adexo3
۱۴۲۲۶۸۹
۲ نظر
۹۲۰
۲ نظر
۹۲۰
پ

۹ نشانه که می‌گوید این فرد «زن» خوبی نیست

خط باریکی بین صداقت و بدجنسی وجود دارد. این خط اغلب به واسطه رفتار ما تعیین می‌شود. گاهی‌اوقات زنان ممکن است به طریقی رفتار کنند، که به طرز ظریفی نشان می‌دهد به خوش‌قلبی آنچه به نظر می‌رسند، نیستند.

راهنماتو: خط باریکی بین صداقت و بدجنسی وجود دارد. این خط اغلب به واسطه رفتار ما تعیین می‌شود. گاهی‌اوقات زنان ممکن است به طریقی رفتار کنند، که به طرز ظریفی نشان می‌دهد به خوش‌قلبی آنچه به نظر می‌رسند، نیستند.

9 نشانه که می‌گوید این فرد «زن» خوبی نیست

قطعا هیچ‌ فردی کامل نیست اما برخی رفتارها پرچم‌های هشدار قرمز در رابطه هستند. این پرچم‌ها ظریف‌اند و به راحتی ممکن است نادیده گرفته شوند. با راهنماتو همراه باشید چون ما می‌خواهیم 9علامت ظریفی که نشان‌دهنده بدجنسی برخی زنان است را با شما در میان بگذاریم:

1.مدام غیبت می‌کند

صادق و واقع‌نگر باشیم غیبت بخشی از انسان بودن است. اما بین گفت‌وگوهای بی‌ضرر و غیبت‌های از روی بدجنسی تفاوت هست. وقتی زنی مدام از این مرز عبور می‌کند، باید آن را نشانه‌ای بد در نظر بگیرید.

غیبت می‌تواند شکلی از دستکاری ذهنی باشد. مثلا فاش کردن اسرار دیگران، شایعه‌پراکنی و تفرقه‌اندازی از جمله غیبت‌های بد هستند. این رفتار می‌تواند نشان‌دهنده فقدان همدلی و احترام به خلوت دیگران نیز باشد.

اگر او همیشه نخستین نفری است که شروع به غیبت می‌کند و اغلب هم این حرف‌ها به ضرر دیگران تمام می‌شود، شاید باید این رفتار را به زیر سؤال ببرید.

2.دیگران را تحقیر می‌کند

مدام عقاید، نظرات و احساسات دیگران را تحقیر می‌کند. به نظرش هیچ چیز خوبی وجود ندارد و فقط فکرهای خودش معتبرند.

نظرات دیگران را نادیده می‌گیرد. گویی نظرات دیگران کوچک‌ترین اهمیتی برای او ندارد. تحقیر نظرات دیگران فقط نامحترمانه نیست. این کار نشانه‌ای از فقدان همدلی در فرد است. نشان می‌دهد که او خودش را برتر از دیگران می‌بیند و دلش نمی‌خواهد که به دنیا از زوایای متفاوت نگاه کند.

3.مدام دروغ می‌گوید

دروغ، دروغ می‌آورد. با یک دروغ مصلحتی کوچک شروع می‌شود و قبل از آنکه متوجه شوید، به شبکه‌ای از فریب وصل شده‌اید.

تحقیقات نشان می‌دهد که یک انسان معمولی هر روز 1.65بار دروغ می‌گوید. اما زنی که مدام، حتی درباره کوچک‌ترین چیزها که اهمیتی ندارند، دروغ می‌گوید، نشانه‌ای واضح از بی‌صداقتی است.

دروغگوی مزمن فریبکار، خودخواه و بی‌صداقت و غیرقابل اعتماد است.

9 نشانه که می‌گوید این فرد «زن» خوبی نیست

4.غیرمنطقی حسود است

گاه‌گاهی حسودی اجتناب‌ناپذیر است. همه ما انسانیم. اما وقتی حسودی به شکلی افراطی و غیرمنطقی صورت بگیرد، نشانه‌ای از ناامنی و تملک‌گرایی است.

اگر زنی مدام به دیگران حسادت می‌کند، معنایش این است که هیچ رضایتی از زندگی‌اش ندارد. این امر می‌تواند به رفتارهای مسموم مثل کنترل‌گری، دستکاری ذهنی و پشیمانی منجر شود.

