۱۲۵۷۲۱۶
۱۸۳۴۹
۱۸۳۴۹
پ

اطلاعیه مهم درباره ثبت‌نام داوطلبان کنکور

سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای از دانش آموزان داوطلب شرکت در کنکور خواست تا نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی بر اساس برنامه اعلامی وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.

ایسنا: سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای از دانش آموزان داوطلب شرکت در کنکور خواست تا نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی بر اساس برنامه اعلامی وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.

اطلاعیه مهم درباره ثبت‌نام داوطلبان کنکور

مشروح این اطلاعیه بدین شرح است:

 پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1402 (نوبت اول) در تاریخ 1401/8/8 به اطلاع داوطلبان می رساند بنا به تصمیم شورای راهبری مصوبه کنکور در جلسه مورخ 1401/7/19و ابلاغیه شماره 1401/12352/دش مورخ 1401/08/08 دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، همه داوطلبان (اعم از دانش آموزان و فارغ­ التحصیلان شاخه های نظری، فنی و حرفه ­ای و کار و دانش در تمام نظام های آموزش و پرورش) باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی بر اساس برنامه اعلامی وزارت آموزش و پرورش اقدام نمایند.

 تبصره: در آزمون سراسری سال 1402 و بعد از آن، برای داوطلبانی که سابقه تحصیلی ناقص دارند و یا کلاً سابقه تحصیلی ندارند، سهم نمره کل سابقه تحصیلی به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب در گروه درخواستی اعمال می شود و نمره آزمون اختصاصی جایگزین آن نخواهد شد. ضمناً دانش آموزان پایه دوازدهم متقاضی ورود به آموزش عالی، می توانند در آزمون سراسری سال 1402 (نوبت اول) در دیماه نیز شرکت نمایند.

لازم به تاکید است در صورتی که داوطلبی در امتحاناتی که وزارت آموزش و پرورش برای ایجاد سوابق پیش بینی می­کند شرکت نکرده و اقدام به ایجاد سوابق تحصیلی در دروس عمومی و اختصاصی ننماید، نمره آن دروس برایش صفر (0) لحاظ خواهد شد.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج