۱۲۰۹۸۸۱
۵۶۰۸۲
۵۶۰۸۲
پ

محتوای حمایت‌شده

متخصص کامپوزیت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین متخصص کامپوزیت دندان با داشتن تجربه کافی، استفاده از بهترین متریال و ابزار و شرایط دندان ها و دهان ظاهر و کیفیت آن را بهبود ببخشد.

آیا به دنبال بهترین متخصص کامپوزیت دندان هستید؟ می دانید بورد تخصص و مهارت و استفاده از تجهیزات مدرن و استرلیزه تا چه حد روی کیفیت و بهبود دندان هایتان تاثیر دارد؟ دندان ها یکی مهمترین قسمت های بدن هستند که جدا از اهمیت کارآیی روی زیبایی نیز تاثیر دارند. همه ما روی سلامتی و زیبایی دندان های خود حساس هستیم و به محض مشاهده کوچکترین مشکلی درصدد رفع آن خواهیم بود. روش های بسیار زیادی برای ترمیم دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد که هر یک به منظور بهبود بخشی از دندان هستند‌. اما رایج ترین روشی که این روزها بسیار به کار می رود کامپوزیت دندان است که بایستی حتما زیر نظر متخصص انجام شود‌. اگر شما هم دارای دندان های نامنظم و پر رنگی هستید، بهتر است درباره کامپوزیت بیشتر بدانید. در ادامه شما را با چگونگی انجام‌ کامپوزیت دندان توسط بهترین متخصص کامپوزیت دندان آشنا خواهیم کرد.

متخصص کامپوزیت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟

دکتر کیهان قدیمی

شرایط استثنایی کامپوزیت اقساطی

با امکان پرداخت اقساط بدون ضامن

 ۱۰% تخفیف خدمات زیبایی در صورت پرداخت نقدی

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۹۰۲۷۲۲۲۵۹

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت روشی است که در مطب و در یک و نهایتا دو جلسه با کمک مواد رنگ دندان ( کامپوزیت دندان ) بد فرمی ها، بعضی انواع بد رنگی‌ها ، فواصل باز بین دندانی، ترکهای دندانی ، شکستگیهای دندانی، لب پر شدن دندانها ، بهم ریختگیهای دندانی خفیف تا متوسط را می توان برطرف و ترمیم کرد.

ویژگی‌های یک متخصص کامپوزیت دندان

اهمیت بسیاری دارد که شما برای این کار درمانی و زیبایی حتما نزد یک متخصص یا فوق تخصص و فلوشیپ بروید:

داشتن مدرک معتبر

 اگر قصد دارید که دندان های خود را کامپوزیت کنید باید حتما به یک پزشک متخصص دارای مدرک معتبر و استاندارد مراجعه نمایید چرا که انجام کامپوزیت غیراصولی عوارض بسیاری دارد.

استفاده از بهترین مواد و متریال

متخصصین مجرب به شما اطمینان می‌دهند که از بهترین و مرغوب‌ترین مواد و برند کامپوزیت استفاده نمایند.

داشتن کادر درمانی مجرب

داشتن کادر حرفه ای و با مهارت درمان زیبایی در مطب استرس شما را کاهش می دهد.

استفاده از بهترین ابزار

با انتخاب یک دندانپزشک خوب و متخصص، و اطمینان از به کار گیری ابزار استاندارد سلامت دهان و دندان شما حفظ می‌شود.

صرف زمان لازم و کافی برای بیمار

یک دندانپزشک باتجربه و متخصص روند درمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. اگر شما دکتر نامناسبی را انتخاب کنید، تجربه کم و سرعت کم دست دندانپزشک سبب طولانی‌تر شدن کار می‌شود.

توجه به نکات بهداشتی در مطب

پزشک متخصص شرایط مناسب بهداشتی را برای بیماران خود در مطب فراهم می‌آورد.

داشتن دانش به روز

اگر شما یک پزشک خوب را انتخاب نمایید دوره‌های تخصصی را گذرانده و آموزش‌های لازم را در این حوزه دیده‌اند و می‌توانند بهترین خدمات را ارائه دهند.

چگونگی انجام کامپوزیت توسط بهترین متخصص کامپوزیت دندان

زیبایی مسئله بسیار مهمی است که این روزها همه ما با وجود دغدغه های بسیار طالب آن هستیم. دندان ها نیز به عنوان عضوی از صورت روی زیبایی چهره بسیار تاثیرگذارند. با وجود تمام زیبایی چهره اگر دندان هایی کثیف و یا شکسته و کج داشته باشید، زمانی که می خواهید لبخند بزنید، این زیبایی به شدت تخریب خواهد شد. از این رو افراد به دندان های خود بسیار اهمیت می دهند و از روش های بسیار زیادی نیز به منظور حفظ سلامتی و زیبایی دندان های خود استفاده می کنند. کامپوزیت دندان نیز یکی از روش های به روز و مفید برای رسیدگی به دندان است و نتیجه عالی دارد؛ اما زمانی که شما تحت نظر بهترین متخصص کامپوزیت دندان این کار را انجام دهید. در این روش از یک ماده مخصوصی تحت عنوان رزین کامپوزیت برای پر کردن پر کردن دندان استفاده می کنند.

این ماده از قبل ساخته نشده و پیش ساخته نیست، بلکه به تشخیص پزشک متخصص روی قسمت های خالی دندان که نیاز به تعمیر دارد به صورت لایه های مختلفی قرار می گیرد. این ماده نرم به راحتی شکل می گیرد و می توان دندان های کج و شکسته شده را متناسب با دیگر دندان ها از لحاظ رنگ، خطوط و ضخامت حالت داد. این خمیر توسط پزشک با کمک یک قلم مخصوص روی دندان قرار می گیرد البته این کار باید با رعایت نکات بهداشتی توسط ابزار استرلیزه شده انجام شود. پس از اینکه مواد توسط قلم روی دندان ها گذاشته شد و حالت های آن ها نیز طراحی گردید، در نتیجه توسط نور یک دستگاه مخصوصی به نام لایت کیور ماده نرم و خمیری را سخت می کنند. زمانی که پزشک از سختی کار مطمئن شد آنگاه دندان را بدون اینکه هیچ درزی میان لایه کامپوزیت و دندان وجود داشته باشد، باند خواهد کرد.

متخصص کامپوزیت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟

جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

@Keyhan_kaj_dental

متخصص کامپوزیت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟

نحوه انتخاب متخصص کامپوزیت دندان

برای انتخاب بهترین دکتر کامپوزیت و متخصص ترمیمی روش‌های متنوعی وجود دارد:

  • جستجو در اینترنت
  • جستجو در فضای مجازی مانند اینستاگرام
  • پرس و جو از اطرافیان
  • راهنمایی از یک دندانپزشک عمومی

توصیه‌های پزشک متخصص کامپوزیت برای بیماران

  • بهداشت دهان و دندان را حفظ کنید
  • از ساییدن دندانها خودداری کنید
  • با احتیاط بجوید
  • فعالیتهای شدید ورزشی یا بدنی انجام ندهید
  • کامپوزیت های آسیب دیده را ترمیم نمایید
  • سیگار را ترک کنید
  • چکاپ منظم در کلینیک دندان‌پزشکی انجام شود

مخاطبان روش کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان، یکی از روش های جدید و کارآمد به منظور تعمیر دندان است که با نام لمینیت کامپوزیتی یا ونیر نیز شناخته می شود. دلیل نام گذاری این روش به سبب ماده ای به نام کامپوزیت است که روی سطح بیرونی دندان قرار می گیرد. این ماده سفید رنگ را جهت تغییر دادن رنگ و یا حتی حالت دندان استفاده می کنند. بسیاری از ما به دلیل اختلالات هورمونی؛ مشکلات ارثی، خرابی زودرس، عدم نگهداری درست و... ممکن است دارای دندان های نامنظم با اشکال ناجور و همچنین کثیف از لحاظ رنگ باشیم. حتی گاهی مسواک نیز پاسخگوی کثیفی دندان ها و تغییر رنگ دندان نخواهد بود که این مسئله روی زیبایی و در نتیجه اعتماد بنفس انسان تاثیرات منفی دارد. علم به اندازه ای پیشرفت کرده که هم اکنون هزاران روش برای هر رفع هر یک از مشکلات وجود دارد؛ اما مسئله مهم انتخاب مناسب ترین روش و با شرایط مناسب استاندارد است.

کامپوزیت یک روش کاملا تخصصی است که بایستی تحت نظر بهترین متخصص کامپوزیت دندان آن را انجام داد. رعایت نکات بهداشتی برای ترمیم دندان بسیار مهم هستند و این نکات از استرلیزه کردن تجهیزات، باکیفیت بودن مواد، تخصص پزشک و حد استاندارد بودن مرحله کامپوزیت و ... را شامل می شود‌. اهمیت کیفیت کار روی ماندگاری آن بسیار تاثیر دارد و به همین جهت توصیه می شود که حتما توسط بهترین متخصص کامپوزیت دندان، اقدام به ترمیم دندان های خود کنید.

متخصص کامپوزیت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟

این روش اگرچه یک روش مناسب برای زیبایی دندان ها است اما هر کسی نمی تواند اقدام به کامپوزیت دندان کند. کامپوزیت توسط بهترین متخصص کامپوزیت دندان تنها مناسب:

  • تغییر فرم دندان و رنگ دائمی دندان ها
  • ترک، لب پریدگی و شکستگی دندان
  • میخی بودن یا کوچک بودن دندان
  • ساییدگی در برخی از سطوح
  • نامرتب و یا کج بودن دندان ها 
  • وجود لکه روی دندان
  • مزایای کامپوزیت دندان

زیبایی مسئله بسیار مهمی بوده که همواره انسان را با خود درگیر کرده و حال این زیبایی می تواند به هر شکلی و برای هر عضو از بدن باشد. دندان ها تا زمانی که دهان ما بسته است روی زیبایی تاثیر ندارند؛ اما زمانی که ما شروع به صحبت کردن و یا لبخند زدن می کنیم، آنگاه است که متوجه اهمیت زیبایی دندان خواهیم شد. کامپوزیت یکی از انواع روش های بسیار موثر روی زیبایی دندان ها است که کیفیت و ماندگاری بالایی دارد. البته روش های بسیار زیاد دیگری برای ترمیم دندان ها وجود خواهند داشت که از این میان ما به دنبال بهترین ها هستیم. کامپوزیت دندان برتری هایی نسبت به دیگر روش ها دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

متخصص کامپوزیت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟

مزایای کامپوزیت دندان

  • کامپوزیت دندان در مقایسه با دیگر روش ها مانند لمینت باعث تراش کمتر بافت دندان می شود. زیرا تراش بیش از حد به مرور باعث ضعیف شدن بافت دندان و در نتیجه از بین رفتن آن خواهد شد‌
  • برای انجام کامپوزیت نیاز به رفت و آمدهای مکرر و جلسات بیشتر نیست، بلکه شما تنها در یک جلسه توسط بهترین متخصص کامپوزیت دندان می توانید دندان های خود را ترمیم‌ نمایید.
  • در این روش به سبب عدم استفاده از ابزار بسیار پیچیده یا انجام تراش دندان عمقی هیچگونه پریدگی یا شکستگی وجود نخواهد داشت.
  • روش کامپوزیت دندان دارای قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دیگر روش های ترمیم دندان داد.
  • چنانچه پس از فرم دادن کامپوزیت دندان، قسمت هایی نیاز به اصلاح داشته باشد، می توان به راحتی این کار را انجام داد. البته این اصلاح  فرم و اصلاح طرح لبخند باید به تشخیص پزشک متخصص باشد.
  • ماندگاری بالا و کیفیت بهتر از مهمترین مزیت های روش کامپوزیت دندان به شمار می روند.
  • داشتن دندان هایی سالم، زیبا، بی نقص و سفید یکی از ایده آلات روش کامپوزیت دندان است.
  • تمام قسمت های خالی دندان های شما پر شده و شکل و رنگ دندان‌ ها نیز به زیبا ترین شکل ممکن تغییر می کند.

دندانپزشکی یا خلق اثر هنری

خدمات کامپوزیت ونیر علاوه بر اینکه بر پایه علم و آگهی دندانپزشک می‌باشد، بیشتر نیاز به سلیقه و هنر دندانپزشک دارد. می‌توان گفت خدمات دندانپزشکی زیبایی تلفیقی از هنر و علم است.

متخصص کامپوزیت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟

دکتر کیهان قدیمی

  • جراح - دندانپزشک
  • تخصص در ایمپلت و ارتودنسی و زیبایی
  • دکتر کیهان قدیمی؛ در سال ۱۳۷۸ از دانشکده دندانپزشکی تبریز فارغ التحصیل شده اند. دکتر قدیمی موسس اولین درمانگاه شبانه روزی و مدرن دندانپزشکی عمومی و تخصصی در شهرستان میانه هستند. حسن خلق و شهرت ایشان در انجام ایمپلنت و ارتودنسی منجر به مراجعه بسیاری از بیماران از سایر شهرستان‌های استان واشتهار این مرکز در شهرستان میانه گردید.
  • دکتر قدیمی برای گذراندن دوره‌های تخصصی به مدت ۱۰ سال در خارج از کشور و تحت نظر اساتید به نام دندانپزشکی در کشور‌های آلمان، فیلیپین، ایتالیا و آمریکا صرف زمان نمودند و دراین بین تجارب بسیار زیادی کسب نمودند.
  • درحال حاضر ایشان یکی از متبحرترین دندانپزشکان در انجام ارتودنسی در ایران هستند.
  • همچنین ایشان زیر نظر اساتید بین المللی به نام این رشته:
  • دکتر مک کارن متخصص ترمیم و زیبایی در شیکاگو
  • دکترکاملیا آرکانجلو رئیس دانشگاه دندانپزشکی رم آموزش دیده اند و افتخار شاگردی نزد اساتید فوق را داشته اند.
  • همچنین در زمینه زیبایی و ترمیمی نیز زیر نظر اساتید ایرانی:
  • دکتر طبری رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران
  • پروفسور علی یزدانی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی
  • دکتر مهدی جوان عضو هیات علمی دانشگاه همدان
  • دکتر حسین نواب بنیانگذار دانشکده دندانپزشکی
  • دوره‌های ترمیم و زیبایی دندان را در طی ۵ سال آموزش دیده اند، علاوه بر این ایشان در بیش از ۲۰۰ سمینار تخصصی داخلی و خارجی حضور داشتند.متخصص کامپوزیت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟

متخصص کامپوزیت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرایط استثنایی کامپوزیت اقساطی

با امکان پرداخت اقساط بدون ضامن

 ۱۰% تخفیف خدمات زیبایی در صورت پرداخت نقدی

متخصص کامپوزیت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟متخصص کامپوزیت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۹۰۲۷۲۲۲۵۹

متخصص کامپوزیت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟

جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

@Keyhan_kaj_dental

متخصص کامپوزیت دندان چه ویژگی‌هایی دارد؟

سعادت آباد، روبروی صرافها(جنوبی)، پلاک، ٦٢طبقه ١، واحد ٤

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج