۱۲۵۴۹۷۷
۲۸۳۴
۲۸۳۴
پ

معرفی۱۰ شغل جدید و پر درآمد ایران

در کشورمان شغل های پردرآمد شناخته شده‌ای مانند پزشکی، جراح زیبایی، وکالت، صنعت گردشگری و... وجود دارد که در سایر کشورها جزء مشاغل پرطرفدار و پردرآمد محسوب می‌شوند.

ام دی اف براق اکلیلی

یکی دیگر از طرحهای ام دی اف براق اکلیلی می باشد که امروزه با استقبال زیادی رو به رو شده است تولید این محصول در ۵ مرحله انجام می شود که در زیر آن را شرح می دهیم. مرحله ی اول تهیه ی خمیر می باشد که با برش تنه ی درختان و خورد سازی، آنها را وارد دستگاه بخار دهی کرده و با ترکیب آب و بخار یک خمیر چوب به دست می آورند، این مرحله با توجه به نوع چوب به کار گرفته شده می تواند از ۲۴ ساعت تا ۷۲ ساعت به طول انجامد مرحله ی دوم خشک کردن می باشد که خمیر به دست آمده در مرحله ی اول وارد لوله های حرارتی شده تا رطوبت آنها دفع شده و خشک شوند.

معرفی10 شغل  جدید و پر درآمد ایران

محصولات آرایشی بهداشتی

لازم به ذکر است محصولات آرایشی بهداشتی دارای انواع مختلفی هستند، که هر کدام مصرف و محل های استفاده مخصوص به خود را دارند، بسته به نوع استفاده، به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: 1) کاربردی 2) معمولی محصولات کاربردی از جمله ضد چروک ها و سفید کننده ها، ضد آفتاب، محصولات برنزه کننده پوست و... می باشند، محصولات معمولی هم شامل مواردی دیگر است.

معرفی10 شغل  جدید و پر درآمد ایران

پتو مسافرتی بچه گانه

امروزه یک خواب راحت برای کودکان در ارجیت قرار دارد و یک پتو مسافرتی بچه گانه مناسب می تواند، این مشکل را برای فرزندانمان حل کند.

این کالا باید بدون حساسیت باشد، تا کودک از خوابیدن با آن لذت ببرد، اغلب حساسیت ها باعث به خطر افتادن سلامت عمومی کودک می شود و این حساسیت های پوستی به دلایل گوناگونی بستگی دارد، یکی از این موارد را می توان پتوی نامناسب عنوان کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج