۱۴۲۳۹۸۴
۷۸
۷۸
پ

قیمت اکستنشن موی طبیعی چقدر است؟

اکستنشن مو یکی از روش‌های بسیار خوب برای پرپشت نشان دادن و حجم دادن به موها است. در این روش شما می‌توانید با اضافه کردن موهای طبیعی یا مصنوعی به موهای خودتان، مشکل کم‌پشتی موهایتان را برطرف کنید.

اکستنشن‌ها دائمی نیستند، ولی قیمت اکستنشن موی طبیعی هم نسبت به بسیاری از روش‌های دائمی مانند کاشت مو کمتر است. استفاده از این روش به دلیل مزایایی که دارد در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است. اگر درباره قیمت اکستنشن مو و روش‌های مختلف انجام این روش کنجکاو هستید؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید.

قیمت اکستنشن موی طبیعی چقدر است؟

چه عواملی در قیمت اکستنشن موی طبیعی تأثیرگذار هستند؟

اکستنشن مو طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانم‌ها از این روش برای زیباتر و حجیم‌تر نشان دادن موهایشان استفاده می‌کنند. اکستنشن با موی طبیعی و موی مصنوعی قابل انجام است. بااین‌حال از آنجایی‌که موهای طبیعی برخلاف موهای مصنوعی به‌راحتی قابل‌تشخیص نیستند و ظاهری کاملا طبیعی دارند؛ افراد زیادی علاقمند به انجام اکستنشن موی طبیعی هستند. قیمت اکستنشن موی طبیعی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان رقم دقیقی را برای آن تعیین کرد. برخی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری اکستنشن موی طبیعی به شرح زیر هستند:

کیفیت موی اکستنشن

بدون شک کیفیت مو تأثیر بسیار زیادی در قیمت اکستنشن موی طبیعی دارد. مراکز زیبایی معتبر از موهای طبیعی سالم برای اکستنشن استفاده می‌کنند. هزینه خرید موهای طبیعی برای انجام اکستنشن بسیار زیاد است. بنابراین واضح است که اگر بخواهید با موهای طبیعی اکستنشن کنید باید هزینه بیشتری نسبت به اکستنشن با موهای مصنوعی بپردازید. نکته مهم دیگر اینکه هر چقدر موهای طبیعی استفاده شده برای اکستنشن بلندتر باشند، قیمت بالاتری هم دارند.

حجم اکستنشن

موهایتان کم‌پشت است یا فقط به دلیل نارضایتی از قد موهایتان قصد دارید اکستنشن انجام دهید؟ پاسخ به این سؤال اهمیت زیادی دارد. افرادی که به موهای بیشتری برای اکستنشن احتیاج دارند باید هزینه بیشتری بپردازند. تعداد تارهای مو جزو مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت اکستنشن موی طبیعی هستند. همچنین گاهی اوقات مدل موهای افراد به گونه‌ای است که باید از موهایی با اندازه‌های مختلف و رنگ متفاوت با رنگ موهای طبیعی برای اکستنشن استفاده کرد. در چنین شرایطی هزینه‌ای که باید برای اکستنشن بپردازید بیشتر می‌شود.

روش انجام اکستنشن

یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت اکستنشن موی طبیعی شود؛ روشی است که برای نصب اکستنشن انتخاب می‌کنید. در حال حاضر اکستنشن مو با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در واقع روش انجام اکستنشن به عواملی مانند خواسته‌های مشتری، حجم و نوع موهایش تعیین می‌شود. همه روش‌های نصب اکستنشن برای همه افراد مناسب نیستند و ممکن است صدمات زیادی به موهای طبیعی آن‌ها وارد کنند. ما به شما توصیه می‌کنیم برای نصب اکستنشن به مراکز زیبایی معتبر و حرفه‌ای مراجعه کنید تا نتیجه مطلوب‌تری از اکستنشن موی طبیعی بگیرید. بااین‌حال آشنایی با انواع روش‌های نصب اکستنشن موی طبیعی می‌تواند به شما در انتخاب روش مناسب کمک زیادی کند. این روش‌ها به شرح زیر هستند:

اکستنشن موی سرد

 این روش اکستنشن مو یکی از متداول‌ترین انواع روش‌های اکستنشن موی طبیعی است که در بسیاری از آرایشگاه‌ها انجام می‌شود. در این روش موها با استفاده از چسب مخصوصی به موهای طبیعی شما متصل می‌شوند. این چسب‌ها دائمی نیستند و با شستشوی موها باز می‌شوند و از بین می‌روند. اگر برای یک شب می‌خواهید موهایتان را اکستنشن کنید؛ این روش برای شما انتخاب بسیار خوبی است زیرا برخلاف قیمت اکستنشن موی طبیعی دائمی، قیمت بسیار کمتری دارد و در عین حال می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند.

قیمت اکستنشن موی طبیعی چقدر است؟

اکستنشن موی گرم

یکی دیگر از روش‌های اکستنشن موی طبیعی که برخلاف روش قبلی دوام و ماندگاری بیشتری دارد، اکستنشن موی گرم است. در این روش چسب کراتین به کمک پنس داغ ذوب می‌شود تا چسبندگی اکستنشن بیشتر شود. البته نباید نگرانی خاصی برای باز کردن این نوع اکستنشن داشته باشید، زیرا به کمک پاک‌کننده‌های مخصوص می‌توانید این اکستنشن‌ها را به‌راحتی باز کنید. در ضمن چسب کراتین برخلاف چسب‌های دیگر آسیب کمتری به موهای شما وارد می‌کند و قابل‌رؤیت هم نیست. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از این شیوه اکستنشن برای حجیم‌تر شدن موهایتان استفاده کنید.

اکستنشن مو با لیزر

 اکستنشن مو با لیزر به کمک دستگاه‌های لیزر و چسب‌های گیاهی انجام می‌شود. اکستنشن با لیزر دوام بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر اکستنشن دارد و کمترین آسیب را به ریشه مو وارد می‌کند. از این روش می‌توان برای حجیم‌تر کردن موهای جلو و پشت سر استفاده کرد. بنابراین محدودیتی از این بابت وجود ندارد. همچنین علاوه بر موهای مصنوعی امکان استفاده از موهای طبیعی برای اکستنشن مو با لیزر هم وجود دارد.

شما پس از اکستنشن می‌توانید موهای خود را سشوار یا فر کنید بدون این که آسیبی به موهایتان وارد شود. البته که برای ماندگاری این نوع اکستنشن باید مراقبت‌های خاصی را انجام دهید. به‌عنوان‌مثال استفاده شامپوهای ملایم، رنگ نکردن موها و آرام شانه زدن موها به افزایش ماندگاری اکستنشن کمک زیادی می‌کند. هزینه اکستنشن موی طبیعی با لیزر نسبت به روش‌های قبلی بیشتر است.

دستمزد نصب اکستنشن

این روزها بسیاری از آرایشگرها اکستنشن موی طبیعی انجام می‌دهند، ولی آیا مهارت همه آن‌ها در نصب اکستنشن یکسان است؟ پاسخ این سؤال مشخص است. اکستنشن زمانی طبیعی و زیبا جلوه می‌کند که با مهارت و دقت زیاد بر روی موهای شما نصب شده باشد. در غیر این صورت ظاهری غیرطبیعی به خود می‌گیرد یا خیلی زود جدا می‌شود.

قیمت اکستنشن موی طبیعی چقدر است؟

 آسیب دیدن موها، ریزش موها و مواردی از این قبیل هم اغلب به خاطر استفاده از محصولات نامرغوب و بی‌کیفیت یا انتخاب روش‌های نادرست بدون توجه به مشکلات موهای مشتریان است. آرایشگرهای حرفه‌ای که مهارت بالایی در زمینه اکستنشن با روش‌های مختلف دارند؛ هزینه قابل ‌توجهی را برای نصب اکستنشن دریافت می‌کنند. اگر به فکر سلامت موهای خود هستید نباید قیمت اکستنشن موی طبیعی را در اولویت قرار دهید، بلکه باید کیفیت در اولویت بالاتری برای شما قرار داشته باشد.

قیمت اکستنشن موی طبیعی زیاد است یا کم؟

قیمت اکستنشن موی طبیعی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. به‌عنوان‌مثال روش انجام اکستنشن، حجم اکستنشن، دستمزد نصب اکستنشن و ... از جمله مهم‌ترین عواملی هستند که می‌توانند قیمت اکستنشن را افزایش یا کاهش دهند. در نظر داشته باشید که اضافه کردن موهای طبیعی یا غیرطبیعی به موها باعث افزایش فشار بر روی ریشه موهای شما می‌شود. اگر از مواد غیراستاندارد و بی‌کیفیت برای اکستنشن استفاده شود یا تکنیک‌های نصب اکستنشن به‌خوبی پیاده نشوند، آسیب‌دیدگی موهای شما چندین برابر خواهد شد؛ پس در انتخاب مرکز اکستنشن مو دقت و وسواس زیادی به خرج دهید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج