adexo3
۱۴۲۰۱۳۶
۵ نظر
۴۶۸۵
۵ نظر
۴۶۸۵
پ

آقای زاکانی، از دلسوزی شما همه جای ما سوخت!

روزنامه همشهری با اختصاص یک صفحه کامل به ماجرای بازی پرسپولیس - سپاهان و برای منع حضور بانوان علاقه‌مند به فوتبال به بهانه نبودن زیرساخت در ورزشگاه ها و نبود فرهنگ مردمی پرداخت.

برترین‌ها: در حالی که این روزها در تهران همه مردم از ترافیک، آسفالت خیابان‌ها و معابر و اتفاقاتی که در پارک‌های قیطریه و لاله گلایه دارند و از شهرداری خواهان برطرف کردن این مشکلات می‌باشند، اما روزنامه همشهری که متعلق به شهرداری می‌باشد با تیتر بزرگ هشتگ روز سیاه فوتبال که این روزها عده‌ای در توئیتر به راه انداختند به دنبال منع حضور بانوان در استادیوم‌ها به بهانه نبودن زیرساخت در ورزشگاه‌ها و نبود فرهنگ مردمی می‌باشد.

آقای زاکانی، از دلسوزی شما همه جای ما سوخت!

فهیمه فرهمندپور، ‌رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان در یادداشتی در روزنامه همشهری در مورد حضور زنان در ورزشگاه نوشت: موافقان حضور زنان در ورزشگاه‌ها این موضوع را با حضور زنان در سینماها و پارک‌ها مقایسه می‌کنند و می‌گویند همانطور که زنان و مردان در سینما و تئاتر یا در خیابان و پارک می‌توانند در فضای مشترک کنار هم باشند، در ورزشگاه‌ها هم می‌توانند با هم فوتبال تماشا کنند. زنان را کنار بگذاریم و خود مردان را با هم مقایسه کنیم. مردانی را سراغ دارید که بعد از تماشای یک فیلم صندلی‌های سالن سینما را بشکنند؟ ولی بارها این اتفاق در ورزشگاه‌ها افتاده است. فضای ورزشگاه با سینما و تئاتر قابل مقایسه نیست و نگاه متفاوتی را برای حل مسائل می‌طلبد. افرادی که مخالف حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستند، این دغدغه‌ها را داشتند. با اتفاقاتی که افتاده است می‌شود واقع‌بینانه اظهارنظر کرد که با صرف درست‌شدن زیرساخت‌هایی مثل نرده‌کشی، ورودی و خروجی مجزا و... مسئله حل نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      من بعنوان یه تهرانی از زاکانی و عملکردش راضی ام خواهشا همه چیز رو سیاسی نکنید خدایی خیلی جا

    • ناشناس

      چند تا از عملکرد ایشان نام ببر

    • طاها

      فقط ببند در گاله رو

    • ناشناس

      تمام کار شهردار رانتی وبی کفایت شده سیاسی بازی . لج بازی با مردم

    • ناشناس

      اقای زاکانی برادر اگر دکتری برو در بیمارستان خدمت کن رفته بودم استادیوم ازادی مثل قفس بود شایسته ایران اسلامی نیست کلی زمین هست برو استادیوم درست کن نرو چین ما خودمان شرکتهای سازنده اتوبوس زیاد داریم دلار هم نمیخواهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج