adexo3
۱۴۲۱۲۲۷
۱ نظر
۲۳۴۴
۱ نظر
۲۳۴۴
پ

کامنت آذری‌جهرمی پای حرف‌های آقای وزیر، جنجالی شد

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات روز گذشته در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت گفت: با تولید تلفن همراه داخلی قصد رقابت با مدل‌های موجود در بازار را داریم که این اظهارات آقای وزیر بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

برترین‌ها: عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات روز گذشته در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت گفت: با تولید تلفن همراه داخلی قصد رقابت با مدل‌های موجود در بازار را داریم که این اظهارات آقای وزیر بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

کامنت آذری‌جهرمی پای حرف‌های آقای وزیر، جنجالی شد

سیمرغ، یکی از کاربران با کنایه در همین رابطه گفت: براتون جک دست اول آوردم! کجایی محمد جواد؟! وزیر ارتباطات رئیسی گفته: با تولید تلفن همراه ایرانی قصد رقابت با مدل‌های موجود را داریم!

این توئیت سیمرغ واکنش آذری جهرمی را به دنبال داشت و وزیر سابق ارتباطات در دولت روحانی توئیت زد: متوجهم که مخالفتها با تولید گوشی داخلی به دلایلی چون نگرانی از امنیت کاربران یا اقدام نادرست دولت در اعلام ممنوعیت واردات آیفون در جریان است، اما سیاست حمایت از تولید گوشی بومی برای رده های قیمتی تا ده میلیون تومان، به شرط قیمت تمام شده کمتر نسبت به نمونه خارجی، به نظرم سیاست صحیحی است. با توجه به حساسیت و نظارت عمومی متخصصین غیر دولتی و غیرحکومتی، نگرانی از باب امنیت کاربران، قابل کنترل است. اگر تعدی به امنیت کاربران شود، به احتمال قریب به یقین افشا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • jabbar sjngh

      این دفعه باز آقای زاکانی مجبور میشه جهت خرید گوشی از خارج سفارش بده . چون گوشی داخلی با کیفیت پایین قیمت بالا تمام پیدا میکنه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج