۱۲۵۷۲۳۰
۴۱۷
۴۱۷
پ

درخواست انتخاباتیِ «ایلان ماسک» از آمریکایی‌ها

میلیاردر آمریکایی و مالک جدید توئیتر از شهروندان این کشور خواست تا در انتخابات میان دوره ای کنگره به جمهوری خواهان رأی دهند.

مهر به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم: «ایلان ماسک» مالک جدید توئیتر و میلیاردر آمریکایی، از رأی دهندگان در ایالات متحده خواست تا از نامزدهای جمهوری خواه در انتخابات میان دوره‌ای کنگره حمایت کنند.

بر اساس این گزارش، ایلان ماسک در شب برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا گفت: تقسیم قدرت و مشارکت در آن، بدترین تخلف‌هایی را که می‌تواند از طرف هر دو حزب انجام شود، مهار می‌کند؛ بنابراین با توجه به اینکه رئیس‌جمهور دموکرات است، توصیه می‌کنم به جمهوری‌خواهان رأی دهید.

درخواست انتخاباتیِ «ایلان ماسک» از آمریکایی‌ها

انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا روز سه‌شنبه ۸ نوامبر یعنی درست یک روز پس از دومین سالگرد انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده برگزار می‌شود.

اکنون پرسش داغ محافل سیاسی آمریکا این است که آیا جو بایدن می‌تواند اکثریت ضعیف خود را در کنگره حفظ کند یا با رأیی که مردم تا پایان روز سه‌شنبه به صندوق‌ها می‌ریزند، مجبور می‌شود کنترل سنا و مجلس نمایندگان را بار دیگر به جمهوری خواهان واگذار کند؟

نمایندگان کنگره آمریکا هر دو سال یک بار انتخاب می‌شوند و دوره فعالیت هر سناتور نیز ۶ سال است. به همین دلیل قرار است فردا بار دیگر سرنوشت ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان همچنین ۳۵ کرسی مجلس سنا (یک سوم از ۱۰۰ کرسی‌های سنا) به رأی مردم گذاشته شود. منتخبان جدید نیز از ۳ ژانویه ۲۰۲۳ میلادی دوره کاری خود را آغاز خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج