۱۲۶۱۶۸۲
۴۲۰۵۳
۴۲۰۵۳
پ

کارتون فوتبالیست‌ها به حقیقت پیوست!

کم‌تر کسی فکر می‌کرد تیم ملی ژاپن بتواند مقابل آلمانِ هانسی فلیک پیروز شود اما این اتفاق افتاد

طرفدرای: کم‌تر کسی فکر می‌کرد تیم ملی ژاپن بتواند مقابل آلمانِ هانسی فلیک پیروز شود اما این اتفاق افتاد.

آسیایی‌ها تا این‌جای جام جهانی ۲۰۲۲ خیلی خوب کار کرده‌اند و دو نماینده قاره کهن توانسته‌اند دو غول فوتبال جهان را شکست دهند.

یک روز پس از پیروزی سزاوارانه عربستان سعودی مقابل آرژانتین، تیم ملی ژاپن موفق شد مقابل آلمان، یکی از تیم‌های مدعی جام پیروز شود. این پیروزی ژاپن، شانس‌شان برای صعود از گروه مرگ جام جهانی قطر را افزایش داده است و این می‌تواند اتفاق بزرگی برای فوتبال آسیا باشد.

تیم ملی ژاپن با وجود رویکرد دفاعی در نیمه اول و دریافت گل از روی نقطه پنالتی، در نیمه دوم رفته رفته خودش را پیدا کرد و روی ضدحملات به آلمان ضربه زد. نقطه عطف مسابقه، دبل سیو شوئیچی گوندا، سنگربان ژاپن در نیمه دوم بود که نگذاشت آلمان دو بر صفر پیش بیفتد. ژاپنی‌ها در ادامه با پوشش فضاها و کانال‌های ارتباطی توانستند بازیکنان آلمان را پرس کنند. گل اول ژاپن روی یک ضدحمله از جناح چپ و ریباند سیو نویر به ثمر رسید. گل دوم ژاپن از روی یک ضربه آزاد و تسلط خوب آسانو روی توپ به ثمر رسید تا کامبک سامورایی‌های آبی تکمیل شود. نکته جالب این مسابقه، پیروزی ژاپن تنها با ۲۶.۶% مالکیت توپ بود. این دومین میزان مالکیت پایین یک تیم پیروز در تاریخ جام جهانی بوده است. 

کارتون فوتبالیست‌ها به حقیقت پیوست!

شادی تاکوما آسانو از زدن گل پیروزی‌بخش مقابل آلمان

برد امروز ژاپن که روی یک بازی حساب‌شده و هماهنگ به دست آمد، رویای 35 سال پیش آن‌ها بود. در دهه 1980 ژاپنی‌ها کارتون خاطره‌انگیز فوتبالیست‌ها را ساختند که مخاطبان طرفداری حتما با این کارتون آشنا هستند. کارتونی که فوتبالیست‌های جوان ژاپن از جمله کاپیتان سوباسا و کاکرو، مقابل بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان پیروز می‌شدند و توانستند قهرمان جام جوانان جهان شوند. رویارویی یاران سوباسا با یاران اشنایدر از آلمان، یکی از خاطره‌انگیزترین قسمت‌های کارتون فوتبالیست‌ها بود. بعد از حدود سی سال، رویای ژاپنی‌ها در قالب کارتون به حقیقت پیوست و در جام جهانی 2022، ژاپنی‌ها موفق شدند آلمان را شکست دهند. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج