adexo3
۱۴۲۰۲۲۲
۹۹۵۷
۹۹۵۷
پ

۷ شلوار ترند بهار که باید در کمد لباس شما باشد

رسیدن بهار و نو شدن سال بهانه‌ی خوبی برای تغییر لباس‌های کمدتان است.

دیجی کالامگ: رسیدن بهار و نو شدن سال بهانه‌ی خوبی برای تغییر لباس‌های کمدتان است.

خرید لباس‌های نو و به روز کردن استایل همیشه کار جذاب و روحیه‌بخشی است. البته قبل از انجام این کار بهتر است لباس‌های قدیمی و آن‌هایی که دیگر استفاده نمی‌کنید را از کمد خارج کرده و به خیریه ببخشید یا در اپلیکیشن‌های فروش لباس دست دوم بفروشید. با انجام این کار جا برای لباس‌های جدید باز می‌شود و انباشتگی لباس‌ها باعث چروک شدنشان در کمد نمی‌شود. ۷ شلوار بهاری در لیست لباس‌های ترند بهار ۱۴۰۳ وجود دارند که حداقل چند مدل آن باید در کمد هر فرد خوش استایلی باشد.

در این مطلب از دیجی‌کالا مگ قرار است این ۷ شلوار بهاری را به شما معرفی کنیم تا بتوانید امسال بهار هم مثل همیشه یک استایل ترند، زیبا و جذاب داشته باشید.

۱. شلوار فاق بلند

۷ شلوار ترند بهار که باید در کمد لباس شما باشد

در انبار لباس هر خانه‌ای حداقل یک شلوار فاق بلند پیدا می‌شود چون در دهه‌های گذشته جزو شلوارهای ترند بوده است. کمر این مدل شلوار بالای ناف است و تقریبا به زیر خط سینه می‌رسد. پوشیدن این شلوارها حس راحتی به شما می‌دهد و می‌توانید آن را با هر نوع بلوزی ست کنید.

۲. شلوار خمره‌ای

۷ شلوار ترند بهار که باید در کمد لباس شما باشد

افرادی که همیشه از استایل‌های جسورانه استقبال می‌کنند قطعا پوشیدن شلوار خمره‌ای را دوست دارند. این شلوار به سبک قدیمی لباس پوشیدن مرتبط است اما در سال جدید تغییراتی در آن ایجاد شده و ظاهری مدرن پیدا کرده است. شما می‌توانید این شلوار را با هر نوع کفشی، از صندل‌های پاشنه‌دار تا کفش ورزشی ست کنید. همچنین پوشیدن یک پلوشرت یا بلوز مردانه‌ی آستین کوتاه سفید با این شلوار بسیار زیبا خواهد بود.

۳. شلوار کارگو

۷ شلوار ترند بهار که باید در کمد لباس شما باشد

شلوار کارگو همچنان در لیست شلوارهای محبوب در یک سال گذشته تا امروز دیده می‌شود. این مدل شلوار کمر را بلندتر، ساق پا را باریکتر و اندام شما را زیباتر نشان می‌دهد، به همین دلیل همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است. جیب‌های کنار این شلوار ظاهری خاص به آن بخشیده است.

۴. شلوار پارچه‌ای راه‌راه

۷ شلوار ترند بهار که باید در کمد لباس شما باشد

این شلوار الهام گرفته از استایل‌های مدیریتی طراحی شده و می‌تواند استایل شما را از نیمه رسمی تا رسمی تغییر دهد. راه‌های عمودی پارچه به بلندتر و لاغرتر دیده شدن اندم شما کمک می‌کند. شما می‌توانید این مدل شلوار را با هر کفشی بپوشید. همچنین می‌توانید آن را همراه با یک تی‌شرت پوشیده و استایل اسپرت داشته باشید. ایده‌ی دیگر این است که به سراغ پیراهن رسمی و حتی کت بروید تا استایل کاملا رسمی داشته باشید. در استایل کردن با این شلوار دست شما کاملا باز است چون با هر ترکیبی هماهنگ می‌شود.

۵. شلوار پارچه‌ای ساده

۷ شلوار ترند بهار که باید در کمد لباس شما باشد

این محبوب‌ترین شلوار برای فصل گرم است. یک شلوار ساده و تقریبا گشاد با رنگ‌های خنثی که با هر بلوز و کفشی ست می‌شود. از لاغرترین افراد تا اشخاصی که لباس‌های اورسایز می‌پوشند می‌توانند به راحتی از این مدل شلوار استفاده کنند.

۶. شلوار مخمل کبریتی

۷ شلوار ترند بهار که باید در کمد لباس شما باشد

پارچه‌ی مخمل کبریتی از محبوب‌ترین پارچه‌ها برای دوخت لباس‌های بهاری و پاییزی است. ایند مدل شلوار کلاسیک، که همیشه در لیست محبوب‌ترین‌ها قرار دارد، در رنگ‌های متنوع تولید می‌شود و می‌تواند در روزهای خنک بهاری بدن شما را به شکل مناسبی گرم نگه دارد. البته در بهار ۱۴۰۳ رنگ آجری این شلوار ترند شده است پس اگر می‌خواهید با این شلوار استایل کنید، بهتر است به سراغ رنگ‌های قهوه‌ای، آجری یا نارنجی پررنگ بروید.

۷. شلوار فیبی فیلو (دامن شلواری)

۷ شلوار ترند بهار که باید در کمد لباس شما باشد

وقتی صحبت از شلوارهای راحت به میان می‌آید این مدل شلوار حرف اول را می‌زند. دامن شلواری آخرین گزینه در لیست ۷ شلوار بهاری ترند قرار دارد و احساس راحتی که به شما می‌دهد کاملا با فصل بهار هماهنگ است. شما می‌توانید این شلوار را با شومیز، کت و حتی تاپ بپوشید و از زیبایی آن لذت ببرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج