۱۰۰۰۰۸۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

علم‌الهدی: با چه توجیهی محدودیت‌ها را قائل‌شدید؟

امام جمعه مشهد با اشاره به نادیده گرفتن مصالح اقتصادی استان و عواطف ولایی مردم در موضوع بازگشایی حرم، گفت: استان آماده پذیرایی از زائران با اجرای هرگونه برنامه بهداشتی است.

خبرگزاری مهر: امام جمعه مشهد با اشاره به نادیده گرفتن مصالح اقتصادی استان و عواطف ولایی مردم در موضوع بازگشایی حرم، گفت: استان آماده پذیرایی از زائران با اجرای هرگونه برنامه بهداشتی است.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، ۹ خرداد ماه در سیزدهمین «خطبه مجازی» با اشاره به بهره مندی از برکات کسب شده در ماه رمضان گفت: باید ارزیابی کنیم که چقدر از حال و هوای ماه رمضان و توفیقات آن در ما باقی‌مانده است.

وی با بیان اینکه یازدهمین مجلس شورای اسلامی که یک مجلس ولایی است، افتتاح شد، اظهار کرد: پیام رهبر انقلاب به افتتاحیه مجلس یازدهم از نظر جامعیت وظایف، یک مانیفست برای این مجلس است.

علم‌الهدی: با چه توجیهی محدودیت‌ها را قائل‌شدید؟

امام جمعه مشهد ابراز کرد: اگر ابعاد این پیام به شکل دستورالعمل درآید و اجرای آن قابل ارزیابی باشد، مجلس موفقی خواهد بود.

وی با بیان اینکه مدیریت نظام ما در مسئله بیماری کرونا دنیا را متعجب کرد، افزود: رهبری در جریان کرونا دو دستور دادند؛ یکی به مردم و دیگری به مسئولان.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: دستور رهبری به مردم این بود که دستوراتی که از ناحیه ستاد ملی مقابل به کرونا صادر می‌شود، لازم‌الاجرا است و مردم نیز به شکل فردی، اجتماعی، نهادی، سیاسی و قشری این مصوبات را اجرا کردند.

وی گفت: دستور به مسئولان هم در مورد باز کردن درهای اعتاب مقدسه و برنامه عبادی مردم بود که اجرا نشد.

وی ابراز کرد: رهبری فرمودند با نظر افراد متخصص و کارشناس، چیزی تصویب کنید که نیاز و عواطف مذهبی و دینی مردم را تأمین کند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه محدودیت‌های اعمال‌شده تناسبی با نیازهای دینی و عشق ولایی مردم ندارد، گفت: مردم در بازار با هم مرتبط هستند، حرف می‌زنند و معامله می‌کنند اما در یک حرم، همه در حال زیارت هستند و حداکثر ارتباطشان، کنار هم ایستادن است.

وی بیان اینکه محدودیتی که حرم شب بسته باشد، روز باز باشد را با کدام توجیه پزشکی و علمی قائل شدید؟، ابراز کرد: برنامه‌های اقتصادی کشور برای شما اولویت فوق‌العاده دارد و با کمال خطرهایی که بود، مراجع و مجامع اقتصادی، بازارها و پاساژها را دایر کردید. در این شهر مقدس به کسبه و هتل‌ها میلیاردها تومان خسارت وارد شده؛ برای این‌که کسی به مشهد نیاید، در حرم را ببندیم و جلوی زیارت را بگیریم؟

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: متأسفانه هم مصالح اقتصادی استان و هم عواطف ولایی مردم نادیده گرفته شد.

وی بیان کرد: مسؤولان استان و آستان قدس رضوی، آماده پذیرایی از زوار با اجرای هرگونه برنامه بهداشتی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج