ساختمان پزشکان

برند بر خلاف تصور عموم، مفهومی فراتر از طرح ظاهری و یا نام و نشان دارد و مفهومی انتزاعی از خوشنامی یک سازمان در ذهنیت مصرف‌کنندگان است.
در میان فوتبالیها و غیرفوتبالیها شاید کمتر کسی باشد که نام فوتبالیست معروف انگلیسی، دیوید بکهام را نشنیده باشد.
گاهی اوقات نماد سازمان‌ها و شرکت‌ها تنها یک سمبل ساده محسوب نمی‌شوند و نشانه و پیغامی مخفی در بطن خود دارند که از نظرها پنهان می ماند.
پیچیده‌تر شدن تقاضای مشتریان و رواج نیازهای خاص آنها در برخی اقلام خاص که ساخت کالا باید متناسب با این نیازها باشد، باعث شده است تعداد محصولاتی که در بازار هستند تقریبا در هر صنعتی به سرعت بالا ‌رود.
داشتن 130 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع‌کننده‌ترین دلایل برای کسب درآمد از اینستاگرام است.
مربیان برتر فروش جهان فروش را به مراحلی تقسیم می‌کنند و به فروشندگان توصیه می‌کنند که با تسلط یافتن بر روی هر یک از این مراحل، بتوانند در انتها محصول یا خدمت خود را به مشتری بفروشند و رضایت او را جلب کنند.
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنند اسکار چیزی جز بازی‌های سینمایی نیست فقط کافی است به بزرگی کمپین‌هایی که فیلم‌ها برای بردن این جایزه راه می‌اندازند نگاهی بیندازید؛ کمپین‌هایی به بزرگی ۱۰ تا ۲۰ میلیون دلار که هر کدام از آن‌ها به نوبه خود بیزینس‌های بسیار جدی هستند.
فروش صرف مزایای فوق‌العاده‌ی یک محصول تابحال هیچ بازاریابی را ثروتمند نکرده است در عوض باید دید که مشتری در کجاها صدمه دیده و سپس به او نشان داد که چگونه میتوانیم درد او را درمان کنیم.
دور همی های قوم و خویش و فامیلی، به جای تعریف جوک های بی مزه، از هر جا که می شود سر حرف را به کسب و کارتان بکشانید. کارتان را مطرح کنید.جدی و جذاب طرحش کنیدو بخواهید شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی کنند و تخصصتان را در نظر بگیرند.
احسان کرمی هستم و بعضی شب ها با رادیو هفت به خانه شما می آیم. اینجا قرار است فوت و فن خوب حرف زدن را با شما در میان بگذارم.
نام گذاری محصول یا شرکت فرآیندی مشکل است. بر خلاف تمام چالش هایی که شما با آن روبرو می شوید، این مسئله محدوده ای است که تمام افراد ادعا می کنند در آن تخصص دارند. اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که در نامگذاری نباید بیش از حد به پیشنهاد دیگران گوش داد.
نباید پاسخگویی به مشتری را با كلمه «نداريم» يا «تمام شد» آغاز کرد. در صورت موجود نبودن كالاي مورد نظر، بايد مدل مشابه را عرضه كرد و توضيحات لازم را درخصوص مدل، كيفيت و استقبال عمومي آن ارائه داد.
یکی از مقولات بسیار مهمی که نقش غیر قابل انکاری در موفقیت شغلی بازاریابان و فروشندگان دارد، نحوه‌ی لباس پوشیدن آنها است.
رقابت خون حیات‌بخش اقتصاد است که مانع از رکود و ایستایی داد و ستد می‌شود و توسعه اقتصادی، کارایی، کاهش هزینه‌‌های تولید، ارتقای کیفیت و کمیت منافع مشتری را به بار می‌آورد.
مدیریت زبان بدن در واقع مدیریت زمان، فضا، حس لامسه، حس بویایی، حالات صورت، تماس چشمی و غیره است. این مهارت به مدیران کمک می‌کند تا در مذاکرات، تغییرات مدیریتی، اعتمادسازی و ارتقای همکاری‌ها، عملکرد بهتری داشته باشند.
فروشندگان معمولی می‌گویند: «این که تمام شده؛ چرا این یکی را نمی‌برید؟» فروشندگان نابغه می‌گویند: «شاید از این جنس هنوز در انبار داشته باشیم، اجازه بدهید نگاهی بکنم. اگر نبود، پیشنهادهای دیگری هم برایتان دارم.»
چرا یک برند را به دیگری ترجیح می‌دهیم و آن را انتخاب می‌کنیم؟ وفاداری به برند نه یک عمل صرفاً ذهنی بلکه رابطه‌ای احساسی میان برندها و وفاداران و سفرای آن برند است،
آن گروه از ايده‌هاي بازاريابي كه در زير به اشتراك گذاشته شده‌اند، شايد براي شما ديوانه‌وار به نظر رسيده يا جرقه ايده‌اي وحشيانه را در ذهنتان بزنند. اما يك چيز حقيقت دارد كه بيرون رفتن از گود، امكان تفكر خارج از معمول را براي شما به وجود خواهد آورد.
یادداشت امروز نیز ترجمه مطلبی پرمحتوا در حوزه روانشناسی رنگ در بازاریابی و برند است که نکات ارزشمندی را یادآور می‌شود.
در بازار رقابتی امروز هر محصولی به راحتی فروخته نمی شود. هر روز محصولات زیادی با شکست مواجه می شوند و تولید آنها کمتر شده یا متوقف می شود. در این مقاله به خصوصیات محصولات و خدماتی می پردازیم که با استقبال مواجه شده و فروخته می شوند.
کمپین Pull and Pinch and Punch در سال 2007 برای تبلیغات محیطی محصول Wasabi Chips از برند Four Seasons Mart توسط آژانس تبلیغاتی Grey Advertising در کشور سنگاپور اجراشد.
دقیقاً چه چیزی یک کسب‌وکار را از یک برند متمایز می‌کند؟ آیا تعداد دفاتر یا شعبه‌ها است؟ آیا میزان درآمد است؟ یک کسب‌وکار چه باید بکند پیش از این که بتواند بگوید «ما دیگر فقط یک کسب‌وکار نیستیم، ما یک برندیم.»
متخصصان فروشی که عملکرد چندان مطلوبی ندارند، معمولا مهارت‌های ارتباطی ضعیفی دارند. بیشترافراد با فروشندگانی که این شرایط را دارند برخورد داشته‌اند و با ویژگی‌های آنها آشنا هستند.
مشتریان اغلب با کمال میل حاضرند برای یک محصول پول بیشتری بپردازند حتی اگر بتوانند محصولی با کارکرد مشابه (یا حتی یکسان) را از جای دیگر ارزان‌تر تهیه کنند.
بازی کردن به نفع خود و مخالفت با سایرین بدون مورد مخالفت قرار گرفتن تنها یک مهارت ارزشمند نیست؛ بلکه کلید بقا در کسب‌و‌کار است. به منظور آشنایی با این کلید موفقیت، سراغ مدیر عاملان برتر جهان رفته‌ایم.
بازاریابی پارتیزانی(چریکی) نوعی از بازاریابی است که بر ساخت برند یا استقبال غیرمعمول یک جمعیت از کاروکسب شما تمرکز می‌کند.
فروش یکی از اجزای کلیدی بازاریابی و اساس موفقیت در کسب‌وکار است، بگونه‌ای که بازاریابی بدون فروش، فاقد نتیجه‌ای ملموس و اساساً بی‌معنا خواهد بود.
قیمت گذاری کالا ها و خدمات مختلف برای خودش رازهایی دارد که در این گزارش به برخی از آنها اشاره می کنیم تا شما بهتر بتوانید انتخاب کنید و تخفیف بگیرید.
مدیران فروش عهده‌دار شغلی دشوار و پیچیده هستند که نیازمند آموزش حرفه‌ای، تعهد بسیار بالا و درک کوچک‌ترین موقعیت‌ها و نیازهای بازار است.
سفرهای روزانه شهری چیزی است که همه ما آن را تجربه کرده‌ایم. نشستن یا ایستادن در یک ایستگاه متروی شلوغ و زل زدن به یک گوشه برای اجتناب از چشم در چشم شدن با افرادی که هر روز با آن‌ها مواجهیم.
وقتی بتوانید تیپ مشتری خود را شناسایی کنید، می‌توانید مکالمه و جلسه خود را به نتیجه دلخواه بکشانید.
در این شماره 7 پیشنهاد کم‌هزینه ارائه می‌کنیم تا در کسب‌و‌کارتان استفاده کنید و فروش خود را افزایش دهید. پیشنهادات بسیار ساده هستند ولی می‌توانند اثرگذار باشند
شاید فکر کنید داشتن مهارت در کد نویسی و امور فنی طراحی وب‌سایت مهم‌ترین نیاز شما برای داشتن یک وب‌سایت فروش خوب است. به عبارت دیگر اگر طراحی وب‌سایت شما شکیل باشد به راحتی در میان وب‌سایت‌های دیگر خودش را نشان می‌دهد و فروش شما را تضمین می‌کند.
از وبلاگ ست گادین نویسنده کتاب گاو بنفش
ست گادین، نویسنده کتاب پرفروش «گاو بنفش» وبلاگی خواندنی و آموزنده برای کارآفرینان، بازاریابان، تبلیغاتچی ها و فروشنده ها دارد. تا پیش از این در هر شماره سعی کرده ایم مطالب کاربردی این وبلاگ برای خوانندگان ایرانی را ترجمه کنیم.
اگر به روزنامه های کثیر الانتشار و یا سایر مراجع منتشر کننده آگهی های استخدامی مثل سایت های معتبر مراجعه کرده باشید خواهید دید که بخش عمده ای از آگهی های استخدامی مربوط به استخدام بازاریاب مجرب و کارکشته است. شغلی که در ایران طرفدار جندانی ندارد.
هدف بازاریابی عصبی انتقال بهتر پیام‌های بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید توسط مخاطب است. در نتیجه بودجه بازاریابی و تبلیغات کاهش می‌یابد.
توصیه های برترین های دنیای بازاریابی در شماره اخیر نشریه انترپرنر
بازاریابان موفق معمولا از روش ها و شیوه های خاصی برای نفوذ در بازار استفاده می کنند. مجله Enterpreneur در شماره اخیر خود این موضوع را بررسی کرده و توصیه های این افراد را از زبان خودشان بیان می کند.
شرکت های بزرگ چه کار می کنند که این همه موفق، قابل اعتماد و مشهور هستند و در سراسر دنیا میلیون ها کاربر و طرفدار دارند؟
طراحان لوگو با در نظر گرفتن همه جوانب، معنای خاصی برای لوگوی خود در نظر می گیرند. در ادامه به معنا و مفهوم لوگوی برخی از شرکت های خودروسازی مشهور پرداخته می شود.
بردار و ببر...!
ابتکار یک موسسه محلی در بریتانیا باعث شده است که بار دیگر نشانه های رونق در اقتصاد محلی دیده شود. این موسسه کالاها را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهد.
در سوپرمارکت های سراسر جهان، رفتاری خاص میان مشتریان مشترک است: زمانی که فروشنده مشغول حساب کردن قیمت اجناس فروخته شده است، مشتری به جای اینکه به سراغ آدامس ها یا مجلات آنجا برود، موبایل خود را از جیب بیرون می آورد و کارهای دیجیتالی اش را انجام می دهد!
تحقیقات نشان می دهد که در محیط اینترنت، بازاریابی از طریق ایمیل (email marketing) بعد از بازاریابی از طریق موتورهای جست و جو (Search Marketing) اثربخش ترین روش بازاریابی بوده است
بازاریابی شبکه ای یا «نت ورک مارکتینگ» نوعی شیوه فروش است که یک کمپانی محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه می فروشد و مشتری ها پس از خرید می توانند برای این محصولات بازاریابی کند و سود ببرند.
فروش یا خرید؟
وقتی که فروش کالایی به شدت افزایش می یابد قسمت زیادی از این افزایش فروش مربوط به توصیه مشتریان کنونی به مشتریان آینده است مثلا اگر فردی کالای شما را بخرد و از آن راضی باشد او آن را به همکاران، هم دوره ای ها، همکلاسی ها و خلاصه دوستان و آشنایان خود توصیه خواهد کرد.
1
اخبار ورزشی
جالبترین ها