیریت زبان بدن در واقع مدیریت زمان، فضا، حس لامسه، حس بویایی، حالات صورت، تماس چشمی و غیره است. این مهارت به مدیران کمک می‌کند تا در مذاکرات، تغییرات مدیریتی، اعتمادسازی و ارتقای همکاری‌ها، عملکرد بهتری داشته باشند.
فروشندگان معمولی می‌گویند: «این که تمام شده؛ چرا این یکی را نمی‌برید؟» فروشندگان نابغه می‌گویند: «شاید از این جنس هنوز در انبار داشته باشیم، اجازه بدهید نگاهی بکنم. اگر نبود، پیشنهادهای دیگری هم برایتان دارم.»
چرا یک برند را به دیگری ترجیح می‌دهیم و آن را انتخاب می‌کنیم؟ وفاداری به برند نه یک عمل صرفاً ذهنی بلکه رابطه‌ای احساسی میان برندها و وفاداران و سفرای آن برند است،
آن گروه از ايده‌هاي بازاريابي كه در زير به اشتراك گذاشته شده‌اند، شايد براي شما ديوانه‌وار به نظر رسيده يا جرقه ايده‌اي وحشيانه را در ذهنتان بزنند. اما يك چيز حقيقت دارد كه بيرون رفتن از گود، امكان تفكر خارج از معمول را براي شما به وجود خواهد آورد.
یادداشت امروز نیز ترجمه مطلبی پرمحتوا در حوزه روانشناسی رنگ در بازاریابی و برند است که نکات ارزشمندی را یادآور می‌شود.
در بازار رقابتی امروز هر محصولی به راحتی فروخته نمی شود. هر روز محصولات زیادی با شکست مواجه می شوند و تولید آنها کمتر شده یا متوقف می شود. در این مقاله به خصوصیات محصولات و خدماتی می پردازیم که با استقبال مواجه شده و فروخته می شوند.
کمپین Pull and Pinch and Punch در سال 2007 برای تبلیغات محیطی محصول Wasabi Chips از برند Four Seasons Mart توسط آژانس تبلیغاتی Grey Advertising در کشور سنگاپور اجراشد.
1
اخبار ورزشی
جالبترین ها