جاباما
۱۲۵۹۰۰۸
۲۶۶۶
۲۶۶۶
پ

کشف جسد پتو پیچ و متعفن یک جوان در تهران

سرنخ‌ها پس از پیدا شدن جسد یک مرد جوان در یکی از محلات تهران، پلیس را به ۳ مرد رساند که هرسه دستگیر شدند.

همشهری آنلاین: چهارشنبه ۳۰ شهریورماه سال جاری بود که ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر در تماس تلفنی با محمدجواد شفیعی بازپرس ویژه قتل پنجم دادسرای امور جنایی، کشف جسد مرد جوانی را در خیابان طباطبایی محله فلاح گزارش کردند.

با اعلام این خبر خیلی زود تیم تحقیق  پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بین یک پتو پیچیده شده و به دلایل نامشخصی فوت کرده بود. همچنین روند تحقیقات نشان داد اهالی محله مشاهده کردند که مرد جوانی با یک موتورسیکلت جسد این مردجوان را کنار سطل زباله رها کرده و متواری شده است.

از سوی دیگر بررسی تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نشان داد، از مرگ متوفی چند روز گذشته و به این دلیل جسد متعفن شده است و آثار چاقو، ضرب و جرح روی جسد وجود ندارد. همچنین مشخص نیست که این فرد به قتل رسیده یا به دلایل دیگری به کام مرگ فرو رفته است.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی بررسی‌های ویژه کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی کلید خورد؛‌ تحقیقات ادامه داشت تا اینکه خانواده متوفی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه و مفقودی این مرد جوان را به کارآگاهان  گزارش کردند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در این مرحله با کمک اظهارات خانواده متوفی، هویت و مخفیگاه مردی که با موتورسیکلت خود جسد را به خیابان طباطبایی فلاح منتقل کرده را  شناسایی کردند و متوجه شدند احتمالا وی عضو باند سرقت محتویات داخل خودرو است. همچنین در ادامه مشخص شد مرد جوان که دست به این اعمال مجرمانه زده دوست متوفی است.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم راهی مخفیگاه متهمی که جسد را به محله فلاح منتقل کرده بود، شدند و وی را به همراه ۲ مرد دیگر که آنها هم سارق محتویات داخل خودرو هستند، دستگیر کردند.

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط محمدجواد شفیعی بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی ادامه دارد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج