adexo3
۱۴۲۳۵۱۱
۱ نظر
۴۸۳۶
۱ نظر
۴۸۳۶
پ

کپی‌برداری مالک یک تیم لیگ برتری از زنوزی

با این اوصاف به نظر می‌رسد که رضا حدادیان بعد از ۵ سال مالکیت باشگاه نساجی دیگر قصد تیمداری نداشته و در تدارک واگذاری این باشگاه پرهوادار شمالی است.

فرهیختگان: بعد از اعلام خبر کناره‌گیری زنوزی از تیمداری و واگذاری باشگاه تراکتور، حالا از مازندران نیز خبرهایی مبنی بر واگذاری نساجی می‌رسد. با این اوصاف به نظر می‌رسد که رضا حدادیان بعد از ۵ سال مالکیت باشگاه نساجی دیگر قصد تیمداری نداشته و در تدارک واگذاری این باشگاه پرهوادار شمالی است.

کپی‌برداری مالک یک تیم لیگ برتری از زنوزی

در شرایطی که تعدادی از مالکان بخش خصوصی در سالیان اخیر حاضر به پذیرفتن ریسک باشگاه‌داری در لیگ برتر شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که بسیاری از این سرمایه‌گذاران با توجه به محدودیت‌های ساختاری فوتبال ایران از قبیل بحث تبلیغات محیطی یا حق پخش تلویزیونی، قید تیم‌داری را زده و انگیزه‌ای برای ادامه مالکیت باشگاه‌های خود ندارند. اتفاقی که با توجه به سوابق مدیریت و تیمداری مدیران دولتی، قاعدتا نتیجه چندان مثبتی را برای فوتبال  ایران در پی‌نخواهد داشت.

با این اوصاف بعد از خبر واگذاری تراکتور در پایان فصل، احتمالا شاهد واگذاری یک تیم پرطرفدار دیگر طی سال جاری خواهیم بود. البته که باید منتظر بود و دید که در نبود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بی توجهی مسئولان استانی، چه سرنوشت شومی در انتظار این باشگاه‌های پرهوادار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز خسرونژاد

      اعلام این خبر آنهم دقیقا قبل از بازی سرنوشت ساز نساجی مقابل استقلال قطعا تضعیف روحیه و بازی با احساس پاک مردم خسته اما عاشق نساجی و بازیکنان با غیرت و سرمربی محبوب این تیم به قصد برد تیم رقیبه .
      درود بر جناب حدادیان مالک شریف تیم نساجی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج