ساختمان پزشکان

روابط‌عمومی و بازاریابی دو حوزه‌ای هستند که تا مدت‌ها پیش عملکرد آنها در داخل سازمان‌ها به عنوان نقطه مقابل هم و متفاوت از یکدیگر در نظر گرفته می‌شد به ویژه در اموری مانند بودجه، تشکیلات و اختصاص اعتبار که نگرانی بیشتری در مورد آنها وجود داشت.
محتوای شبکه های اجتماعی پر شده از ستاره ها، نوآوران، مدیران، ورزشکاران و سیاستمدارانی که در مشهورترین موضوع این روزها مشارکت کرده اند: چالش آب یخ.
ویترین فروشگاه شما در واقع تابلویی از خلاقیت ها، نظم، تفکر و سطح کسب و کارتان را به نمایش می گذارد و از این بابت اولین پل ارتباطی با ذهن مشتری محسوب می شود.
لوگوها را هر روز می‌بینیم. در خانه، محل کار، خیابان و حتی روی شخصی‌ترین وسایل‌مان. آن‌ها تنها یک تصویر نیستند، لوگوها در زندگی ما جای خود را پیدا کرده‌اند و به حافظه تصویری‌مان پیوسته‌اند.
شايد نتوان يك كتاب را از روي جلدش قضاوت كرد اما وقتي پاي محصولتان در ميان است، مصرف كنندگانتان حتما چنين نگاهي خواهند داشت.
با توجه به این که تعداد کمی از ورودی‌های موتورهای جستجوی رایگان قصد خرید قطعی از شما را دارند، مدیریت آن‌ها در سایت شما به طوری که احساس راحتی کنند و به مطلوب خود دست یابند بسیار مهم است.
در سال 1904، نستله حقوق شکلات را خریداری کرد که در نهایت به تولید محصولات مختلف تحت برندهای پیتر، کوهلر، نستله و کایلر منجر شد.
دنیای خرده‌فروشی، وسیع و مملو از کالاها و خدمات مختلف و متنوع است. سبک و سیاق فروشندگی در یک فروشگاه با سایر انواع فروشندگی شباهتها و تفاوتهایی دارد.
"شجاعت"، مهمترین عامل مهم موفقیت برندها در جام جهانی 2014 بود و نایک به خوبی این موضوع را درک و با را‌ه‌اندازی کمپین "Risk Everything" این روحیه را به برند خود تزریق کرد.
در پس نامگذاری بسیاری از برندهایی که روزانه بارها و بارها نام آنها را می بینیم و می شنویم دلایل جالبی وجود دارد.
سرمایه برانسون ۵٫۱ میلیارد دلار است و رئیس گروه ویرجینی است که متشکل از ۴۰۰ شرکت در سراسر جهان است. تنها هشت فقره از این شرکت ها بیش از یک میلیارد دلار در سال درآمد دارند.
شرکت سوپر سل
ایلکا پانانن می‌گوید بهترین روش پول درآوردن در بازی‌های موبایل این است که به پول فکر نکنید. به جای آن به هیجان فکر کنید.
در این مطلب چند ترفند بازار یابی با ایمیل را به شما آموزش می دهیم.
برند بر خلاف تصور عموم، مفهومی فراتر از طرح ظاهری و یا نام و نشان دارد و مفهومی انتزاعی از خوشنامی یک سازمان در ذهنیت مصرف‌کنندگان است.
در میان فوتبالیها و غیرفوتبالیها شاید کمتر کسی باشد که نام فوتبالیست معروف انگلیسی، دیوید بکهام را نشنیده باشد.
گاهی اوقات نماد سازمان‌ها و شرکت‌ها تنها یک سمبل ساده محسوب نمی‌شوند و نشانه و پیغامی مخفی در بطن خود دارند که از نظرها پنهان می ماند.
پیچیده‌تر شدن تقاضای مشتریان و رواج نیازهای خاص آنها در برخی اقلام خاص که ساخت کالا باید متناسب با این نیازها باشد، باعث شده است تعداد محصولاتی که در بازار هستند تقریبا در هر صنعتی به سرعت بالا ‌رود.
داشتن 130 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع‌کننده‌ترین دلایل برای کسب درآمد از اینستاگرام است.
مربیان برتر فروش جهان فروش را به مراحلی تقسیم می‌کنند و به فروشندگان توصیه می‌کنند که با تسلط یافتن بر روی هر یک از این مراحل، بتوانند در انتها محصول یا خدمت خود را به مشتری بفروشند و رضایت او را جلب کنند.
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنند اسکار چیزی جز بازی‌های سینمایی نیست فقط کافی است به بزرگی کمپین‌هایی که فیلم‌ها برای بردن این جایزه راه می‌اندازند نگاهی بیندازید؛ کمپین‌هایی به بزرگی ۱۰ تا ۲۰ میلیون دلار که هر کدام از آن‌ها به نوبه خود بیزینس‌های بسیار جدی هستند.
فروش صرف مزایای فوق‌العاده‌ی یک محصول تابحال هیچ بازاریابی را ثروتمند نکرده است در عوض باید دید که مشتری در کجاها صدمه دیده و سپس به او نشان داد که چگونه میتوانیم درد او را درمان کنیم.
دور همی های قوم و خویش و فامیلی، به جای تعریف جوک های بی مزه، از هر جا که می شود سر حرف را به کسب و کارتان بکشانید. کارتان را مطرح کنید.جدی و جذاب طرحش کنیدو بخواهید شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی کنند و تخصصتان را در نظر بگیرند.
احسان کرمی هستم و بعضی شب ها با رادیو هفت به خانه شما می آیم. اینجا قرار است فوت و فن خوب حرف زدن را با شما در میان بگذارم.
نام گذاری محصول یا شرکت فرآیندی مشکل است. بر خلاف تمام چالش هایی که شما با آن روبرو می شوید، این مسئله محدوده ای است که تمام افراد ادعا می کنند در آن تخصص دارند. اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که در نامگذاری نباید بیش از حد به پیشنهاد دیگران گوش داد.
نباید پاسخگویی به مشتری را با كلمه «نداريم» يا «تمام شد» آغاز کرد. در صورت موجود نبودن كالاي مورد نظر، بايد مدل مشابه را عرضه كرد و توضيحات لازم را درخصوص مدل، كيفيت و استقبال عمومي آن ارائه داد.
یکی از مقولات بسیار مهمی که نقش غیر قابل انکاری در موفقیت شغلی بازاریابان و فروشندگان دارد، نحوه‌ی لباس پوشیدن آنها است.
رقابت خون حیات‌بخش اقتصاد است که مانع از رکود و ایستایی داد و ستد می‌شود و توسعه اقتصادی، کارایی، کاهش هزینه‌‌های تولید، ارتقای کیفیت و کمیت منافع مشتری را به بار می‌آورد.
مدیریت زبان بدن در واقع مدیریت زمان، فضا، حس لامسه، حس بویایی، حالات صورت، تماس چشمی و غیره است. این مهارت به مدیران کمک می‌کند تا در مذاکرات، تغییرات مدیریتی، اعتمادسازی و ارتقای همکاری‌ها، عملکرد بهتری داشته باشند.
فروشندگان معمولی می‌گویند: «این که تمام شده؛ چرا این یکی را نمی‌برید؟» فروشندگان نابغه می‌گویند: «شاید از این جنس هنوز در انبار داشته باشیم، اجازه بدهید نگاهی بکنم. اگر نبود، پیشنهادهای دیگری هم برایتان دارم.»
چرا یک برند را به دیگری ترجیح می‌دهیم و آن را انتخاب می‌کنیم؟ وفاداری به برند نه یک عمل صرفاً ذهنی بلکه رابطه‌ای احساسی میان برندها و وفاداران و سفرای آن برند است،
آن گروه از ايده‌هاي بازاريابي كه در زير به اشتراك گذاشته شده‌اند، شايد براي شما ديوانه‌وار به نظر رسيده يا جرقه ايده‌اي وحشيانه را در ذهنتان بزنند. اما يك چيز حقيقت دارد كه بيرون رفتن از گود، امكان تفكر خارج از معمول را براي شما به وجود خواهد آورد.
یادداشت امروز نیز ترجمه مطلبی پرمحتوا در حوزه روانشناسی رنگ در بازاریابی و برند است که نکات ارزشمندی را یادآور می‌شود.
در بازار رقابتی امروز هر محصولی به راحتی فروخته نمی شود. هر روز محصولات زیادی با شکست مواجه می شوند و تولید آنها کمتر شده یا متوقف می شود. در این مقاله به خصوصیات محصولات و خدماتی می پردازیم که با استقبال مواجه شده و فروخته می شوند.
کمپین Pull and Pinch and Punch در سال 2007 برای تبلیغات محیطی محصول Wasabi Chips از برند Four Seasons Mart توسط آژانس تبلیغاتی Grey Advertising در کشور سنگاپور اجراشد.
دقیقاً چه چیزی یک کسب‌وکار را از یک برند متمایز می‌کند؟ آیا تعداد دفاتر یا شعبه‌ها است؟ آیا میزان درآمد است؟ یک کسب‌وکار چه باید بکند پیش از این که بتواند بگوید «ما دیگر فقط یک کسب‌وکار نیستیم، ما یک برندیم.»
متخصصان فروشی که عملکرد چندان مطلوبی ندارند، معمولا مهارت‌های ارتباطی ضعیفی دارند. بیشترافراد با فروشندگانی که این شرایط را دارند برخورد داشته‌اند و با ویژگی‌های آنها آشنا هستند.
مشتریان اغلب با کمال میل حاضرند برای یک محصول پول بیشتری بپردازند حتی اگر بتوانند محصولی با کارکرد مشابه (یا حتی یکسان) را از جای دیگر ارزان‌تر تهیه کنند.
بازی کردن به نفع خود و مخالفت با سایرین بدون مورد مخالفت قرار گرفتن تنها یک مهارت ارزشمند نیست؛ بلکه کلید بقا در کسب‌و‌کار است. به منظور آشنایی با این کلید موفقیت، سراغ مدیر عاملان برتر جهان رفته‌ایم.
بازاریابی پارتیزانی(چریکی) نوعی از بازاریابی است که بر ساخت برند یا استقبال غیرمعمول یک جمعیت از کاروکسب شما تمرکز می‌کند.
فروش یکی از اجزای کلیدی بازاریابی و اساس موفقیت در کسب‌وکار است، بگونه‌ای که بازاریابی بدون فروش، فاقد نتیجه‌ای ملموس و اساساً بی‌معنا خواهد بود.
قیمت گذاری کالا ها و خدمات مختلف برای خودش رازهایی دارد که در این گزارش به برخی از آنها اشاره می کنیم تا شما بهتر بتوانید انتخاب کنید و تخفیف بگیرید.
مدیران فروش عهده‌دار شغلی دشوار و پیچیده هستند که نیازمند آموزش حرفه‌ای، تعهد بسیار بالا و درک کوچک‌ترین موقعیت‌ها و نیازهای بازار است.
سفرهای روزانه شهری چیزی است که همه ما آن را تجربه کرده‌ایم. نشستن یا ایستادن در یک ایستگاه متروی شلوغ و زل زدن به یک گوشه برای اجتناب از چشم در چشم شدن با افرادی که هر روز با آن‌ها مواجهیم.
وقتی بتوانید تیپ مشتری خود را شناسایی کنید، می‌توانید مکالمه و جلسه خود را به نتیجه دلخواه بکشانید.
1
اخبار ورزشی
جالبترین ها