5.هرگز خطایش را قبول نمی‌کند

همه ما آن لحظه‌ای که متوجه خطای‌مان شده‌ایم را به خاطر می‌آوریم. پذیرش خطا بخشی ضروری از رشد فردی است. اما اگر زنی هرگز اشتباهش را نمی‌پذیرد، نشان می‌دهد که مسئولیت‌پذیری و فروتنی ندارد. این نشان می‌دهد که او واقعا واقع‌بین نیست.

اجتناب از پذیرش اشتباه می‌تواند راه ارتباط را مسدود کند و باعث ایجاد تعارض‌های غیرضروری شود. این نوع رفتار باعث تخریب رابطه و پرورش منفی‌نگری می‌شود.

اگر شخصی را می‌شناسید که مدام دیگران را سرزنش می‌کند و بهانه‌گیری می‌کند، آن را پرچم قرمزی در نظر بگیرید.

6.دچار فقدان همدلی است

همدلی یعنی درک دیگران و به اشتراک‌گذاری احساسات با دیگران. همدلی به ما امکان می‌دهد در سطوح عمیق‌تر با دیگران ارتباط بگیریم و شادی، درد و ترس آن‌ها را درک کنیم.

اما وقتی زنی فاقد همدلی باشد، عمیقا ناآرام است. به نظر می‌رسد او فاقد قطعه‌ای ضروری است که از ما انسان می‌سازد. او نمی‌تواند، یا نمی‌خواهد، خودش را به جای دیگران بگذارد.

بدون همدلی برای او سخت است که ارتباطی اصیل با دیگران شکل بدهد. او ممکن است سرد، بی‌تفاوت و حتی بی‌رحم بشود.

7.همیشه نقش قربانی را ایفا می‌کند

همه ما چالش‌ها و موانعی داریم. آن‌ها بخشی از زندگی هستند. اما چگونگی کنار آمدن با این موانع و چگونگی برخاستن بعد از هر سقوط، ما را معنی می‌کند. زنانی هستند که همیشه در انتهای دریافت بی‌عدالتی قرار دارند. در همه داستان‌ها آن‌ها قربانی هستند. گویی جهان توطئه‌ای عظیم علیه آن‌هاست.

اما در گذر زمان متوجه می‌شوید که خود‌قربانی‌پنداری شیوه‌ای برای شانه خالی کردن از مسئولیت است. برای این افراد آسان‌تر آن است که دیگران را سرزنش کنند تا اینکه نگاهی در آینه به خودشان بیندازند.

ایفای نقش قربانی شیوه‌ای برای دستکاری ذهنی است. راهی برای دریافت همدلی و گریز از مسئولیت‌پذیری است.

8.به شدت رقابتی است

مقداری رقابت به کسی آسیبی نمی‌زند. رقابت می‌تواند ما را رو به جلو حرکت دهد و باعث پیشرفت شود. اما وقتی رقابت به شکلی افراطی جلوه می‌کند، می‌تواند تبدیل به یک ویژگی مسموم شود.

وقتی زنی مدام همه چیز را تبدیل به رقابت می‌کند، می‌تواند نشان‌دهنده این امر باشد که او همیشه می‌خواهد بهترین، باهوش‌ترین و موفق‌ترین باشد.

این رفتار می‌تواند به حسادت، دشمنی و فقدان همکاری منجر شود و درضمن می‌تواند تنش‌ها و درگیری‌های غیرضروری ایجاد کند.

9.هیچ‌ احترامی برای مرزها قائل نیست

احترام به مرزها برای هر رابطه‌ای، از دوستی تا رابطه عاشقانه و خانوادگی، ضروری است. این نشان می‌دهد که یک فرد به فضای خصوصی و نیازهای دیگری اهمیت می‌دهد، آن را درک می‌کند و برایش ارزش قائل است.

شخصی که مدام مرزهای شما را در می‌نوردد، نشانه‌ای واضح از بی‌احترامی را نشان می‌دهد.  این کار نشان می‌دهد که آن‌ها فقط به امیال، راحتی و رفاه خودشان اهمیت می‌دهند.

این رفتار می‌تواند به احساس ناراحتی، استرس و دشمنی منجر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      99 درصد خانم ها همین جورن

    • م

      حالا نمیشه بگی ...آدم خوبی نیست ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج